quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Anders was ik misschien naar buiten () gegaan.
Zeg, doe niet zo engquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaar die ijskoude reacties van sommige mensen/mods...quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er schijnen daar meer users rond te lopen (en mods).
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef koemleit het volgende:
indeed met abo konje gewoon doorfokken.
Dat gaat wel erg verquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
haphapquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:00 schreef citroensjap het volgende:
Trots erop zijn, dat je geen buitenleven kent, geen dachtlicht ziet, geen vrienden hebt.
Zo jongens daar moeten jullie echt trots op zijn.
ik doe world of warcraft hoor, dat is met andere mensen. ik ben gewoon sociaal bezigquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:00 schreef citroensjap het volgende:
Trots erop zijn, dat je geen buitenleven kent, geen dachtlicht ziet, geen vrienden hebt.
Ik kijk soms naar het journaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:00 schreef citroensjap het volgende:
Buiten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Voordeur?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de voordeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |