En het is nu een stuk kouder dan dat het heeeeeel vroeger was.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:26 schreef moussie het volgende:
voor mij is het dus atm nog steeds warmer dan vroeger
nogmaals, je begrijpt het principe van het gemiddelde over een x periode ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgens Al Gore zou het niet meer kouder worden.
nee lieverd, dat is het niet .. -3 is niet koud voor hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En het is nu een stuk kouder dan dat het heeeeeel vroeger was.
Al zal het volgend jaar -15 worden hier, dan nog zullen ze zeggen dat het door Global Warming komt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:28 schreef moussie het volgende:
[..]
nogmaals, je begrijpt het principe van het gemiddelde over een x periode ?
Kan je iets specifieker zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgens Al Gore zou het niet meer kouder worden.
Toen ik nog jong was, moest je altijd nog warme washandjes onder je schoenen doen, anders vroor je vast, zó koud was het toen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:26 schreef moussie het volgende:
woei, we gaan iemands intelligentie aflezen aan het feit of hij een stukje php script kan copy/pasten ..
anyway, toen ik nog jong was was het iedere winter steen- en steenkoud, was sneeuw met de kerst nog normaal en kon je ieder jaar gaan schaatsen op de bevroren sloten .. voor mij is het dus atm nog steeds warmer dan vroeger
De noord pool was duizenden jaren geleden ijsvrij, dus toen was het warmer dan nu.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef moussie het volgende:
[..]
nee lieverd, dat is het niet .. -3 is niet koud voor hier
Ja, dat zal vast het moeilijkste zijn dat ik ooit heb geprogrammeerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:26 schreef moussie het volgende:
woei, we gaan iemands intelligentie aflezen aan het feit of hij een stukje php script kan copy/pasten ..
Tof! Wat doe je precies bij Guerrilla?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:32 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast het moeilijkste zijn dat ik ooit heb geprogrammeerd
Niks meer, ik werk nu ergens anders.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof! Wat doe je precies bij Guerrilla?
En 150.000 jaar geleden was er in Nederland veel ijs, dus het is nu warmer dan toen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De noord pool was duizenden jaren geleden ijsvrij, dus toen was het warmer dan nu.
Ben je dan zelf ook niet wat te goed van vertrouwen geweest tav Al Gore, om meteen dan maar palmbomen te plaatsen, wacht er gewoon nog een jaartje of 50 mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niet laten zetten. I did it myself.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:39 schreef L.Denninger het volgende:
Maar ontopic ...
Ow wanneer was dat dan? kun je wat specefieker zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De noord pool was duizenden jaren geleden ijsvrij, dus toen was het warmer dan nu.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je dan zelf ook niet wat te goed van vertrouwen geweest tav Al Gore, om meteen dan maar palmbomen te plaatsen, wacht er gewoon nog een jaartje of 50 mee..
Bij ons staan de palmbomen in pot nu binnen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben gekke henkie niet, deze palmen zijn wintervast tot -15 graden.
Yup. Alleen leefden er toen geen 6 miljard mensen op deze planeet. Klein detail hoor, maar ja...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
En 150.000 jaar geleden was er in Nederland veel ijs, dus het is nu warmer dan toen.
Welke heb je dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons staan de palmbomen in pot nu binnen hoor.
Tssss.... zoiets heet een bonzaiboompje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
Bij ons staan de palmbomen in pot nu binnen hoor.
natuurlijk niet. Je draait de zaak nu om, het gaat er hier om dat jij suggereert dat dankzij Global warming geen koude winters kunnen optreden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al zal het volgend jaar -15 worden hier, dan nog zullen ze zeggen dat het door Global Warming komt.
Maar het punt is, dat het 6000 jaar geleden veel warmer was dan nu. Dat is gewoon niet recht te praten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En 150.000 jaar geleden was er in Nederland veel ijs, dus het is nu warmer dan toen.
Dat maakt niet uit in dit topic, dat snap jij ook welquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yup. Alleen leefden er toen geen 6 miljard mensen op deze planeet. Klein detail hoor, maar ja...
Ja dat is toch ook zo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:46 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
natuurlijk niet. Je draait de zaak nu om, het gaat er hier om dat jij suggereert dat dankzij Global warming geen koude winters kunnen optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |