Onze moeder was ook mee. Dus weinig feesten. Heel erg de toerist uitgehangenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk dat je geen pics wilt .... jij bent hetero hahaha
SOHO is leuk !! heb je veel gefeest in NY? Er is elke dag wel wat te doen.
Alle drie niksquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heath ledger, josh hartnett, johnny depp.
Ik denk dat de mensheid je dankbaar is dat je op vrouwen valt, Fas.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alle drie niks. Wat iedereen toch in Josh ziet is me altijd een raadsel geweest en Johnny ziet eruit alsof hij het afval komt ophalen.
Hahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensheid je dankbaar is dat je op vrouwen valt, Fas.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga ook slapen, morgen arbeiten.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga ook slapen, morgen arbeiten.
een lesbo? zonde btw josh harnett is totally fuckably....quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensheid je dankbaar is dat je op vrouwen valt, Fas.
Dat zijn dan weer jouw woorden, amigo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een lesbo? zonde btw josh harnett is totally fuckably....
12.00 maar tochquote:
Is te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
12.00 maar toch. Ik heb lang nodig om me te douchen en m'n haar te fohnen
.
Slaap lekker. allen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een lesbo? zonde btw josh harnett is totally fuckably....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:00 schreef mike_hunt het volgende:
uit TT maak ik op dat je geen pink shots mag plaatsten zonde
Gooi het eruit meid!quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:04 schreef Maisnon het volgende:
2 weken na het blindedarmontsteking topic en ik heb nog steeds fucking erge buikpijnaanvallen maar geen blindedarmontsteking.
Dan is zo'n KLB SC topic natuurlijk de ideale plek om dat even kwijt te kunnen.
Ja, ik struin veel feesten afquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
JIj gaat dus bijna elke week de goeie feesten af in NY?
Als je beter leest, zie dat ik Kali''s broertje ben en ik ook mee was naar NYquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik struin veel feesten afja, gays, die willlen geen party missen hahah
het is ook werkgerelateerd. hahah
Ben jij ook cyberzone want die antwoord op elke vraag die ik jou stel?
helaas weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is dat helaas, maakt dat het topic echt beter?
Als ik met je in de kroeg zit te lullen ga je mij toch ook niet dat soort foto's laten zien????
Ga naar KPD.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
helaas weet ik niet.
maar ik zie iedereen tieten posten. van dat onschuldige.
ik ben meer van de hardcore hahaha nee in de kroeg laat ik geen foto's zien
OMG dat wist ik niet. hahahahquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:06 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als je beter leest, zie dat ik Kali''s broertje ben en ik ook mee was naar NY
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:09 schreef Maisnon het volgende:
Ah New York. Met zijn glooiende heuvels, scheve toren en kletterende watervallen. De parel van het Zuiden, de maanstad, de stad van de zeis. ik ben er geboren als dochter van een traditionele oliebollenbakker en zet de familietraditie van geitenkaas frituren voort.
daar heb ik geen toegang tot.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:09 schreef Maisnon het volgende:
Ah New York. Met zijn glooiende heuvels, scheve toren en kletterende watervallen. De parel van het Zuiden, de maanstad, de stad van de zeis. ik ben er geboren als dochter van een traditionele oliebollenbakker en zet de familietraditie van geitenkaas frituren voort.
Daarom past het juist bij mij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:10 schreef Maisnon het volgende:
Hey IQM ik vind je avatar trouwens een beetje poep en niet bij je passensorry de snorry
Ahquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahdat is nou een post van mij
Gerontofobie, ik ruik het. Nu is het wachten totdat iemand weer vraagt wat voor drugs ik gebruik met zulke posts
quote:
Je lijkt op een leipo die hier ook ergens rond dwaalt. Gaat onder de naam MiVer. Maar die was 10 stappen erger dan jouw. Dus Welkomquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahdat is nou een post van mij
Gerontofobie, ik ruik het. Nu is het wachten totdat iemand weer vraagt wat voor drugs ik gebruik met zulke posts
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je lijkt op een leipo die hier ook ergens rond dwaalt. Gaat onder de naam MiVer. Maar die was 10 stappen erger dan jouw. Dus Welkom
MiVer had ook mysterieuze raadselachtige manier om te posten. En kon nooit verklaren waarom hij zo schreef. Ik ben blij dat Maisnon nog een redelijke kant heeft en normaal kan antwoordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen Maisnon en Miver en dat is een shitload aan post-kwaliteit.
Denk niet dat je het kan maken de een met de ander te vergelijken, dat is zeeeer nadelig voor Maisnon.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:19 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
MiVer had ook mysterieuze raadselachtige manier om te posten. En kon nooit verklaren waarom hij zo schreef. Ik ben blij dat Maisnon nog een redelijke kant heeft en normaal kan antwoorden
me 2quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel me hier al wat langer welkom hoormaar ben toch blij dat ik in ieders hart dat ene speciale plekje heb weten te vinden (de halvemaanvormige klepjes).
Meestal zijn mijn posts zo rond deze tijd het raarst omdat er dan minder mensen zijn die erom zeuren, maar ik kan ook wel serieus zijn.
HOI PAULTJUUUUUH
Nu ga ik slapen
Slaap lekker, droom fijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel me hier al wat langer welkom hoormaar ben toch blij dat ik in ieders hart dat ene speciale plekje heb weten te vinden (de halvemaanvormige klepjes).
Meestal zijn mijn posts zo rond deze tijd het raarst omdat er dan minder mensen zijn die erom zeuren, maar ik kan ook wel serieus zijn.
HOI PAULTJUUUUUH
Nu ga ik slapen
Slaap zequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:26 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom fijn![]()
![]()
[..]
Slaap ze
quote:
Oh bah, ik zou mijn hond er nog vanaf trappenquote:
Palmam qui meruit ferat.quote:
Ik had gisteren al vermeld dat Arie Koomen die observatie deed.quote:
Wat jij zegt. Hij was soms wel grappig, maar 't is niet echt een verrijking te noemen.quote:Ik vond hem niet zo grappig. Slechts een enkele keer kon er een flauwe glimlach zich op mijn gezicht ontpoppen.
Vooral die telefoongrap was al van kilometers afstand zichtbaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef IQM het volgende:
Het is al lang geen kerst meer, maar toch. Neerlands trots Ancilla Tilia:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef IQM het volgende:
Het is al lang geen kerst meer, maar toch. Neerlands trots Ancilla Tilia:GODVERDOMME ZE IS VEGETARISCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:53 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MILF!
Dude, serieus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die jetsers dan!
Ik ken bijna niemand die wil schaatsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:33 schreef Silentalarm het volgende:
ik ga zo schaatsen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, serieus.
1) Hoeveel screenshots heb jij van That 70's Show?
2) Heb je ze geordend met tags ofzo dat je ze zo weet te vinden?
Welke ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
Kom op die sniperserver paultjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
okquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef De_Ananas het volgende:
zp2 ### destination sniper mooocoow### ofzo dan.
Af en toe moet ik lachen om je postsquote:
Volgens mijn dromenanalyseboek betekent deze droom dat je nog niet over je hoofdwond heen bent.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had vannacht heel vreemd gedroomd!
Ik zag een meisje dansen met een heel laag uitgesneden shirtje aan, ze was aan het dansen en opeens zag je dr ene tepel () dus ik zei tegen mijn beste vriendin van 'kijk dat nou wat hoerig'.. Even daarna zag ik een tweede tepel, op dezelfde borst
dus ik zo van 'wtf'.. Maar toen keek ik beter en toen zag ik dat het geen 2 tepels waren maar een bruine dildo, zo'n nep penis met ballen en al
!
Toen was er een jongen die ik ken die dat meisje wilde versieren, dus hij ging zo die nep penis aftrekken. Maar dit alles was een grote valwant een vroegere vriendin van me was het hele gebeuren aan het filmen.. Toen op een gegeven moment begon iedereen hem uit te lachen, en werd hij echt heel erg boos.
Later was ik op de kamer van mijn beste vriendin, opeens hoorden we mensen op de gang, ik zag dat ook die jongen die ik ken erbij was en hij leek pretty pissed off. Dus wij heeel snel de deuren op slot doen en binnen zitten, bleven zij maar buiten staan en proberen binnen te komen (doodeng).. Tot op een gegeven moment de politie er bij kwam ofzo en zij weg moesten naar een andere kamer en wij veilig naar buiten konden.
Toen liepen we naar buiten samen met mijn vader die vanuit het niets verschenen was, en zagen we al die jongens ergens bovenin het gebouw waar ze woont staan.. Toen zei ik 'het zou me niet verbazen als ze zo dingen naar beneden gaan gooien..' en ik kreeg gelijk, want het duurde niet lang of de vuurpijlen vlogen ons om de orentoen kwam er eentje die nog moest ontploffen heel hard tegen mijn hoofd aan en toen schrok ik wakker!
![]()
(Geen hond die dit leest, maar toch!)
Je zat volgens mij gewoon onder de LSDquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had vannacht heel vreemd gedroomd!
Ik zag een meisje dansen met een heel laag uitgesneden shirtje aan, ze was aan het dansen en opeens zag je dr ene tepel () dus ik zei tegen mijn beste vriendin van 'kijk dat nou wat hoerig'.. Even daarna zag ik een tweede tepel, op dezelfde borst
dus ik zo van 'wtf'.. Maar toen keek ik beter en toen zag ik dat het geen 2 tepels waren maar een bruine dildo, zo'n nep penis met ballen en al
!
Toen was er een jongen die ik ken die dat meisje wilde versieren, dus hij ging zo die nep penis aftrekken. Maar dit alles was een grote valwant een vroegere vriendin van me was het hele gebeuren aan het filmen.. Toen op een gegeven moment begon iedereen hem uit te lachen, en werd hij echt heel erg boos.
Later was ik op de kamer van mijn beste vriendin, opeens hoorden we mensen op de gang, ik zag dat ook die jongen die ik ken erbij was en hij leek pretty pissed off. Dus wij heeel snel de deuren op slot doen en binnen zitten, bleven zij maar buiten staan en proberen binnen te komen (doodeng).. Tot op een gegeven moment de politie er bij kwam ofzo en zij weg moesten naar een andere kamer en wij veilig naar buiten konden.
Toen liepen we naar buiten samen met mijn vader die vanuit het niets verschenen was, en zagen we al die jongens ergens bovenin het gebouw waar ze woont staan.. Toen zei ik 'het zou me niet verbazen als ze zo dingen naar beneden gaan gooien..' en ik kreeg gelijk, want het duurde niet lang of de vuurpijlen vlogen ons om de orentoen kwam er eentje die nog moest ontploffen heel hard tegen mijn hoofd aan en toen schrok ik wakker!
![]()
(Geen hond die dit leest, maar toch!)
BEN IK HEUS WEL.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mijn dromenanalyseboek betekent deze droom dat je nog niet over je hoofdwond heen bent.
Dan zou ik non-stop onder de LSD zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je zat volgens mij gewoon onder de LSD
HIHI JE ZEI OVER IN DE ZIN VAN BT IS EEN MIESJE EN DIE ANDERE IS EEN MANNETJE DUS ZE GAAT OVER HEMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |