8 miljoenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Marc63 het volgende:
Een rechtzaak aanspannen omdat je bonus niet hoog genoeg is en dan ook nog winnen...
Die laatste zin is het belangrijkstequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik zie wat ik nog allemaal moet doen in de korte tijd die ik heb, heb ik ineens niet zo'n zin meer..
Maar het huisje (huur) is al opgezegd, vlucht geboekt: dus geen weg meer terug [ afbeelding ]
Bijna 2 uur vliegen vanaf Amsterdam en dan nog een (+/-) half uurtje met de trein....quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Gefeliciteerd Dandelion met je nieuwe baan!
En LL, veel succes met alles regelen..! Je woont dan wel heel ver weg hoor...
Wel een leuk adresje voor een 3FM-topic meetquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Gefeliciteerd Dandelion met je nieuwe baan!
En LL, veel succes met alles regelen..! Je woont dan wel heel ver weg hoor...
Blijkens de uitspraak heeft ie er gewoon recht op. Ik stoor me eraan dat dit soort dingen nieuws is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef Marc63 het volgende:
Een rechtzaak aanspannen omdat je bonus niet hoog genoeg is en dan ook nog winnen...
Heef cos gedronken? Gaat het wel goed met cos? Moeten we de dwangbuis maar iets losser maken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik doe net of ik het niet heb gelezen watCos
heeft geschreven.
Ierland ben je zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bijna 2 uur vliegen vanaf Amsterdam en dan nog een (+/-) half uurtje met de trein....
Amen !quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef Cee het volgende:
Heef cos gedronken? Gaat het wel goed met cos? Moeten we de dwangbuis maar iets losser maken?
Kunst is origineel, dingen die nagemaakt worden van kunst en er daarbij lachwekkend nep en fout uitzien is kitsch. Queen is kunst, The Darkness is kitsch.
Dat is waar!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel een leuk adresje voor een 3FM-topic meet
Voor 50-100 euro ben je heen en terug.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is waar!
Wordt wel een prijzig ritje dan...
Voor mij is dat best veel geld... iets met studeren en stufi en lening en afstuderen niet halen dit jaar en nog een extra half jaar moeten bijlenen enzo...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor 50-100 euro ben je heen en terug.
Inclusief vliegtax?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor 50-100 euro ben je heen en terug.
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heef cos gedronken? Gaat het wel goed met cos? Moeten we de dwangbuis maar iets losser maken?
Kunst is origineel, dingen die nagemaakt worden van kunst en er daarbij lachwekkend nep en fout uitzien is kitsch. Queen is kunst, The Darkness is kitsch.
Zeker doen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef Cee het volgende:
Twee vrienden van me zitten momenteel in Dublin.Ik zou er ook graag een keer heen willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |