CC familyquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan kan 'ie net als tijdens 'Het zonnetje in huis' op TV even uit.
Volgens mij wel. Ik denk dat alleen die bombastische rommel van de laatste jaren voor hem geschreven is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ah, dit is Yanni - if I Could Tell YouO nee, Borsato...
Is dit een bestaande melodie?
Dat dus, mijn vingers weigeren kennelijk gewoon die titel neer te pennen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon?
Maar het intro is wel spectaculair!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben zo blij als dit voorbij is!
Oke, Yanni heeft ook dezelfde melodie als dit refrein. Dus ik ben erg benieuwd of Yanni het van Marco heeft of van een bestaande melodie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik denk dat alleen die bombastische rommel van de laatste jaren voor hen geschreven is.
Volgens mij heeft dat niets met durf te maken maar met misplaatse Rotterdamse trots van meneer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan kan 'ie net als tijdens 'Het zonnetje in huis' op TV even uit.
Ik zit nog steeds te wachten tot die eikel tijdens een theater tour Amsterdam aan durft te doen, maar dat durft 'ie gewoon niet...
Maar ik word zo moe van die man!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar het intro is wel spectaculair!!
Reken maar dat daar een portie durf ontbreekt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets met durf te maken maar met misplaatse Rotterdamse trots van meneer.
Niet helemaal...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben zo blij als dit voorbij is!
Peaceman?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:33 schreef Homdeck het volgende:
mensen die alles doen om hun naam op de radio te kunnen horen
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:19 schreef Homdeck het volgende:
ik vind die van rob de nijs ook best mooiintro doet me altijd denken aan band on the run
Ik haal die intro's ook vaak door elkaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Rob de Nijs begint nog een keer?
die ook jaquote:
Rood zo hoog, dat moet doorgestoken kaart zijn, serieus, zo jammer ditquote:
Rood er uit en Margharita op die plek. Veel beter en mooier nummer.quote:
Speeltuin en Margherita zijn mooi.quote:
Ik zal maar niet vertellen waar ie de voorgaande 2 jaren stond...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Rood zo hoog, dat moet doorgestoken kaart zijn, serieus, zo jammer dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |