Het zal we aan marge hebben, maar dat kan ook negatief uitpakken lijkt mij, vandaar mijn twijfels.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neem zo'n grens niet te letterlijk.
Veel zal afhangen de komende dagen van een eventueel sneeuwdek komende nacht.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef horned_reaper het volgende:
Zo Zo ... -15 voorspeld in Enschededat wordt nog wat
Op dit moment sneeuwt het lichtjes.... HIER in Venloquote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef -skippybal- het volgende:
Hier, hier... Waar is hier?
Maar dat komt toch niet onze kant op?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef aloa het volgende:
Er ligt nog een gebied met sneeuw boven de waddeneilanden.
[ afbeelding ]
Italo, waarom ben jij eigenlijk in het goud ?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ohhhhhhhhhh dinsdag ben ik om 7 uur al op pad![]()
![]()
![]()
heerlijk wordt dat!
3FM Serious Request actie op FOK! (kon je bieden op tagje, kleurtje of SHE naaktfoto'squote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Italo, waarom ben jij eigenlijk in het goud ?
Vanaf morgen dus(heldere hemel) kan het daar zeer koud worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Mooi laagje sneeuw in Hengelo nu, dat betekent toch ook dat het nog meer kan afkoelen? Of is dat alleen onder een heldere hemel?
Onder een heldere hemel vooral !quote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Mooi laagje sneeuw in Hengelo nu, dat betekent toch ook dat het nog meer kan afkoelen? Of is dat alleen onder een heldere hemel?
Gewoon goed inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:59 schreef ItaloDancer het volgende:
15-daagse ook prima.
Op WW vinden sommigen het slecht maar dat snap ik echt niet...
Komende dagen koud, daarna zeer onzeker... en het gemiddelde komt ook niet hoger dan 3 graden maximaal.
[ afbeelding ]
Poephelder? Die kende ik nog niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef -skippybal- het volgende:
Dinsdag gaat echt een lekker dagje worden. Geen wind, lekker zonnetje bij poepheldere hemel en wie weet wel wat witte landschappen
Poephelder en bevroren plassen....quote:
De 15-daagse van zondag 12utc is nou niet echt super. Oké, het kan slechter. Tot en met donderdag goed winters. Daarna is het allemaal nog onzeker. Al lijkt het toch wel wat warmer te worden. GFS' 2 meter pluim blijft tot aan volgende week 'koud'.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:59 schreef ItaloDancer het volgende:
15-daagse ook prima.
Op WW vinden sommigen het slecht maar dat snap ik echt niet...
Komende dagen koud, daarna zeer onzeker... en het gemiddelde komt ook niet hoger dan 3 graden maximaal.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |