Levi's 511 of 513quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwarte skinny.+- 100,-. Iemand enig idee welk merk, en waar (in Amsterdam)?
DrDenimquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwarte skinny.+- 100,-. Iemand enig idee welk merk, en waar (in Amsterdam)?
Nudie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef MrBrightside het volgende:
Jezus droeftoeterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:48 schreef Cloud_SB het volgende:
I think I know Frank better then you do.
Waarom zou ik een Edwin willen als ik 4 Sugar Canes heb liggen hahaha.
Oja en mijn maat was er gewoon. Nu moet je maar is gaan sparen voor een echte broek he.
Heel tof voor je dat je denkt je coolheid te kunnen kopen met geld. Maar misschien is het een goed idee om de volgende keer je geld te spenderen aan een taalcursus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:48 schreef Cloud_SB het volgende:
Oja en mijn maat was er gewoon. Nu moet je maar is gaan sparen voor een echte broek he.
Levi's 506 of Diesel Viker / Larkeequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef Admiraal het volgende:
Hoi, Ik ben een man op zoek naar een gewone 5-pocket spijkerboroek, maar dan wel een heupmodel oftewel een low rise jeans.
De front rise zou ongeveer 9 inch (23 cm) of maximaal 10 inch (25,4 cm) moeten zijn.
Waar kan ik zo'n jeans kopen? Welk merk? Welk type?
De Levi's 547 heeft een front rise van 27 cm, dus die valt al af.
Ik ben benieuwd.
Albert
Liggen die Sugar Canes nooit eens in de sale voor een goed prijsje??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:48 schreef Cloud_SB het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zoek een broek en nu ik het labeltje heb overgeschreven vraag ik me ook gelijk wat af.
Heb 'm weggegooit (slijtage) en ben vergeten foto's te maken.
Het is een G-star Radar Crash Embro
(nummers van label)
------------------------
RN104506
CA41169
(en onderaan)
5806.360.047
421916
50610587
------------------------------------
Nu staat er bij de maten
Size en Lenght
Kan ik er van uit gaan dat dit namaak is? Of is dat gewoon een typfout?
Wat?quote:
Waar gekocht als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Rbhp het volgende:
Vandaag 2 broeken gehaald in Utrecht, allebei Diesel (sorry, ben een Diesel fan).
Viker 72C (http://www.ssense.com/photos/photolarge7716.jpg) en de Poiak 8SV (http://www.ssense.com/photos/photo33393.jpg). Ben er erg blij mee.
Bij Imagewear. Ik moest de Viker 72C vantevoren bestellen, want die hebben ze niet standaard.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar gekocht als ik vragen mag?
Die poiak is toch met van die ritszakken aan de achterkant?
Mooi broekje die Viker..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:07 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Bij Imagewear. Ik moest de Viker 72C vantevoren bestellen, want die hebben ze niet standaard.
De Poiak is inderdaad met die ritszakken (waar ik toch nog erg aan moet wennen, maar hij zit zo lekker), de rest van de broek is erg mooi.
Ik zou score ff mailen of ze hem hebben liggen, tot voor kort stond hij nog op hun webshop, hun winkels hebben hem in ieder geval nog wel en nog in de sale ook. Kan je er niet een paar afbellen? 1,5 week geleden lagen er nog stapels van die broek in Haarlem en Amsterdamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef JustBlaze het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Replay 'Ammond' nog online in het zwart kan krijgen? (31/32)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |