het kost wat maar dan heb je ook niet veelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus ook met abbo is de p[erformance onder de maat?
Dat doet me dan weer deugd...
Ik ga ook kijken of ik nog wat leuke explosieven kan bemachtigenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet straks nog even vuurwerk kopen, mag wel zorgen dat ik het niet vergeet
Heb veel meer zin om morgen oliebollen te bakken![]()
Ik ga ook kinderchampagne kopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben vroeg thuis uit het werk, dus ik kan zo bij gaan lezen/leren. Loop achter
Wel lekker gefietst net (niet half zo koud als gisteren), warme sokken en kinderchampagne gekochteen jasje besteld
en een enorme beer op de kop getikt voor 4 euro
Ik drink niet, dus ik vind dit wel leuk. Alleen ik zie net dat mijn ouders ook al een fles hebben gekocht. Kopen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga ook kinderchampagne kopenik kreeg van een vriend een fles sekt, droge ook nog, maar dat vind ik echt niet te zuipen dus die neem ik mee naar mn feestje morgen, en dan neem ik ook een flesje kinderchampagne mee voor mezelf
Droge smaakt niet bij oliebollen, te groot contrast dan. Minstens demi-sec moet je hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga ook kinderchampagne kopenik kreeg van een vriend een fles sekt, droge ook nog, maar dat vind ik echt niet te zuipen dus die neem ik mee naar mn feestje morgen, en dan neem ik ook een flesje kinderchampagne mee voor mezelf
Je lijkt mw. MM wel...quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
WAAROM koop je dan zo'n dure?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt mw. MM wel...
Onlangs een fles roze sjampoepel gekocht voor bijna 35 Euro terwijl we het allebei niet echt lekker vinden.
Maar mw. MM wilde wat laten knallen met Oud & Nieuw en dus heb ik maar toegestemd.
Komt ze vanmiddag thuis met een fles Jip & Janneke-bubbels van de Hema à ¤ 3,00 of zo, want dat drinkt ze wel...
ben ik dit jaar goedkoop uit met vuurwerk, kost één droge knal me straks bijna 35 Euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |