Nee en geen idee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM,
Post jij op Whiskybase.com en/ of weet jij wie erachter zit?
Ik dacht bijna dat je mijn straat bedoelde, maar ik weet wat je bedoelt. Die is toch allang weer open?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan sluiten ze de dijk tussen de Hapse baan en Beerse baan ook nog af...
Duh, vuurwerk geeft van zichzelf al rook. Genoeg daarvan en het wordt vanzelf mistigquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar de kans op mist wordt wel steeds groter volgens Erwin en consorten.
Ik zat (en zit) er ook over te twijfelen, ook omdat er op XBLA een paar hele toffe spellen staan zoals Geometry Wars en Castle Crashersquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb mezelf voor oud & nieuw niet op champagne getrakteerd, maar op een xbox 360 pro.
Dit, en het feit dat het mij 'slechts' 150 euro gaat kosten, hebben me over de streep getrokken.
Ik denk dat ik alleen alcoholdampen tegen ga komen, hoewel het chinees restaurant niet ver weg is van waar ik naartoe gaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Vorig jaar was het bij ons zo mistigverschrikkelijk, je kon nog geen 20 meter vooruit zien:{ Hoop dat het dit jaar toch echt wat minder is
(en die vuurwerkdampen zullen niet geholpen hebben
)
Je bedoelt zo''n Chinees crackhol waar iedereen zit te dampen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen alcoholdampen tegen ga komen, hoewel het chinees restaurant niet ver weg is van waar ik naartoe ga
Neuh gewoon zo'n Chinees restaurant wat al hun (zwarte) verdiensten aan het eind van het jaar opmaakt aan vuurwerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt zo''n Chinees crackhol waar iedereen zit te dampen?
Die Chinezen zijn vaak sneller weer binnen dan enig Nederlander die even op en neer naar België (of Duitsland) is geweest...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh gewoon zo'n Chinees restaurant wat al hun (zwarte) verdiensten aan het eind van het jaar opmaakt aan vuurwerk.
Wat voor kleur vacht heeft 'ie en is er een beloning voor hem uitgeloofd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even pauze gedurende de film.
Wie hier heeft "Juno" gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |