I don't agree...quote:
En toch begrijpen de meeste vrouwen dat niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
??
Qua Ilse bedoel je?
Mooie vrouw, lekkere stem, me likes
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef borisz het volgende:
hardcore vibes, that I run things (2x)
This one is dedicated to all the ravers in the nation
Hardcore vibes (3x)
Hardcore vibes, that I run things..
To all the ravers in the nation (2x)
To all the ravers....(2x)
To all the ravers in the nation
Hardcore vibes, that I run things (6x)
To all the ravers in the nation (2x)
To all the ravers....(2x)
To all the ravers in the nation..
BLof had dat niet kunnen opschrijven.
Nou en? Het bijt elkaar niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I don't agree...
Hoe kunnen jullie Ilse goed vinden, en dit ook? Druist toch totaaaaal tegen elkaar in??
Mss val ik dan gewoon niet onder "de meeste vrouwen"?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En toch begrijpen de meeste vrouwen dat niet.
Pure nostalgie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I don't agree...
Hoe kunnen jullie Ilse goed vinden, en dit ook? Druist toch totaaaaal tegen elkaar in??
Hihi, weet ik toch. Maar jullie happen zo schattigquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef borisz het volgende:
Ik kan van heel veel muziek genieten. Dune isIlse is ook
en
Variety is the spice of life.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I don't agree...
Eens. Klassieke muziek kan ik ook langzamerhand waarderenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, weet ik toch. Maar jullie happen zo schattig![]()
Ik kan trouwens ook helemaal genieten van een stuk klassieke muziek, en de volgende dag meeblèren en springen omdat ik Nirvana heb opgezet. Het is maar net in wat voor bui ik ben.
Maar zo vlak achter elkaar... past niet in de stemming zeg maar
Edit: gister een dvd van enigma opgezet; genieten!!
Hophipquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens. Klassieke muziek kan ik ook langzamerhand waarderen. Alleen hophip komt er niet in. Dat blijft meestal
Ow, dat kan ook geregeld wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom wel een pic van haar maar niet van Ilse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |