Het is een van de oudste winkelstraten van Nederlandquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef OA het volgende:
In de Lange Hezelstraat gebeurt het allemaal hè?
Ik was op tijd wakker, maar viel weer in slaapquote:Op woensdag 31 december 2008 08:16 schreef DaMart het volgende:
Mogguh.
Slecht geslapen, veel te vroeg wakker...
Misschien is de olie wat matig in de ventilator. Of teveel stof om de as waar de olie in is getrokken. Oorzaak wegnemen en wat olie ertussen stoppen. Of vaseline, als je lui bent.quote:Op woensdag 31 december 2008 08:23 schreef DaMart het volgende:
Voor de computerexperts hier: kan een ventilator van de computervoeding traag worden (<1.000 rpm) en gaan brommen door een lage omgevingstemperatuur? Vanochtend toen ik de pc aanzette was het weer raak, nadat pc opgestart was, heb ik hem uitgezet en een paar minuten later weer opgestart. Probleem was toen weg.
Of kan dit een teken zijn van een slechter wordende voeding (300 watt), die de ventilator van te weinig stroom voorziet?
Hm, ik heb van de week wel de stofzuiger erop gezet, maar met vet stof helpt dat niet natuurlijk... maar moet ik de voeding dan uit elkaar halen?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien is de olie wat matig in de ventilator. Of teveel stof om de as waar de olie in is getrokken. Oorzaak wegnemen en wat olie ertussen stoppen. Of vaseline, als je lui bent.
Kon je geen schaapjes Cali's tellen?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:16 schreef DaMart het volgende:
Mogguh.
Slecht geslapen, veel te vroeg wakker...
quote:Op woensdag 31 december 2008 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had last van dysCaliculi.
Lekker vakantie aan het vieren met games, boeken en luieren!quote:
Mwa, beetje in een rothumeur op dit moment... maar dat ben ik aan het afreageren op de kerstboom... binnen een uur zou die verdwenen moeten zijn!quote:Op woensdag 31 december 2008 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker vakantie aan het vieren met games, boeken en luieren!. En hoe is het met jou??
Ik hoop het. Ben gewoon de feestdagen zat. Nu al twee keer in een paar dagen tijd gewoon een leuke gezellige dag met andere mensen gehad, en als ik dan 's avonds thuiskom, voelde het best als een deceptie dat ik in een leeg huis kwam, waar zo'n kerstboom me in al zijn vrolijkheid met een valse grimas toelachte... en dat terwijl ik nog geen kerstgevoel heb ervaren. Dus toen ik vanochtend veel te vroeg wakker werd, besloot ik dat die boom eraan gaat!quote:Op woensdag 31 december 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik ruim die boom pas van het weekend op hoor. Geen zin in vandaag.
Komt wel goed met je humeurtje dan??
Ja, ben blij als het morgen is. Dan is al die feestdagenongein weer voorbij!quote:Op woensdag 31 december 2008 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Ah op die fiets. Nouja, nog 1 avondje volhouden. Dan zijn de feestdagen voorbij.
Ik ga even badderen en mezelf oppoetsen voor de dag.
En dan nog oliebollenhalen.
Dan krijg ik vast de milieupolitie op mijn dak... illegale kunststofverbrandingquote:Op woensdag 31 december 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
kun je die boom niet ineens uit het raam pleuren en dan je eigen privekerstboomverbranding doen ?
Mwoa, dat is piekvermogen van die kaart hoor, een vga die voor 2D 400 watt nodig heeft is idioot. De fan zal op zijn hardst blazen indien de kaart wat gaat vragen. Maar dat is sporadisch. Dan hangt je pc wel als ie het echt niet trekt je voeding kan maar 300 die gaat niet in turbo om toch 400 te leverenquote:Op woensdag 31 december 2008 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ik heb van de week wel de stofzuiger erop gezet, maar met vet stof helpt dat niet natuurlijk... maar moet ik de voeding dan uit elkaar halen?
Sowieso zit er 300 watt in, terwijl videokaart eigenlijk minimaal 400 watt nodig heeft, dus vandaar ook mijn gedachte dat de voeding misschien wat minder wordt omdat er teveel van gevraagd wordt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:23 schreef Klonk het volgende:
zo, wij gaan bijna naar ons oud en nieuw adres
neem de laptop mee dus ik ben vanmiddag nog wel af en toen online denk ik
Just barelyquote:
Neequote:
Goed hequote:Op woensdag 31 december 2008 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog net inderdaad, voor jou dan.
Met een mes de stronk eruit en de sla doormidden snijden, en dan door een snijmachine reepjes van 6 mm breed ervan maken. Die weeg je af tot je een kilo hebt, en stop je met een inpakmachine in een zak. Dan gaat die zak naar een bekende fastfoodketen met gele M, waar de sla op een broodje belandt.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sla pwnen? Hoe gaat dat in zijn werk?
Marcquote:
aah, jij bent dat dus die van die verlepte sla naar Indonesie stuurt.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een mes de stronk eruit en de sla doormidden snijden, en dan door een snijmachine reepjes van 6 mm breed ervan maken. Die weeg je af tot je een kilo hebt, en stop je met een inpakmachine in een zak. Dan gaat die zak naar een bekende fastfoodketen met gele M, waar de sla op een broodje belandt.
Weet je hoe je de stronk er heel snel uit krijgt (geen geintje)?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een mes de stronk eruit en de sla doormidden snijden, en dan door een snijmachine reepjes van 6 mm breed ervan maken. Die weeg je af tot je een kilo hebt, en stop je met een inpakmachine in een zak. Dan gaat die zak naar een bekende fastfoodketen met gele M, waar de sla op een broodje belandt.
dat zal arbotechnisch wel onverantwoord zijn, nog maar niet gesproken over het gruwelijke leed dat de krop sla aangebracht wordt en de eventuele geluidsoverlast die het geeft.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet je hoe je de stronk er heel snel uit krijgt (geen geintje)?
Pak de sla aan de zijkanten vast, stronk is aan de onderkant.
Klap nu met een harde klap de sla op de tafel (dus nog steeds met de stronk onder)
en dan draai je hem er zo uit.
nee, met een mes zijn tere lijfje doorboren is lekkerquote:Op woensdag 31 december 2008 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zal arbotechnisch wel onverantwoord zijn, nog maar niet gesproken over het gruwelijke leed dat de krop sla aangebracht wordt en de eventuele geluidsoverlast die het geeft.
Dat mag helemaal niet joh! De verwarming uit, bedoel ik dan he..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:18 schreef DR34M3R het volgende:
over arbotechnisch onverantwoord gesproken.. vrijdag gaat de verwarming niet aan op het werk omdat wij van F&A de enige idioten zijn die komen... Nou ja.. gluhwein meenemen dan maar
He, toen was ik 7 minuten mijn bed uit. Dan is het nog ochtend jaquote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Marc
Het is alweer een tijdje middag voor jullie trouwens, zeker al 3 minuten. MPG daarentegen was wel op tijd.
Dat weet ik. Maar we hebben wel 3 straalkacheltjes gekregen.. Tegen het einde van de dag zal de kamer wel warm zijn dus.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet joh! De verwarming uit, bedoel ik dan he..
Dat kan best snel gaan met die straalkacheltjes hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar we hebben wel 3 straalkacheltjes gekregen.. Tegen het einde van de dag zal de kamer wel warm zijn dus.
Dadelijk oliebollen bakken!
Nee. Maandag kwamen we op het werk, had de kachel ook 4 dagen uit gestaan. Verwarming hoog (maar liefst drie van die lange lellen), 3 straalkacheltjes op vol vermogen (1200 watt) en de airco op 30 graden... Het laatste blies vreemd genoeg toch alleen koude lucht, dus die hebben we ook maar weer uit gezet. Maar het was na drieën voor het een beetje lekker werd binnen. En dat is laat als je er vanaf 7 uur zit, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan best snel gaan met die straalkacheltjes hoor
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Maandag kwamen we op het werk, had de kachel ook 4 dagen uit gestaan. Verwarming hoog (maar liefst drie van die lange lellen), 3 straalkacheltjes op vol vermogen (1200 watt) en de airco op 30 graden... Het laatste blies vreemd genoeg toch alleen koude lucht, dus die hebben we ook maar weer uit gezet. Maar het was na drieën voor het een beetje lekker werd binnen. En dat is laat als je er vanaf 7 uur zit, dat kan ik je wel vertellen.
Eentje gaat vrijdag onder mijn bureauquote:Op woensdag 31 december 2008 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
wat is dat voor een raar bedrijf dat zo met zijn personeel om gaat
Die kacheltjes zo neerzetten dat je precies in de warme stroom zit iig
wat een gekut zeg..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Maandag kwamen we op het werk, had de kachel ook 4 dagen uit gestaan. Verwarming hoog (maar liefst drie van die lange lellen), 3 straalkacheltjes op vol vermogen (1200 watt) en de airco op 30 graden... Het laatste blies vreemd genoeg toch alleen koude lucht, dus die hebben we ook maar weer uit gezet. Maar het was na drieën voor het een beetje lekker werd binnen. En dat is laat als je er vanaf 7 uur zit, dat kan ik je wel vertellen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:36 schreef DR34M3R het volgende:
ow, en we zitten in de tijd van bezuinigen hè.... het is niet voor niets dat eind oktober ruim 1/3 van het personeel te horen gekregen heeft dat ze op straat staan...
Die mogen helemaal niet drinkenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb weer een literfles Bailey's meegenomen uit het buitenland trouwens.. die gaat dit jaar nog op, aangezien de gasten (Indonesische moslims) allemaal wel een slokkie of wat lusten.
ik zou dat doen tijdens het uitreiken van de Kerstpakketten. "alsjeblieft, en je hoeft vanaf 1 januari ook niet meer te komen werken"quote:Op woensdag 31 december 2008 12:36 schreef DR34M3R het volgende:
ow, en we zitten in de tijd van bezuinigen hè.... het is niet voor niets dat eind oktober ruim 1/3 van het personeel te horen gekregen heeft dat ze op straat staan...
Leuk he, die achterlijke geimporteerde islam in Nederland.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mogen helemaal niet drinken
Ah zoquote:Op woensdag 31 december 2008 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het allemaal niet zo strikt als bij de mensen uit Arabische landen.
Daar gaan ze eerst experimenteren in Rotterdam hoorde ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo
Jammer ,zou wel moeten, met sharia etc
Neequote:Op woensdag 31 december 2008 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar gaan ze eerst experimenteren in Rotterdam hoorde ik.
Zijn ze daar vanaf 10 uur niet al mee bezig dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Daar gaan we 1940 nabootsen
Das oefenenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn ze daar vanaf 10 uur niet al mee bezig dan?
Negeer je mij op MSN?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn ze daar vanaf 10 uur niet al mee bezig dan?
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)na-bankstoring.dhtml
storing noemen ze dat dan.. dat is gewoon de balans verschuivenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)na-bankstoring.dhtml
Ik kijk het wel even aan nog, en anders gooi ik er gewoon een andere voeding in, voor die 5 tientjes ga ik niet moeilijk doenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, dat is piekvermogen van die kaart hoor, een vga die voor 2D 400 watt nodig heeft is idioot. De fan zal op zijn hardst blazen indien de kaart wat gaat vragen. Maar dat is sporadisch. Dan hangt je pc wel als ie het echt niet trekt je voeding kan maar 300 die gaat niet in turbo om toch 400 te leveren
Zo voorkom je dat de bank in het rood staat he, gewoon de schulden wegsluizenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
storing noemen ze dat dan.. dat is gewoon de balans verschuiven
zo los je dus de credietcrisis op!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo voorkom je dat de bank in het rood staat he, gewoon de schulden wegsluizen
ook zonder clip is dat een goed nummer inderdaad.quote:
Nee, zo voorkom je faillissement van de bank. De kredietcrisis gaat nog wel even door, dankzij diezelfde bankenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo los je dus de credietcrisis op!
nee, bij vrienden waar we het al 10 jaar vierenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
dapper!
Oftewel vertaald: je oud en nieuw adres is bij een van de ouders
Ik ga om half negen naar mijn oud en nieuw adres, vrienden
Antiliaanse familie is de basis, vanaf 9 uur heerlijk etenAntilianen weten wat feesten is
Vrienden van je vriendin dan zeker?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, bij vrienden waar we het al 10 jaar vieren
neuh, echte vrienden van ons allebeiquote:Op woensdag 31 december 2008 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrienden van je vriendin dan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |