abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:42:44 #176
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64622143
kloppen de datums op wikipedia onder dierenriem trouwens?
Ik heb nu een boek voor me dat al zegt:
Aries march 22-april 21
taurus april 22 - may 22

enz
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_64639807
Ik heb me dit jaar als missie voorgenomen om Randi onder z'n ballen te trappen, wie wil mijn reis mee sponsoren?

Laten we gewoon even bij de basis van astrologie blijven. Ik weet niet of je astrologie moet gebruiken om de toekomst te voorspellen. Maar ik weet wel dat als je naar een echt goede astroloog zou gaan en een uitgebreide karakteranalyse zou doen, dat die haarfijn klopt. Doe dat met een groep verschillende mensen en laat dan al die beschrijvingen de groep rond gaan zoals fokking Randi dat deed. Dan zul je zien dat iemand zich echt niet vindt in een beschrijving die niet bij zijn geboortedatum hoort. Maar wat doet oetlul randi (m.h.b.i.h.)? Die pakt van die Libelle beschrijvinkjes en laat die rondgaan, pffffffff. Totaal kort door de bocht en weer veel te ongenuanceerd.

Michiel, als we naar de hoofdeigenschappen van de tekens van de dierenriem kijken, hoe kan het dan dat dat toch zo vaak klopt? Dat leeuwen bijvoorbeeld nogal bazig zijn, dat maagden nogal zwaar op de hand zijn, dat schorpioenen vaak heel erotisch zijn ingesteld en zwaar manipulerend. Uiteraard moet je naar tientallen meer aspecten kijken maar de hoofdlijnen kloppen heel in het algemeen vaak wel. Als astrologie flauwekul zou zijn, hoe kan dat dan?

Ik zal eens een boek opzoeken met allerlei combinaties van je hoofdteken en je ascendant. Lees er eens een stuk of wat door en vergelijk dat dan eens met wat je echt bent. Dan kom je heus wel megagrote verschillen tegen en is echt niet alles hetzelfde of Forer of Barnum of weet ik veel wat.

En waag het eens hier tegenin te gaan, dan reserveer ik voor jou ook een paar trapjes

[ Bericht 1% gewijzigd door M_Schtoppel op 04-01-2009 11:20:58 ]
Gaap Goals rulezzz!
pi_64639862
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb me dit jaar als missie voorgenomen om Randi onder z'n ballen te trappen, wie wil mijn reis mee sponsoren?

Ik weet niet of je astrologie moet gebruiken om de toekomst te voorspellen. Maar ik weet wel dat als je naar een echt goede astroloog zou gaan en een uitgebreide karakteranalyse zou doen, dat die haarfijn klopt. Doe dat met een groep verschillende mensen en laat dan al die beschrijvingen de groep rond gaan zoals fokking Randi dat deed. Dan zul je zien dat iemand zich echt niet vindt in een beschrijving die niet bij zijn geboortedatum hoort. Maar wat doet oetlul randi (m.h.b.i.h.)? Die pakt van die Libelle beschrijvinkjes en laat die rondgaan, pffffffff. Totaal kort door de bocht en weer veel te ongenuanceerd.

Michiel, als we naar de hoofdeigenschappen van de tekens van de dierenriem kijken, hoe kan het dan dat dat toch zo vaak klopt? Dat leeuwen bijvoorbeeld nogal bazig kunnen zijn, dat maagden nogal zwaar op de hand zijn, dat schorpioenen vaak heel erotisch zijn ingesteld en zwaar manipulerend. Uiteraard moet je naar tientallen meer aspecten kijken maar de hoofdlijnen kloppen heel in het algemeen vaak wel. Als astrologie flauwekul zou zijn, hoe kan dat dan?

Ik zal eens een boek opzoeken met allerlei combinaties van je hoofdteken en je ascendant. Lees er eens een stuk of wat door en vergelijk dat dan eens met wat je echt bent. Dan kom je heus wel megagrote verschillen tegen en is echt niet alles hetzelfde of Forer of Barnum of weet ik veel wat.

En waag het eens hier tegenin te gaan, dan reserveer ik voor jou ook een paar trapjes

Hi schtoppel
pi_64639933
Helleu!
Gaap Goals rulezzz!
pi_64639997
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Voorbeeldje:
Van de hulpstof Benzylalcohol (oa gebruikt in de injectievloeistof Hydroxocobalamine) is nog nooit wetenschappelijk aangetoond dat volwassenen daar allergies voor zouden kunnen zijn.
Toen ik echter in augustus, net na de injectie, in comatieuze toestand afgevoerd ben naar het ziekenhuis kwam men, na een aantal onderzoeken, erachter dat ik dus wel allergies voor die stof ben.
Zeg dus nooit nooit (maar dat doe ik al jaren niet meer )
Volgens mij spreek je jezelf nu een beetje tegen.
N.a.v. jouw reactie op de stof heeft de wetenschap inmiddels aangetoond dat mensen er voor allergisch kunnen zijn. Zonder wetenschap zou je nog in het duister tasten.
pi_64640062
Het ironische is dat ik zelf ook niet geloof dat de stand van bepaalde planeten een bepaalde karaktereigenschap veroorzaakt. Maar het gaat volgens mij om die symboliek, en daar geloof ik wel in.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 4 januari 2009 @ 12:47:05 #182
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64641868
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het ironische is dat ik zelf ook niet geloof dat de stand van bepaalde planeten een bepaalde karaktereigenschap veroorzaakt. Maar het gaat volgens mij om die symboliek, en daar geloof ik wel in.
19-11-1983 5:00 geboren. Schtoppel. Ga je gang.
Je weet overigens ook dat hij maar beter echt specifiek kan zijn want ik ga hem gebruiken om hem aan de hele straat te laten lezen en hun reacties te peilen...

wat mijn ascendant is, weet ik niet. waar kan ik dat opzoeken? Ik verheug me op een uiterst specifieke reading, die enkel voor mij geld. Ik laat hem ook aan andere 19-11-1983 mensen elzen, Immers zij hebben dezelfde ascendant, dezelfde geboortedatum als mij.. ik ben benieuwd en verwacht veel.

ps. wanneer iets die -hard klopt, geef ik dit ook toe. Wees hier dus niet bang voor.

EN hoe dit klopt? OMdat elk van die eigenschappen zo algemeen is dat iedereen ze in bepaalde mate bezit. Ik ben erotisch ingesteld. Dat is die slet van een stier ook. Ik ben manipulerend, mijn stagebegeleidster is dit ook. Het ligt eraan hoe je het sterrenbeeld noemt. Ik kan me vinden in elk sterenbeeld karakterbeschrijving omdat dit zaken zijn die eeeeh.... bij het leven en menselijk gedrag horen..:')

NOgmaals, ik ben benieuwd.. Wanneer is hij af denk je?

[ Bericht 11% gewijzigd door Michielos op 04-01-2009 12:53:23 ]
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 12:53:48 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64642044
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

19-11-1983 5:00 geboren. Schtoppel. Ga je gang.
Je weet overigens ook dat hij maar beter echt specifiek kan zijn want ik ga hem gebruiken om hem aan de hele straat te laten lezen en hun reacties te peilen...

wat mijn ascendant is, weet ik niet. waar kan ik dat opzoeken? Ik verheug me op een uiterst specifieke reading, die enkel voor mij geld. Ik laat hem ook aan andere 19-11-1983 mensen elzen, Immers zij hebben dezelfde ascendant, dezelfde geboortedatum als mij.. ik ben benieuwd en verwacht veel.

ps. wanneer iets die -hard klopt, geef ik dit ook toe. Wees hier dus niet bang voor.
Nou daar ga je dus fout

Een paar minuten verschil in geboortetijd geeft al een andere huisverdeling, en dus andere huisheren en ook de ascendant is tijdsafhankelijk
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 4 januari 2009 @ 12:54:29 #184
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64642064
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:53 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou daar ga je dus fout

Een paar minuten verschil in geboortetijd geeft al een andere huisverdeling, en dus andere huisheren en ook de ascendant is tijdsafhankelijk
ok. Dan neem ik dat gedeelte terug. Ik ben i.i.g. benieuwd.
  zondag 4 januari 2009 @ 13:54:09 #185
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64643942
Misschien hoeft Schtoppel hem niet te maken maar iemand anders ofzo.
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 14:00:21 #186
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64644165
Ik weet niet of er astrologen meeposten die zin hebben om een horoscoop te gaan uitwerken om iemand van astrologie te overtuigen
  zondag 4 januari 2009 @ 14:04:21 #187
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64644287
goh waarom verbaasd me dat antwoord nu niks
Even tussen ons: als ik het zou kunnen, zou ik het laten zien. Wanneer ik bijvoorbeeld psychokinetische gaves had, zou ik het laten zien. Deed James Randi geld uitdelen om bijvoorbeeld met 3 balletjes te gooien, dan liet ik het zien. Er moet toch iets zijn waarom iedereen op dit hele forum de hele tijd opschept over zaken en op het laatste moment nooit thuisgeeft.(summers met r geesten, darkwolf die opeens niet thuisgaf met een reading, iemand die zei dat haar gave als een antenne werkte en opeens niet thuisgaf enz. enz. enz.)

"nee geen behoefte aan"
"nee, de wetenschap weet niet alles "
"wat moet ik met een miljoen" ... ye right denk aan het goede doel waar je het aan kan geven.. ben je zo asosciaal dat je nieteens gratis 1 miljoen gaat ophalen om aan het goede doel te geven als je dit zou kunnen en het geld zelf niet nodig hebt " Ook al gebruikte ik het geld niet... ik ging meteen... ik kan het doneren aan de kankerstichting, aan mishandelde dieren, unicef, alles ... wat let je.. (ja, ik weet wel wat je let )
" enz '

de je is overigens niet specifiek gericht.
er moet toch een reden zijn.

[ Bericht 43% gewijzigd door Michielos op 04-01-2009 14:13:59 ]
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 14:17:19 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64644741
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:04 schreef Michielos het volgende:
goh waarom verbaasd me dat antwoord nu niks
Even tussen ons: als ik het zou kunnen, zou ik het laten zien. Wanneer ik bijvoorbeeld psychokinetische gaves had, zou ik het laten zien. Deed James Randi geld uitdelen om bijvoorbeeld met 3 balletjes te gooien, dan liet ik het zien. Er moet toch iets zijn waarom iedereen op dit hele forum de hele tijd opschept over zaken en op het laatste moment nooit thuisgeeft.

"nee geen behoefte aan"
"nee, de wetenschap weet niet alles "
"wat moet ik met een miljoen" ... ye right denk aan het goede doel waar je het aan kan geven.. ben je zo asosciaal dat je nieteens gratis 1 miljoen gaat ophalen om aan het goede doel te geven als je dit zou kunnen en het geld zelf niet nodig hebt "
" enz '

de je is overigens niet specifiek gericht.
er moet toch een reden zijn.
Ik weet niet of iedereen zo denkt als ik.

Maar ik neem wat ik doe net zo serieus als ieder anders zijn (aanstaande) beroep neemt.
Ik denk dat een timmerman ook niet zomaar een week in jouw huis gaan verbouwen om aan te tonen dat hij capabel is

Dat jij niet in astrologie geloofd is verder echt niet mijn probleem, ik vind het leuk om er iets over te vertellen hier maar ik ga echt niet uren in jouw horoscoop steken om jou te overtuigen dat wat ik doe de moeite waard is, sorry.

Maar mocht je echt graag een duiding willen dan zou je natuurlijk via een astrologische vakvereniging een astroloog in de buurt kunnen zoeken
  zondag 4 januari 2009 @ 14:19:24 #189
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64644804
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:17 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik weet niet of iedereen zo denkt als ik.

Maar ik neem wat ik doe net zo serieus als ieder anders zijn (aanstaande) beroep neemt.
Ik denk dat een timmerman ook niet zomaar een week in jouw huis gaan verbouwen om aan te tonen dat hij capabel is

Dat jij niet in astrologie geloofd is verder echt niet mijn probleem, ik vind het leuk om er iets over te vertellen hier maar ik ga echt niet uren in jouw horoscoop steken om jou te overtuigen dat wat ik doe de moeite waard is, sorry.

Maar mocht je echt graag een duiding willen dan zou je natuurlijk via een astrologische vakvereniging een astroloog in de buurt kunnen zoeken
Een timmerman claimt niet dat hij door de stand van de sterren zijn werk doet of door middel van psychokinetische gaves of whatever.. Dat verschil zie je hopelijk toch wel?? (indien niet dan is er geen woord om mijn reactie uit te drukken maar een smiley en dat is: ) jezus, dat is toch wel een heel slechte vergelijking

Nogmaals, ik had niks anders verwacht. Ik neem ook niet aan dat ook maar 1 iemand op dit forum dit zal gaan doen.

Ik ga de volgende parabeurs wel, ik laat het je weten
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 14:26:24 #190
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64645034
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

Een timmerman claimt niet dat hij door de stand van de sterren zijn werk doet of door middel van psychokinetische gaves of whatever.. Dat verschil zie je hopelijk toch wel?? (indien niet dan is er geen woord om mijn reactie uit te drukken maar een smiley en dat is: ) jezus, dat is toch wel een heel slechte vergelijking

Nogmaals, ik had niks anders verwacht. Ik neem ook niet aan dat ook maar 1 iemand op dit forum dit zal gaan doen.

Ik ga de volgende parabeurs wel, ik laat het je weten
Nou ja, voor jou is dat misschien vreemd, voor mij niet hoor.

Een timmerman doet evengoed zijn werk als ik dat zou doen En hij is waarschijnlijk net zo overtuigd van de kwaliteit van zijn werk als ik dat zou zijn. Dat jij dat niet zo ziet is verder natuurlijk niet mijn probleem
  zondag 4 januari 2009 @ 14:29:40 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64645172
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, voor jou is dat misschien vreemd, voor mij niet hoor.

Een timmerman doet evengoed zijn werk als ik dat zou doen En hij is waarschijnlijk net zo overtuigd van de kwaliteit van zijn werk als ik dat zou zijn. Dat jij dat niet zo ziet is verder natuurlijk niet mijn probleem
het gaat hier niet om de kwaliteit van het werk en of je het goed doet ja of nee.. dat was het punt geeneens...

Nee ik zie dat inderdaad niet zo. Er is geen vergelijking te trekken tussen een timmerman waarbij je zichtbaar resultaat ziet, hij zijn creaties maakt door middel van gereedschap en iemand die claimt psyche en karakteristieken te herkennen door sterren en hemellichamen te bestuderen en geen resultaat levert(behalve voor clienten) dat specifiek is en vervolgens als je erom vraagt niks wilt laten zien..

ik vraag ook geen 2 weken verbouwing thuis.. of een dure reading,. gewoon iets.. het hoeft maar iets te zijn. Dat dat al verdraaid wordt (door iemand gratis een week te laten klussen beargumentatie .. 1 smiley voor ) of niet wordt toegestaan geeft toch echt aan dat astrologie niet zo sterk in zijn shcoenen staat als menigeen wilt laten overkomen .

als laatste zou ik geen timmerman laten bouwen die enkel van zichzelf overtuigd is van de kwaliteit van zijn werk, terwijl hij zuigt.. hetzelfde geldt voor astrologen. Zijzelf zullen vast overtuigd zijn, ik ben dit geenszins..
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 14:33:47 #192
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64645353
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

het gaat hier niet om de kwaliteit van het werk en of je het goed doet ja of nee.. dat was het punt geeneens...

Nee ik zie dat inderdaad niet zo. Er is geen vergelijking te trekken tussen een timmerman waarbij je zichtbaar resultaat ziet, hij zijn creaties maakt door middel van gereedschap en iemand die claimt psyche en karakteristieken te herkennen door sterren en hemellichamen te bestuderen en geen resultaat levert(behalve voor clienten) dat specifiek is en vervolgens als je erom vraagt niks wilt laten zien..
Nou ja, die vergelijking gaat voor jou krom omdat jij niet in astrologie geloofd, ik wel en voor mij is de vergelijking dus prima van toepassing.
pi_64645410
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, die vergelijking gaat voor jou krom omdat jij niet in astrologie geloofd, ik wel en voor mij is de vergelijking dus prima van toepassing.
Als je een timmerman inhuurt doe je dat ook niet alleen op zijn woord dat hij een goede timmerman is. Je wilt werk van hem zien, ervaringen van anderen horen of diploma's zien.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:35:24 #194
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64645418
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik wil erin geloven maar word erin belemmerd door dezelfde astrologen die claimen dit nsoort zaken te kunnen maar niks willen laten zien. Het is als het kleine meisje dat zegt: ik kan vliegen maar ik laat het lekker niet zien.. lekker puh!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:36:56 #195
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64645470
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als je een timmerman inhuurt doe je dat ook niet alleen op zijn woord dat hij een goede timmerman is. Je wilt werk van hem zien, ervaringen van anderen horen of diploma's zien.
exact, als je enkel van de grote mond van anderen moet uitgaan, zou je nergens geweest zijn. Juist door dit soort schreeuwlelijkerds wordt er geen vooruitgang geboekt. Het is gewoon zo dat iedereen alles kan zeggen, zoals het kleine meisje voorbeeld.... je wilt het toch graag zien. Dat niemand dit daarna kan of wilt zegt meer over hun dan over mij tbh
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 14:40:22 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64645609
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik vraag ook geen 2 weken verbouwing thuis.. of een dure reading,. gewoon iets.. het hoeft maar iets te zijn. Dat dat al verdraaid wordt (door iemand gratis een week te laten klussen beargumentatie .. 1 smiley voor ) of niet wordt toegestaan geeft toch echt aan dat astrologie niet zo sterk in zijn shcoenen staat als menigeen wilt laten overkomen .

als laatste zou ik geen timmerman laten bouwen die enkel van zichzelf overtuigd is van de kwaliteit van zijn werk, terwijl hij zuigt.. hetzelfde geldt voor astrologen. Zijzelf zullen vast overtuigd zijn, ik ben dit geenszins..
Pfff steeds als ik reageer staat er weer iets anders bij

Mja goed, we kunnen hier wel steeds over door gaan, ik ga echt geen horoscoop voor je maken Buiten mijn eerdere bezwaren zit daar uren werk in. En nee, het is niet even een blik werpen en van alles kunnen zeggen, zo werkt het niet
pi_64645674
nice excuses
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 14:43:07 #198
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64645734
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik wil erin geloven maar word erin belemmerd door dezelfde astrologen die claimen dit nsoort zaken te kunnen maar niks willen laten zien. Het is als het kleine meisje dat zegt: ik kan vliegen maar ik laat het lekker niet zien.. lekker puh!
Joh, als je op diverse vak sites kijkt staan er meerdere astrologen die vast graag een consult willen geven Zij hebben allemaal een studie gedaan en werken via de gedragscodes van een dergelijke vakvereniging
pi_64645806
dus eigenlijk geef je nu toe dat je er de ballen verstand van hebt, een amateurtje bent met grote bek en we het de echte maar moeten vragen die ongetwijfeld een belachelijk hoge geldprijs opleggen nietwaar?
  zondag 4 januari 2009 @ 14:48:15 #200
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64645953
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef Flammie het volgende:
dus eigenlijk geef je nu toe dat je er de ballen verstand van hebt, een amateurtje bent met grote bek en we het de echte maar moeten vragen die ongetwijfeld een belachelijk hoge geldprijs opleggen nietwaar?
had ze ook tig bladzijdes geleden kunnen zeggen eigenlijk

Maar goed, ik ga dan op een parabeurs wel naar een "echte" astroloog ipv naar een "neppe" (zo is het toch, of niet?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')