Ik was/ben wel Diesel fan maar het wordt gewoon met het jaar minder. Hoge prijzen en broeken waar ik het gewoon vaak niet meer aan af zie. Kom vaak niet verder dan een broek die "wel aardig" is maar wel 140 euro kost.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef SunBoom het volgende:
Ik vind Diesel eerlijk gezegd een kutmerk.
in de binnenkant van de broek staat toch Viker en dan een 1 of 2cijferig getal en 2 letters die ..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?![]()
Diesel heeft veel lelijke broeken, maar de mooiste, in mijn ogen dan, staan me veel beter dan andere merken. Ik heb nog altijd spijt van de aankoop van een Replay, 3x gedragen, ik ga hem maar verkopen denk ik.
Ja daar heb je idd gelijk in. Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een mooie Edwin. Maar dat is nog lastig. Denk dat mijn 1e volgende broek een levi's wordt.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik was/ben wel Diesel fan maar het wordt gewoon met het jaar minder. Hoge prijzen en broeken waar ik het gewoon vaak niet meer aan af zie. Kom vaak niet verder dan een broek die "wel aardig" is maar wel 140 euro kost.
En met al die scheurende kruizenen mijn eigen mindere ervaring met de kwaliteit van Nudie leg ik ook voor dat merk niet meer snel 130 euro op tafel....dan moet ie wel erg mooi zijn wil ik de "gok" weer een keer nemen.
Welk merk dan nu voor mooie jeans? ( non dry merken )
Oh... Viker 72C.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef trifko het volgende:
[..]
in de binnenkant van de broek staat toch Viker en dan een 1 of 2cijferig getal en 2 letters die ..
bijvoorbeeld Viker 8IK of Viker 8AT... dat is namelijk de washing code.. kan je mij die ook even vertellen dan kan ik die broek opzoeken..
thanx..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Oh... Viker 72C.
(stond al op de 1e pagina)
Dat was dit hele seizoen al.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:29 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Die Viker was 220 euro (exclusievere wassing), de Poizak was 160 euro. Heb zelf ook nog een Larkee 8RG, en een Zathan 772. Mijn 4 favoriete Diesels in mijn huidige collectie.
Ik hoorde dat de bootcut weer 'in' wordt, iemand die ook zoiets heeft gehoord?
Ik vind de Larkee ook wel een mooi model. heb de 008IT, mooie donkere kleur.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:29 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Die Viker was 220 euro (exclusievere wassing), de Poizak was 160 euro. Heb zelf ook nog een Larkee 8RG, en een Zathan 772. Mijn 4 favoriete Diesels in mijn huidige collectie.
eu.levi.com en dan online shopquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef Koentj het volgende:
Ik zoek een lichte broek, dat versleten achtige. Maar dan niet eentje die iedereen bij de H&M wegplukt. Merken als G-star, Chasin doen me ook niets. Iemand suggesties?
Mijn perfecte baggy broeken zijn wat strakkere mannenbroeken van Evisu.. Zitten bij mij (en bij de andere meisjes waarbij ik ze heb gezien) supertof!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef Dsir het volgende:
Ik ben op zoek naar baggy jeans voor vrouwen. Waar kan ik die vinden?
struin ebay ff af voor een mooie prpsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet weer een broek erbij hebben, ben van plan om er niet meer dan 100 euro aan uit te geven, iemand suggesties?
was dat niet die ene die je besteld had, maar toen hadden ze de verkeerde opgestuurd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag toch nog mijn Edwin Sen Selvadge skinny binnen gekregen. Top broekje. Zal zaterdag wel even wat foto's maken.
Klopt. Ik had de verkeerde teruggestuurd met de optie dat ik die goede wilde en als die er niet meer was mijn geld terug. Dus top geregeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:55 schreef trifko het volgende:
[..]
was dat niet die ene die je besteld had, maar toen hadden ze de verkeerde opgestuurd.hoe heb je dat opgelost met die ene broek? doorverkocht, zelf gehouden of teruggestuurd?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag toch nog mijn Edwin Sen Selvadge skinny binnen gekregen. Top broekje. Zal zaterdag wel even wat foto's maken.
EVen over die levi's nog. Iemand een idee voor simpele, onopvallende schoenen onder die hele donkere levi's ? Ik wil niet dat het een 'urban' geheel wordt door er nikes ofzo onder te dragen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:50 schreef Stansfield het volgende:
Levi's heeft idd weer erg vette modellen. Maar ik wacht even de sale hier af.
http://caliroots.com/default.asp?tab=14
Heb toch nog niet echt iets nodig.
zal wel een oud modelletje zijn.. dus waarschijnlijk ook niet meer in de winkelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef KarnSuk het volgende:
Welke Diesel jeans is dit?
[ afbeelding ]
Je broekspijpen omslaaaaan, kom op joh. En andere schoenen is ook een pre. Sowieso eigenlijk, niet mn kopje thee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet hem nog wel een klein beetje uitlopen, maar dan zit hij perfect.
Thanaz 73jquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef KarnSuk het volgende:
Welke Diesel jeans is dit?
[ afbeelding ]
Dan is raw denim en de bijhorende "life-style" ook niets voor jouw.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Je broekspijpen omslaaaaan, kom op joh. En andere schoenen is ook een pre. Sowieso eigenlijk, niet mn kopje thee.
quote:
Wel een knappe vriendinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef trifko het volgende:
[..]
je hebt gelijk..
http://www.theinsider.com(...)in_Diesel_Thanaz_73J
damn heeft die gast geen ander broek ofzo.. overal dezelfde broek aan.
Goed zoeken op Amerikaanse sites of Ebay in de gaten houden... in Europa is hij niet meer verkrijgbaar momenteel.quote:
Heb je 'm zelf ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Goed zoeken op Amerikaanse sites of Ebay in de gaten houden... in Europa is hij niet meer verkrijgbaar momenteel.
Nee de 73j wassing van Thanaz niet helaasquote:
nog een foto van zijn vriendin..quote:
Ik vind omgeslagen broekspijpen ook een beetje 'Kijk mij stoer zijn met m'n selvage en chainstitch'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dan is raw denim en de bijhorende "life-style" ook niets voor jouw.
Welke wassing ga je voor ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:24 schreef Stansfield het volgende:
Binnenkort ook een diesel larkee aanschaffen.
Serieus? Ik heb er nooit problemen mee gehad. Je krijgt misschien geen hippe chainstitch terug, maar daar geef ik niet zoveel om.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:52 schreef SunBoom het volgende:
Ze zijn niet zo handig met selvage.
Weet ik nog niet precies, een collega belde dat er 2 mooie lagen. Dus volgende week een keer kijken.quote:
emoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik laat ook bijna niks inkorten, meestal gewoon geen zin in en dan loop ik hem maar kapot
nog een in gedachten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:24 schreef Stansfield het volgende:
Binnenkort ook een diesel larkee aanschaffen.
Tofquote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nieuwe prps binnen
[ afbeelding ]
Usa en een eurotje of 100 plus de 25 euro aan onze vrienden bij de douanequote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef dill het volgende:
[..]
Tof
Waar vandaan? En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Dat is toch een derde van wat je hier betaaldquote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Usa en een eurotje of 100 plus de 25 euro aan onze vrienden bij de douane
ja dat was ik maar nee dit is weer een anderequote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef dill het volgende:
[..]
Dat is toch een derde van wat je hier betaald
En is dat die broek van overstock.com of was jij dat niet?
Mag ik weten waar je m vandaan hebt dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dat was ik maar nee dit is weer een andere
deze heb ik op ebay gekocht.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef dill het volgende:
[..]
Mag ik weten waar je m vandaan hebt dan?
Ah, ok. Ik zoek me altijd kapot.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
deze heb ik op ebay gekocht.
Paar dingen waar ik zelf naar kijk:quote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef dill het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zoek me altijd kapot.
Maar bij een betrouwbare verkoper dus... is dat een geheim?
Ik vind Selvage iets dat je als kenner/ iemand die iets meer interesse heeft voor jeans leuk vind of kan waarderen. Selvage houdt in dat je broek uit 1 doek gesneden is. Als het je niet zoveel boeit, mis je het ook niet denk ik, je moet er echt wat interesse voor hebben om het te waarderen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:10 schreef roburt het volgende:
wat is precies het voordeel van selvage?
wat maakt het nou uit dat er aan de binnenkant wat stof rafelt
quote:'Vlaggenschip' Score jeansketen in Arnhem
donderdag 26 maart 2009 | 08:35
ARNHEM - Jeansketen Score van Velpenaar Jan Peters opent op 1 april in de Vijzelstraat in de Arnhemse binnenstad een voorbeeldwinkel (flagshipstore) met een jeanswand van 20 bij 3,5 meter.
Met zijn 300 vierkante meter oppervlakte is dit 'vlaggenschip' de grootste Score- zaak die er is. De Vijzelstraat is één van de belangrijkste winkelstraten van Arnhem.
Score is uitgegroeid tot internationaal opererende jeansketen met topmerken als G-Star en Replay en het eigen kledingmerk Chasin'. De nieuwe winkelformule is ontwikkeld door Chris Belt, retaildirecteur van Score. In de Arnhemse winkel wordt tevens het merk Tommy Hilfiger Denim geïntroduceerd. Dat is na 1 april ook in de andere filialen verkrijgbaar. Het bedrijf richt zich op stoere kleding van goede kwaliteit voor mannen van vijftien tot veertig jaar.
Eigenaar/directeur Jan Peters van Score opende op 1 april 1981 zijn eerste winkel in Apeldoorn. De Score Group bestaat inmiddels uit 79 winkels op de beste winkellocaties in Nederland, België en Duitsland en nog eens 33 Chasin'-winkels.
Hopen dat er dan ook echt iets anders te krijgen is dan het standaard spul wat ze bij elke Score verkopenquote:
bronquote:Nudie jeans sample sale
Fan van Nudie jeans en zin in een Sample Sale? Op zondag 29 maart worden er vlakbij Amsterdam een heleboel spijkerbroeken met korting verkocht.
De sale vindt plaats in Amstelborgh/Borchland, dat ligt aan de de rand van het zakencentrum Amstel Business Park, tegenover de Amsterdam ArenA en een paar minuutjes van de snelwegen A10 en A2. Je kunt er makkelijk met de auto of het openbaar vervoer heen.
Je kunt er terecht van 10.00 uur 's ochtends tot 14.00 's middags. En let op: alleen contant betalen, dus van tevoren eventjes pinnen!
Cold Method staat er ook met logo bij, die verkopen niet eens jeans volgens mij. Dus er zal wel meer te krijgen zijn neem ik aan.quote:
Concrete dacht ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[ [url=http://caliroots.com/data/product/images/110352009241212395631213_L.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/url]
Iemand enig idee waar je in Nederland Edwin Jeans in de winkel kan halen? Broeken moeten in real life eerst even getest worden. Ik ben morgen in Amsterdam, daar ergens suggesties?
Bedankt, ik ben verder niet bekend met Concrete. Waar ligt dat precies? (Ik kom uit het Noordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Concrete dacht ik.
Verder kun je hem gewoon bij Caliroots bestellen, broek zal je toch niet teleurstellen.
Ik krijg wel steeds meer spijt dat ik ook niet die "Skinny" versie heb genomen (heb nu de Loose).
Ben donderdag in amsterdam wezen shoppen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[ [url=http://caliroots.com/data/product/images/110352009241212395631213_L.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/url]
Iemand enig idee waar je in Nederland Edwin Jeans in de winkel kan halen? Broeken moeten in real life eerst even getest worden. Ik ben morgen in Amsterdam, daar ergens suggesties?
Als je ze in Amsterdam niet kan vinden, ze verkopen Edwin bij de Mode d'emploi in Den Haag. En ook bij Daily Rush in Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:23 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/url]
Euhhh.... Nee, ik zei dat je een proxy moest hebben voor Japanese only denim brands.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:30 schreef SinjiOnO het volgende:
Sunboom: Whoaaa. ze hebben Sugarcanes bij Concrete ! WTF!?!? Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |