euhm, ik heb nog een paartje samurai jeans te koop...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben verder niet bekend met Concrete. Waar ligt dat precies? (Ik kom uit het Noorden). Ik moet wel eerst kijken welke maat geschikt voor me is. Of ik moet downsizen of niet, ed. Qua kwaliteit weet ik dat Edwin topnotch is. (Eigenlijk wil ik een Samurai of Sugarcane, maar die zijn onmogelijk om hier te krijgen
)
Ze verkopen Sugarcane bij Concrete.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Euhhh.... Nee, ik zei dat je een proxy moest hebben voor Japanese only denim brands.
wat unioz zegtquote:Op maandag 30 maart 2009 22:53 schreef unioz het volgende:
koop er dan toch gewoon eentje van 2 maten kleiner... paar dagen doorbijten en dan zitten ze als gegoten.
Welke maten?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:11 schreef unioz het volgende:
[..]
euhm, ik heb nog een paartje samurai jeans te koop...
Als ze het officieel buiten japan mogen verkopen is het geen japan-only brand meerquote:
Ik heb true size W32quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef unioz het volgende:
[TK] Visvim / Levi's / Nudie dry / Samurai jeans
Dat dusquote:Op maandag 30 maart 2009 23:50 schreef unioz het volgende:
[..]
Als ze het officieel buiten japan mogen verkopen is het geen japan-only brand meer
Hoeft niet persee.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Euhhh.... Nee, ik zei dat je een proxy moest hebben voor Japanese only denim brands.
Nuttige informatie, dankjewelquote:Op woensdag 1 april 2009 23:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoeft niet persee.
rakuten (online japans winkelcentrum), leden (die internationaal verzenden):
2nd.ne.jp
b-boogie.co.jp
cpoint.co.jp
more-net.ne.jp
rebirth.ne.jp
super-rag.co.jp
takeoff-c.ne.jp
vari.ne.jp
uitleg bestellen
uitleg bestellen
Grappig dat je dat zegt. Ik vond de stof ook al veel te soepel voor een dry. Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef bear87 het volgende:
Die broek uit je link vind ik een prima broekje hoor. Gewoon een mooi en onopvallende broek voor een keurige prijs. ( 89,95 euro @ score )
Dit moet je gewoon zien als een broek die je makkelijk kan combineren en redelijk netjes kan gebruiken, als je echt iets wil voor fadings en niet wassen enzo zou ik toch een Nudie of Edwin nemen, deze Gstar is volgens mij eerder onewash / rinsed dan echt dry![]()
Zeker hij zit nu bijna perfect. Wel een lekker broekje alleen slijt die heel erg langzaam maar dat vind ik juist wel erg ok na mijn slechte ervaringen met nudie.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:26 schreef bear87 het volgende:
@ Stansfield
Hoe is het met je Edwin eigenlijk, is die nog een stuk uitgelopen zoals je verwacht had? Ben even benieuwd naar je ervaring daarmee.
Succes ermee, ze faden amper.quote:Op maandag 6 april 2009 16:07 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vandaag een dry gekocht van Wesc. Zit echt super en was maar 80 euroBen benieuwd!
http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=WESC-MJ25
Hoezo?quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef One_conundrum het volgende:
TIP
het zijn goeie nachten om je broek buiten te hangen
WESC jeans faden allemaal slecht. Niet in de zin van lelijk, maar dat het wel 2x zo lang duurt als normaal.quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hm dat vind ik opzich wel jammer. Ervaring mee dus?
bronquote:Vrijdag 17 april a.s. is Diesel Black Friday!
Sinds afgelopen weekend is er in de stad op allerlei plaatsen geld te vinden, zogenaamd Diesel Black Friday geld... In de metro's, trams, op straat, in de horeca; overal liggen stapels geld, 'verloren' portemonnees, 'vergeten' koffers en tassen en elk biljet geeft recht op 30% korting in de Diesel stores (Heiligeweg + PC Hooftstraat, Amsterdam). Deze korting geldt op de gehele collectie, dus zowel Diesel als Diesel Black Gold, de denims, accessoires, schoenen en tassen - kortom ALLES! Dus hup de stad in, op zoek naar geld!
Welke jeans is het? Er zijn 1000 en 1 merken, dus iets meer info graag.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand enig idee hoeveel een dry ongeveer krimpt in de lengte na de eerste was?
Heb nu namelijk een exemplaar dat eigenlijk 3 cm te lang is. Echter inkorten durf ik niet aan met het oog op de eerste was.
Daarbij ben ik bang dat inkorten lelijk wordt, al schijnt het wel met de originele zoom te kunnen tegenwoordig
Maar goed als iemand mij een indicatie kan geven, anders wordt het lekker omslaan
Ja idd die WeSC, maar wat mag stacken wezen, omslaan??quote:Op donderdag 23 april 2009 08:57 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Welke jeans is het? Er zijn 1000 en 1 merken, dus iets meer info graag.
edit: Wacht, die WeSC? Dan zou ik gewoon stacken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Ja idd die WeSC, maar wat mag stacken wezen, omslaan??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |