Geen probleemquote:Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef de_gebruiker het volgende:
Wat betere foto's zouden welkom zijn.
Voor 50 euro ga je maar zo'n pauper Nudie kopen..quote:Op zondag 25 januari 2009 00:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Bied 50 euro of misschien ruilen tegen iets uit mijn kleding/schoenentopic?
ten eerste het was een beginbod,ten tweede heb ik een hoop broeken die een stuk duurder zijn dan deze en ten derde kan je die broek ergens steken waar de zon niet schijntquote:Op zondag 25 januari 2009 09:59 schreef Piet_Veerman het volgende:
Voor 50 euro ga je maar zo'n pauper Nudie kopen..
Respect kerel. Fucking elite ben je, serieus.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
,ten tweede heb ik een hoop broeken die een stuk duurder zijn dan deze
je bent geen haar anders, pauperquote:Op zondag 25 januari 2009 09:59 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Voor 50 euro ga je maar zo'n pauper Nudie kopen..
Ik heb een schurfthekel aan gasten die minder dan de helft komen bieden, zelfs al is dat onder het mom van "openingsbod". Als je die broek serieus wil hebben, kom je met een serieus bod.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je bent geen haar anders, pauperen als je die broek uberhaupt wil verkopen zou ik maar eens wat normaler reageren op eventuele kopers...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |