Donders dat is echt zuurquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Crazy-p het volgende:
idd sterkte aan Draculettetje
en ik moet morgen ook gewoon tot 5 uur werken
ja echt welquote:
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja echt wel
ga wel weer proberen iets eerder vrij te krijgen overigens.. maar zie morgen wel of dat lukt
hangt een hoop af van hoe druk het is..quote:
Je moet gewoon gaan, het is veel fijner om eerder vrij te zijn op zo'n dag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
hangt een hoop af van hoe druk het is..
maar naar wat ik moet geloven was het vandaag heel erg rustig.. dus als dat morgen zo is.. ga ik iig vragen of dat kan
oh das lekker.. *jaloers*quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet gewoon gaan, het is veel fijner om eerder vrij te zijn op zo'n dag.
En nee ik heb lekker vakantie
Wat voor slavendrijver is jouw baas zeg?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
oh das lekker.. *jaloers*
helaas kan ik niet zomaar gaan.. zou me zo mn baan kunnen kosten.. ja daar controleren ze zo streng op
nou we moeten inloggen en uitloggen.. zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor slavendrijver is jouw baas zeg?
En ja het is heerlijk om even lekker vakantie te hebben
Briljantquote:Op woensdag 31 december 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Geweldig, deze ga ik op de wc hangen vanavond
[ afbeelding ]
Heeeeyyy Sgele, goeiemorgen!quote:Op woensdag 31 december 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Briljant
Mogguh allemaal op deze laatste dag van 2008!
Sm0kez!! Net zo veul als gisteren! Heulemaal niet dusquote:Op woensdag 31 december 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heeeeyyy Sgele, goeiemorgen!![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Mogguh CPquote:Op woensdag 31 december 2008 08:47 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
ook op het werk.. tot 5 uur..
*gaap*
Da's toevallig, ik heb juist net zo wéinig zin als gisteren! Heeeeeel veel dusquote:Op woensdag 31 december 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sm0kez!! Net zo veul als gisteren! Heulemaal niet dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 31 december 2008 08:47 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
ook op het werk.. tot 5 uur..
*gaap*
Heineken is toch rotzooi, die koffie zal ook niet te pruimen zijn denkquote:Op woensdag 31 december 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Wtf, ik hoor net op de radio
"Heineken gaat koffie schenken" ?
quote:Anthony Lloyd hoeft zijn gezicht voorlopig niet meer op een voetbalveld te laten zien. De twintigjarige amateur-speler van het Engelse Horley kreeg onlangs een rode kaart te zien en reageerde daar totaal verkeerd op. Lloyd vertrok naar de kleedkamer, kwam terug met een kettingzaag en rende achter een tegenstander aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |