nog een foto van zijn vriendin..quote:
Ik vind omgeslagen broekspijpen ook een beetje 'Kijk mij stoer zijn met m'n selvage en chainstitch'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dan is raw denim en de bijhorende "life-style" ook niets voor jouw.
Welke wassing ga je voor ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:24 schreef Stansfield het volgende:
Binnenkort ook een diesel larkee aanschaffen.
Serieus? Ik heb er nooit problemen mee gehad. Je krijgt misschien geen hippe chainstitch terug, maar daar geef ik niet zoveel om.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:52 schreef SunBoom het volgende:
Ze zijn niet zo handig met selvage.
Weet ik nog niet precies, een collega belde dat er 2 mooie lagen. Dus volgende week een keer kijken.quote:
emoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik laat ook bijna niks inkorten, meestal gewoon geen zin in en dan loop ik hem maar kapot
nog een in gedachten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:24 schreef Stansfield het volgende:
Binnenkort ook een diesel larkee aanschaffen.
Tofquote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nieuwe prps binnen
[ afbeelding ]
Usa en een eurotje of 100 plus de 25 euro aan onze vrienden bij de douanequote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef dill het volgende:
[..]
Tof
Waar vandaan? En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Dat is toch een derde van wat je hier betaaldquote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Usa en een eurotje of 100 plus de 25 euro aan onze vrienden bij de douane
ja dat was ik maar nee dit is weer een anderequote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef dill het volgende:
[..]
Dat is toch een derde van wat je hier betaald
En is dat die broek van overstock.com of was jij dat niet?
Mag ik weten waar je m vandaan hebt dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja dat was ik maar nee dit is weer een andere
deze heb ik op ebay gekocht.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef dill het volgende:
[..]
Mag ik weten waar je m vandaan hebt dan?
Ah, ok. Ik zoek me altijd kapot.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
deze heb ik op ebay gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |