Dan krijg ik vast de milieupolitie op mijn dak... illegale kunststofverbrandingquote:Op woensdag 31 december 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
kun je die boom niet ineens uit het raam pleuren en dan je eigen privekerstboomverbranding doen ?
Mwoa, dat is piekvermogen van die kaart hoor, een vga die voor 2D 400 watt nodig heeft is idioot. De fan zal op zijn hardst blazen indien de kaart wat gaat vragen. Maar dat is sporadisch. Dan hangt je pc wel als ie het echt niet trekt je voeding kan maar 300 die gaat niet in turbo om toch 400 te leverenquote:Op woensdag 31 december 2008 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ik heb van de week wel de stofzuiger erop gezet, maar met vet stof helpt dat niet natuurlijk... maar moet ik de voeding dan uit elkaar halen?
Sowieso zit er 300 watt in, terwijl videokaart eigenlijk minimaal 400 watt nodig heeft, dus vandaar ook mijn gedachte dat de voeding misschien wat minder wordt omdat er teveel van gevraagd wordt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:23 schreef Klonk het volgende:
zo, wij gaan bijna naar ons oud en nieuw adres
neem de laptop mee dus ik ben vanmiddag nog wel af en toen online denk ik
Just barelyquote:
Neequote:
Goed hequote:Op woensdag 31 december 2008 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog net inderdaad, voor jou dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |