SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Vrees niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:27 schreef MouzurX het volgende:
Mijn voorstelling van Zhe Devilll wordt echt met de dag slechter
Aah come on joh!quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Aah come on joh!
Dat was echt niet meer normaal die knal...ik was ff doof ineens?
Nou dat wil wat zeggen met mijn dr spock oren hoor!
Had vuurpijlen uit elkaar gehaald en alle kruitzakjes op een hoop gegooit en toen zo'n fontijn erop.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Aah come on joh!
Dat was echt niet meer normaal die knal...ik was ff doof ineens?
Nou dat wil wat zeggen met mijn dr spock oren hoor!
Best wel geil hé?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:31 schreef Kevin_NL het volgende:
Duivelse jongeren ook
Heey dit is fok! Dude!quote:
Filmpje youtube??????quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Had vuurpijlen uit elkaar gehaald en alle kruitzakjes op een hoop gegooit en toen zo'n fontijn erop.
Ik vermoed toch een dooie in het bejaardenhuis nabij!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:33 schreef drumstickNL het volgende:
Was wel 24 euro, maarja was 't zeker waard!
Ze bestrijden de vergrijzing.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik vermoed toch een dooie in het bejaardenhuis nabij!
Tjonge kids denk toch eens na!!!!!!!! Arrgh
Oei het was dus in opdracht van de overheid?quote:
Ik denk ineens aan de efteling hoe zou dat nu toch komen????quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:49 schreef BartBunny het volgende:
He, ik schiet carboon dat is voor echte krekels
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carbid bedoel je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:49 schreef BartBunny het volgende:
He, ik schiet carboon dat is voor echte krerels
indd, beetje met carboonpapier schietenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:58 schreef TheGuy het volgende:
[..]
Carbid bedoel je?Wat een mongool ben jij toch ook he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |