quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet vooraf te plannenPaar weken geleden gemerkt dat dat heel snel kan gaan
.
betreffende collega sindsdien niet meer gezien
nee normaal zit er 600 man in het pand, en alleen meer dan de helft heeft vakantie. En de verwarming is daarop niet aangepast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt er door de kredietcrisis ook al bezuinigd op de verwarming?
Ligt dat aan Oud en Nieuw of de pallets drank?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Marc & Roel; hebben jullie al een leuke vrouw geregeld om met Oud & Nieuw te zoenen dan? Wie weet duik je daarna samen lekker warm t bed in (hoeft niet eens voor de seks, O&N is een goeie voor overvliegende vonken... zo ben ik tot twee keer toe aan een blijvende lover gekomen)
Niet twee keer blijvend.... toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Marc & Roel; hebben jullie al een leuke vrouw geregeld om met Oud & Nieuw te zoenen dan? Wie weet duik je daarna samen lekker warm t bed in (hoeft niet eens voor de seks, O&N is een goeie voor overvliegende vonken... zo ben ik tot twee keer toe aan een blijvende lover gekomen)
Comboquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ligt dat aan Oud en Nieuw of de pallets drank?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet twee keer blijvend.... toch?
Of heb je nu twee lovers![]()
Cos, wat moet jij nou weer bij radio 2?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef cosmick het volgende:
Voor alle fans van The 4 Non Blonds: ZE ZIJN NU OP RADIO 2!
Er schijnen dus mensen op deze planeet die stemmen op het meest afschuwelijke nummer ooit gemaakt.
Top2000, sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, wat moet jij nou weer bij radio 2?!
Ik dacht al: wat hoor ik? Collega meter of 6 verder heeft Radio 2 opstaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef cosmick het volgende:
Er schijnen dus mensen op deze planeet te zijn die stemmen op het meest afschuwelijke nummer ooit gemaakt.
Feli!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion sluit het oude jaar af met een nieuwe baan!
Dat was genieten hequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef cosmick het volgende:
Er schijnen dus mensen op deze planeet te zijn die stemmen op het meest afschuwelijke nummer ooit gemaakt.
Ejquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Dandelion het volgende:
goedemorgen allen![]()
De rust is weer teruggekeerd in het topic zie ik
Ik hoop dat mijn internetverbinding het nu blijft doen, bleef de laatste dagen bellen met Online...
maar er is ook goed nieuws!
Sowieso L-L en D.Rose. Misschien mag je bij hun clubje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh effe tijdje niet meegelezen, wie gingen me allemaal voor?
Woeiquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Dandelion het volgende:
goedemorgen allen![]()
De rust is weer teruggekeerd in het topic zie ik
Ik hoop dat mijn internetverbinding het nu blijft doen, bleef de laatste dagen bellen met Online...
maar er is ook goed nieuws!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh effe tijdje niet meegelezen, wie gingen me allemaal voor?
Ik vind 63 een mooi nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
Ze hebben we mooie nummers ....
ah ja L-L wist ik. Nou ook feli voor hun danquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sowieso L-L en D.Rose. Misschien mag je bij hun clubje.
tis nog een beetje vaag, maar 't wordt een kruising tussen communicatie-advsieur en project management.quote:
per wanneer verlaat je het land?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Pete Murray
Ik ben alles in huis aan het inpakken....
15 januari om 09.35.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
per wanneer verlaat je het land?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Al ving ik straks wel klanken op van het prachtige
Innuendo
.
Nahja, cosquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die kitch hoefde van mij dan weer ff niet
.
Gelukkig was dat maar ff naar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef Cee het volgende:
Opportunity![]()
Pete pas nog gezien in de Effenaar.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef Cee het volgende:
Oh daar heb je Duffy, het Hijgende Hertje.
Zonde wat die met d'r stem uit is gaan vogelen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is die chipmunk ook weer. Wat een vre-se-lijke 'stem'![]()
.
Ik wil ook naar Ierland verhuizenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Pete Murray
Ik ben alles in huis aan het inpakken....
Ik hoop voor je dat Hans aan de ketting ligt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die kitch hoefde van mij dan weer ff niet
.
Als ik zie wat ik nog allemaal moet doen in de korte tijd die ik heb, heb ik ineens niet zo'n zin meer..quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Ierland verhuizen.
Ik doe net of ik het niet heb gelezen watquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Hans aan de ketting ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |