Zon reactie zorgt ervoor dat de kans op een hoax tien keer zo groot wordt, maar mocht het echt zijn is het ook nog tien keer zo leuk ook...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:37 schreef P.Theissen het volgende:
Echt heel rot man, mijn account is niet goed meer, mijn wachtwoord deed het niet meer. Maar een nieuwe aangemaakt. Maar over dat hoax, dat kan niet het geval zijn, ik ken Bart langer dan vandaag, en hij heeft al een tijdje zijn oog rood.
coyotequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef BartBunny het volgende:
Dankje, maar waarom staat er overal quote is toch zo een Amerikaanse vos of niet?
Duh, soepkipquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef BartBunny het volgende:
Dankje, maar waarom staat er overal quote is toch zo een Amerikaanse vos of niet?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef BartBunny het volgende:
[..]
NEE!! ALSTUBLIEFT NIET!!!! HE WAS PATRICK DIE ALLE POSTS HEEFT WEGGGEHAALD!!!!!!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Quote in het vervolg de OP verdomme!
Ja die patrick is echt een beetje vies conjo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef BartBunny het volgende:
[..]
NEE!! ALSTUBLIEFT NIET!!!! HE WAS PATRICK DIE ALLE POSTS HEEFT WEGGGEHAALD!!!!!!
Wij hebben elkaar beloofd dit enkel en alleen samen te doen, liefst bij elkander. Je berichtgeving klopt dus niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Kiev het volgende:
even resumerend: TS loopt te fappen, komt klaar in zijn oog.. en nu is zn oog ontstoken vanwege zn vieze zaad?...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef P.Theissen het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar beloofd dit enkel en alleen samen te doen, liefst bij elkander. Je berichtgeving klopt dus niet.
Patrick
TS en Patrick fappen samen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef P.Theissen het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar beloofd dit enkel en alleen samen te doen, liefst bij elkander. Je berichtgeving klopt dus niet.
Patrick
Hij schrijft toch dat hij patrick heet dus dat moet hem wel zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:43 schreef BartBunny het volgende:
JIJ BENT PATRICK NIET!
mensen luister niet naar hem dat is Patrick niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patrick, Schmatrick. Ik geloof hem anders wel. Hoe weten we dat jij Bart bent? Met je zaad-oogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:43 schreef BartBunny het volgende:
JIJ BENT PATRICK NIET!
mensen luister niet naar hem dat is Patrick niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |