We leiden misschien, maar lijden gaat wel erg verquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:33 schreef horned_reaper het volgende:
inmiddels is de min 9 ook in delen van Groningen en in leeuwarden gepasseerd![]()
Twente lijdt nog steeds met -9,5
Dat dagje +5 op zondag komt omdat dat de enige dag is dat er sneeuw wordt verwacht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Dagje +5
Dat schiet niet echt op voor een elfstedentocht
Dooi vanaf volgende week woensdag ook niet maar dat is nog een beetje verder weg tenminste ...
Zie het maar als dweilpauzequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Dagje +5
Dat schiet niet echt op voor een elfstedentocht
Dit is de temperatuur van de bovenlucht. Dat betekent niet perse dat het op de grond ook kouder of warmer wordt. Al zit er vaak wel een verband tussenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:46 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vind het nog steeds een vreemd ding... er staat ook dat het morgen heel warm is :S maar dat is no way zo..
Pas in het weekeinde mogelijk echt zacht weer. Veels te ver weg voorlopig, we zien wel...quote:
Het valt me op dat er bij Woensdrecht vaak een koudekring is (weet er geen ander woord voor).quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef pfaf het volgende:
Je zult maar in Zeeland of Zuid-Holland wonen.
Je ben sowieso al idioot als je met dit weer in een speedboot gaat varenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef WEST het volgende:
een 1 of andere idioot heeft hier zaterdag met een speedboot gevaren dus een stuk schaatsijs doorkruist
Nee dat is inderdaad waarquote:Op woensdag 31 december 2008 00:34 schreef -0- het volgende:
Best dichtbij inderdaad maar gezien de vorige runs is de onzekerheid enorm groot. Ik zou dus nog niet teveel gaan hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |