quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, dat kan ook geregeld worden
[ afbeelding ]
Na de dood van die drummer ging het hard bergafwaarts.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef Cee het volgende:
"Jij wist wel wie ik was, zwaaiend met mijn jas."
Dat waren nog eens tijden, toen dit soort zinnen de meest vage waren in Blof-teksten.
Dat heeft Jaap goed gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, dat kan ook geregeld worden
[ afbeelding ]
Ow, ik ben nooit zo negatief over Blofquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wow Roel! Positief over Blof!
(Je hebt overigens wel gelijk)
Dat heb ik dus met hardcore, Y-U-Kquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Klassieke muziek kan ik ook langzamerhand waarderen. Alleen hophip komt er niet in. Dat blijft meestal
Dat refrein van die nieuwe single (iets met "engel") vind ik eerlijk gezegd ook wel aardigquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, ik ben nooit zo negatief over Blof. Een rijtje cd's en singles van betreffende band in m'n cd-kast bevestigt dat
.
w00t! wat een vette lijstquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef borisz het volgende:
Een of ander klassiek nummer van U2 op 2. "All I Want Is You". Ken je datquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, ik ben nooit zo negatief over Blof. Een rijtje cd's en singles van betreffende band in m'n cd-kast bevestigt dat
.
Een juweeltje eerste klasquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hierna volgt een regelrechte klassieker.
Hm, wel es van gehoord, geloof ik. Moet ik ff horen om 't zeker te weten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een of ander klassiek nummer van U2 op 2. "All I Want Is You". Ken je dat
Doei Jannekequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga de bovenverdieping cleanen!
Dat betekent wel zonder forum...
Gaat vast een stuk sneller dan de benedenverdieping dan
Daaaag
Kut, heb ik die gemist. Die is briljant. Had ik toch even naar 2 moeten gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef cosmick het volgende:
Een of ander klassiek nummer van U2 op 2. "All I Want Is You". Ken je dat
Moet binnenkort ook m'n paspoort verlengen, dus ook weer nieuwe pasfoto'squote:Op dinsdag 30 december 2008 12:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, weekend![]()
Nu als de sodemieter richting trein en dan pasfoto's laten maken en naar het gemeentehuis voor m'n identiteitskaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |