Dat is mooi inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef tong80 het volgende:
Dit is Horstjan. In het dagelijkse leven Jan van der Horst. Reed in de jaren 60 in de ploeg van Jan Jansen. Won ooit Olympia's ronde. Ik meen dat ie inmiddels 65 is. Hij is een fanatiek plaatjesposter/en rader in het sportforum en rijdt nog steeds op zijn wielrenfiets. Ik vind dit de leukste nieuwjaarswens die ik op Fok ben tegen gekomen.
[ afbeelding ]
Zo wil ik ook 65 worden
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Vuurwerk, ik moet er niet meer aan denken.
Als we nu vaker posten, is dit niet de laatste!quote:
We gieten Ole gewoon vol en dan krijgt ze vanzelf de nachtbagger op fok en komt het hier ook wel goed. Tong moet dan ook gaan helpenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als we nu vaker posten, is dit niet de laatste!
Moeten we wel de mannen bij haar weghoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
We gieten Ole gewoon vol en dan krijgt ze vanzelf de nachtbagger op fok en komt het hier ook wel goed. Tong moet dan ook gaan helpen.
Je mag morgenavond toch helemaal geen vuurwerk afsteken:?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Zo vuurwerk voor morgenavond is ook weer ingeslagen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag morgenavond toch helemaal geen vuurwerk afsteken:?
Jawel hoor vanaf 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag morgenavond toch helemaal geen vuurwerk afsteken:?
dit topic is vandaag toch echt wel volquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:39 schreef Ole het volgende:
ja maar jamaar....
Ik moet morgen ook nog de hele nacht door borisz
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel hoor vanaf 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts
Evolutie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef appelsientje het volgende:
Toch valt me wel op, toen ik nog klein was (lang lang geleden) hoorde je veel meer geknal de hele dag (waar ik zelf natuurlijk aan mee hielp
)
Je woont in een nieuwe wijk, dus niemand heeft er nog geld voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef appelsientje het volgende:
Toch valt me wel op, toen ik nog klein was (lang lang geleden) hoorde je veel meer geknal de hele dag (waar ik zelf natuurlijk aan mee hielp
)
Jij noemt dat goed?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Je woont in een nieuwe wijk, dus niemand heeft er nog geld voor. Straks als er kleine appelsientjes zijn en de mensen om jou heen ook koters op de aardkloot hebben gezet komt het vanzelf wel goed.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Je woont in een nieuwe wijk, dus niemand heeft er nog geld voor. Straks als er kleine appelsientjes zijn en de mensen om jou heen ook koters op de aardkloot hebben gezet komt het vanzelf wel goed.
Ik word oudquote:
Boerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Morgen ga ik trouwens naar mijn schoonfamilie toe, ff op de koffie en laten ze dan toevallig ook carbid schietendat gaat zo onwijs hard
We hebben toch niet toevallig dezelfde schoonfamilie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Morgen ga ik trouwens naar mijn schoonfamilie toe, ff op de koffie en laten ze dan toevallig ook carbid schietendat gaat zo onwijs hard
Ik hoop dat je in een wak valt!quote:
Doodsverwensing, ban.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in een wak valt!
Nee hoor, er is een behoorlijke kans dat je het zal overleven.quote:
Toch zou je ook wel eens iets aardigs kunnen zeggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, er is een behoorlijke kans dat je het zal overleven.
Oh, ik zeg zat aardige dingenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch zou je ook wel eens iets aardigs kunnen zeggen
Je krijgt ons er wel behoorlijk stil doorquote:
Jup.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je krijgt ons er wel behoorlijk stil door
Hier hopelijk ook (al heb ik geen idee of het bontkraagjes zijn), want ik gaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup.
En die bontkraagjes moeten nu even opbokken met vuurwerk (geld) verspillen.
De laatste tijd duik ik er rond 22.00 uur in, of ik nu vrij ben de volgende dag of niet. Dat bevalt me overigens uitstekend.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef pascalheister het volgende:
das vroeg bos
Iedereen is een wak in gefietstquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef pascalheister het volgende:
das vroeg bos
Laatste tijd rustig hier in hools, ook last van de kredietcrisis soms?
quote:
Voerrr!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
Hier was de hele Vaart dichtgevroren.
Vaarde er vanmiddag gewoon keihard zo'n superboot doorheen. Alles stuk.
Is dat wel een woord, voer? Het is vaarde hè?
waarom via pm, er leest hier toch niemand meequote:Op woensdag 31 december 2008 01:08 schreef sezten het volgende:
SCHH, pm?
Ik neem rijlessenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:11 schreef just me het volgende:
[..]
waarom via pm, er leest hier toch niemand mee
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
We gieten Ole gewoon vol en dan krijgt ze vanzelf de nachtbagger op fok en komt het hier ook wel goed. Tong moet dan ook gaan helpen.
Foto?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef SCH het volgende:
Bossie doet mee aan het darten on der een schuilnaam: Nicholson
Hij lijkt er sprekend op en hij wint ook nog
Jij niet, jij was al ziekquote:Op woensdag 31 december 2008 09:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie wordt er nou ziek met oud en nieuw?
Ik geloof jij ?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie wordt er nou ziek met oud en nieuw?
Je loopt in Volendam?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is hier wit op straat en volgens mij heeft het niet gesneeuwd.
Scheelt niet zo gek veelquote:
Jij wil die Sjaak Polak-award wel heel graag hequote:
Helaasquote:Op woensdag 31 december 2008 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Eens kijken of ik mijn geld terug kan krijgen bij Paradiso.
Dat concert van Corrie Konings was toch niet wat je ervan verwachtte?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat concert van Corrie Konings was toch niet wat je ervan verwachtte?
Wel pech dat je juist nu ziek bent..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach. Heb me er al bij neergelegd. Die gasten zeiden kom nou gewoon, dan kijk je maar hoe je je voelt... Maar dit is voor niemand leukquote:Op woensdag 31 december 2008 13:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel pech dat je juist nu ziek bent..
Laat Bliksemschigt het niet lezen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:35 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Rondje op de kosten van mij.
Ja, dan is meneer opeens wel weer goed genoeg voor HOOLS.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
Als het de laatste is van 2008 dan post ik ook maar weer eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |