Nottingham Forrest of Swanseaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef bn37 het volgende:
weet iemand een mooie club voor mij?
ik wil wel in de engelse chamions chip spelen met een degradatie kandidaat, ze moeten wel een beejte geld hebben?
weet iemand een club als je een andere leuke club weet mag ook
Weet ik niet.quote:
quote:
Dat is beter dan dat de vraag wordt genegeerd ja, zo heb ik in ieder geval duidelijkheidquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar weten mensen het niet. Wat wil je dan, 20 man die zeggen: Geen idee?
Dat dit topic niet om jou draait?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat de vraag wordt genegeerd ja, zo heb ik in ieder geval duidelijkheid
Wat is je punt?
Zeg ik dat?quote:
Wel de enige die beledigd is als er geen reactie op komt.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Alsof ik de enige bent die een vraag stelt
Ik heb hetzelfde probleem, iemand?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef GGMM het volgende:
Kan je slechte relaties tussen spelers trouwens verbeteren? Twee spelers van mij moeten elkaar niet zo, maar ze worden beiden goed (5 sterren) dus wil ze niet wegdoen.
Nieuw contract wil weleens helpenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, iemand?
Hoe ziet jouw tactiek eruit? ik zie dat je erg veel scoort en nauwelijks goals tegenkrijgt... ik krijg ook nauwelijks goals tegen maar mijn spitsen en aanvallende middenvelders zijn bijna met geen stok veelvuldig aan het scoren te krijgenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef Spougle het volgende:
2de Seizoen met Ajax zit er op. Voor de 2de keer op rij kampioen gewordendit keer met overmacht, een gat van 21 punten. In de beker uitgeschakeld door FC Zwolle
. En de Halve finale van de Champions League gehaald waarin, over twee wedstrijden, met 4-3 van Arsenal verloren werd.
[ afbeelding ]
Hele dag gespeeld?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Alweer winterstop in Utrecht, met 1 aankoop voor de toekomst (Diogo Rosado AM L van Estoril), sta ik na 17 wedstrijden op een 5e plaats met de FC.
Silberbauer is tot nu toe mijn beste speler, met 5 goals, 6 assists en een 7.28 rating in 19 wedstrijden totaal.
Wel jammer dat de club in FM09 nog steeds financiële problemen heeft, krijg maar 10% van transferinkomsten beschikbaar voor nieuwe transfers, dus dat schiet niet echt op.
Korte passing achter en direct voor. En meestal laat ik Thiagho Silva de beste spits dekken. Verder zet ik altijd de buiten spelers op hun verkeerde been. En hoe ik zoveel scoor? Zal wel door Bojan, Walter en Marquinhos komenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw tactiek eruit? ik zie dat je erg veel scoort en nauwelijks goals tegenkrijgt... ik krijg ook nauwelijks goals tegen maar mijn spitsen en aanvallende middenvelders zijn bijna met geen stok veelvuldig aan het scoren te krijgen
Zo goed als ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Hele dag gespeeld?
Ik heb drie uur gespeeld en moet nog beginnen met het maken van een tactiek. Nog geen (oefen)wedstrijd gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |