Zoiets heet ook wel winter, trouwens.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:45 schreef JohnDope het volgende:
Er is bijna niks over op het internet te vinden, maar zoals jullie merken is het de afgelopen dagen sinds tijden niet meer zo koud geweest.
Dit is niet wat Al Gore ons beloofd heeft.
En het schijnt nog kouder te worden. Het zal helemaal een stunt zijn als er straks een elf stede tocht gereden kan worden.
Ja, hoi, ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Moet je kijken hoeveel weerstand dit topic oproept en alleen maar omdat jullie er wat over op de televisie hebben gezien.
Even serieus: wie van jullie is hoogopgeleid?
Tegenwoordig noemt 'iedereen' zich deskundig of onderzoeker, dus het merendeel neem ik met een schep zout.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik.
Maar niet op dit gebied, dus doe ik luisteren naar wat 99% van de deskundige hoogopgeleiden op dit gebied zeggen. En naar jou natuurlijk.
Jij bent wel hoogopgeleid/deskundig wil je zeggen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemt 'iedereen' zich deskundig of onderzoeker, dus het merendeel neem ik met een schep zout.
Kijk en dat moet je nou dus net niet doen. Want daardoor smelt het ijs nou juist. En da's voor deze diertjes niet zo leuk:quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:29 schreef JohnDope het volgende:
... dus het merendeel neem ik met een schep zout.
De enige reden dat ik mijn papieren heb gehaald, was echt om het papiertje, zodat intellectuelen me wel serieus moeten nemen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij bent wel hoogopgeleid/deskundig wil je zeggen?
Ga toch weg gek. De dag dat jij uberhaubt iemand mag nemen, 5 jaar of like mega-lelijk, open je er gewoon een topic overquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemt 'iedereen' zich deskundig of onderzoeker, dus het merendeel neem ik met een schep zout.
Ik weet het niet....maar misschien....heel mischien....had je toch je lagere school moeten afmaken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De aarde wordt *proest* warmer, dus dan kunnen er niet op eens uitschieters tot ver beneden het vriespunt ontstaan
Nee, het komt doordat jij duidelijk laat blijken het simpele principe van gemiddeldes niet te snappenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
Moet je kijken hoeveel weerstand dit topic oproept en dat komt alleen maar omdat jullie er wat over op de televisie hebben gezien.
Joh, zo hoog dat het gewoon niet leuk meer is.quote:Even serieus: wie van jullie is hoogopgeleid?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij bent wel hoogopgeleid/deskundig wil je zeggen?
Zo te zien ben jij er eindelijk achter gekomen hoe je een random-avatar moet makenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je bent nu stiekem snel op internet aan het opzoeken hoe gemiddeldes werken he..?
Touché, die zit, dat zal me leren ...!..... oh... of wacht.... Nee, die reactie slaat echt helemaal nergens op, JDquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er eindelijk achter gekomen hoe je een random-avatar moet maken
Die reactie slaat wel ergens op, want vroeger had jij altijd een statische avatar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Touché, die zit, dat zal me leren ...!..... oh... of wacht.... Nee, die reactie slaat echt helemaal nergens op, JD
Tijd aan het rekken terwijl je een "Gemiddeldes voor dummies" boek aan het doornemen bent ?
Het vriest hier nogsteeds en dat is verre van wat Al Gore ons beloofd heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:18 schreef L.Denninger het volgende:
Ja, en hij is ook erg relevant voor de discussie !
Ik heb hem niet horen zeggen dat de temperatuur in Nederland tijdens winter niet meer onder nul ging komen. Jij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het vriest hier nogsteeds en dat is verre van wat Al Gore ons beloofd heeft.
Wat heeft Al Gore volgens jou precies 'beloofd' ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij had alvast wat palmbomen laten zetten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn palm boompies het trouwens overleven, want anders stuur ik Al Gore wel even een rekening....
Met JD zijn hoge opleiding heeft hij het wel zo geintrepeteerd, dat geeft niet hoor, doen wel meer VMBO'ers op dit forum.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet horen zeggen dat de temperatuur in Nederland tijdens winter niet meer onder nul ging komen. Jij?
Niet laten zetten. I did it myself.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij had alvast wat palmbomen laten zetten?
Volgens Al Gore zou het niet meer kouder worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet horen zeggen dat de temperatuur in Nederland tijdens winter niet meer onder nul ging komen. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |