Vraag me af welke universiteiten astrologie als onderwerp hebben. Ken wel aantal universiteiten die de invloed van astrologie op (oude) geloven en gebruiken bestuderen, maar geen universiteit die astrologie pur sang als vak bieden...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Die heb je , helaas, in Nederland niet, daarvoor moet je naar Engeland of Amerika.
Die in amerika is ook inderdaad geen universiteit waar je astroloog kunt wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vraag me af welke universiteiten astrologie als onderwerp hebben. Ken wel aantal universiteiten die de invloed van astrologie op (oude) geloven en gebruiken bestuderen, maar geen universiteit die astrologie pur sang als vak bieden...
Dus astrologie is geen erkende HBO of WO opleiding. Wel een erkende opleiding?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Die in amerika is ook inderdaad geen universiteit waar je astroloog kunt worden![]()
Dat is kepler college.
Die in Engeland weet ik niet
Mja, wat wil je nou dat ik zeg?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Michielos het volgende:
ye , heb rondgekeken. Jung wordt ten onrechte gekarakteriseerd met tarot en een aparte astrologie opleiding. Niet echt hoog niveau psychologie/therapie of wetenschappelijk onderzoek..
sure maar een verneuking van alles waar C. Jung voor stond... Jung wordt vaker ten onrechte ivm tarot gebracht. Dat zeggen bepaalde tarotisten zelfs nog. Als ze daar al over liegen, neem ik die hele school al niet serieus to be honest. Als jij er plezier van hebt.. so be it. maar iets leren dat waarheid bevat zul je er vast niet doenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja, wat wil je nou dat ik zeg?
Ik had echt niet verwacht dat jij je mening zou herzien omdat je nu weet waar ik naar school ga, en ik post het ook niet om je mee te overtuigen hoor. Ik antwoord gewoon op je vraag![]()
Ik vind het een super leuke en goede opleiding en vele met mij![]()
Nou ja, gelukkig denken een hoop mensen daar anders overquote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
sure maar een verneuking van alles waar C. Jung voor stond... Jung wordt vaker ten onrechte ivm tarot gebracht. Dat zeggen bepaalde tarotisten zelfs nog. Als ze daar al over liegen, neem ik die hele school al niet serieus to be honest. Als jij er plezier van hebt.. so be it. maar iets leren dat waarheid bevat zul je er vast niet doen
ligt er aan wat je ZELF gelooft dat de waarheid is om te zeggen of iets waarheid bevat .quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
.. so be it. maar iets leren dat waarheid bevat zul je er vast niet doen
sure summers. en de rest van de wereld lacht je uitquote:Op zondag 4 januari 2009 23:00 schreef Summers het volgende:
[..]
ligt er aan wat je ZELF gelooft dat de waarheid is om te zeggen of iets waarheid bevat .
niet gelukkig. het is niet waar. Lees jung's boeken ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig denken een hoop mensen daar anders over![]()
En ach... zolang ik niet op een kermis hoef te staan om daar dingen die ik niet begrijp belachelijk te maken gaat het helemaal niet zo verkeerd met mij
En trouwens...dit ging toch over astrologie en niet over tarot?
Doe ik ook niet, ik zeg net dat we het over astrologie hadden hier en niet over tarotquote:Op zondag 4 januari 2009 23:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
sure summers. en de rest van de wereld lacht je uit
Statement: carl jung heeft niks met tarot te maken. ga aub niet met psychologie in discussie met me..
Ik lees jungs boekenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
niet gelukkig. het is niet waar. Lees jung's boeken ofzo
ik sta ook niet op een kermis, nergens gezegt... heb dit ook al 50000x uitgelegd... logisch dat je 5 jaar over zo een opleiding doet lijkt mij. je snapt mijn statements nog niet na 13 x
yup, ik gaf enkel comments op de sitepsychologie sector klopt niet
ye excusez moi, ik had t over die website. Als iemand met boekenplanken vol psychologie( WO , HBO boekenlijsten, boeken van psychotherapeuten[o.a. Jung e.d.]) kan ik enkel niet tegen onvolledigheden, thats all. Typisch naar trekje van psychologen i guessquote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik zeg net dat we het over astrologie hadden hier en niet over tarot
ik heb enkel een vermoeden inderdaad...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik lees jungs boeken![]()
Toevallig ben ik op het moment bezig met het lezen van de briefwisselingen tussen Jung en Freud, boeiend boek![]()
En je hebt helemaal geen idee wat ze daar precies met Jungs psychologie doen of hoe het toegepast word
Ja ik weet het, zonde want beiden mannen hebben elkaar eigenlijk nooit helemaal echt los kunnen laten.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb enkel een vermoeden inderdaad...
jung zou overigens de troonopvolger van Freud worden totdat ze ruzie kregen(heb stuk of tig boeken over psycho-analyse en freud/jung).
ik raad je Jung's archetypen aan. leuk boek om te lezen (y)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik weet het, zonde want beiden mannen hebben elkaar eigenlijk nooit helemaal echt los kunnen laten.
Toevallig hebben we een poosje terug ook de relatie tussen deze mannen bekeken vanuit hun horoscoop vandaar dat ik nu het boek aan het teruglezen ben
Jij bent maar een individu en niet de rest van de wereld , jij lacht me uit , who cares ..quote:Op zondag 4 januari 2009 23:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
sure summers. en de rest van de wereld lacht je uit
ow ja natuurlijk. de gehele wetenschap en mensen met een hogere studie zullen het volkomen met je eens zijn( dat je je eigen waarheid creeert en dit dan ook waar isquote:Op maandag 5 januari 2009 01:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij bent maar een individu en niet de rest van de wereld , jij lacht me uit , who cares ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |