Nja, als ik mijn codegenerator voor de netbank bij me zou hebben wel, maar dat is eigenlijk nooit het geval.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:23 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh, dan zou jij dus nog vanaf het vliegveld kunnen bewijzen wat je officiële adres is!
En in FR naast een copie ook een verklaring van goed gedrag, bloedproef en 25.000¤ borg?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:24 schreef Bora-Bora het volgende:
Meestal copie van rijbewijs indd, in NL.
Hier in Manilla reed de verkoper mee op de achterbank. Natuurlijk met zijn verkoopverhaaltjes erbij. Op een gegeven moment bleef hij maar lullen, dat ik dacht, jezus man, houdt je klep eens, ik probeer een beetje zonder brokken door het verkeer te komenquote:Op zondag 25 januari 2009 09:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
En in FR naast een copie ook een verklaring van goed gedrag, bloedproef en 25.000¤ borg?
Ik had gezelschap. Dus nee. Simon Reeve zegt mij qua naam niks, maar ik zal de volgende keer opletten. Het linkje werkt niet in NL. Niet direct in ieder geval. Zal er binnenkort wat dieper in duiken.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:30 schreef Liejannuh het volgende:
UIO, heb je Simon Reeve met Explore nog gespot gister op BBC?
Was weer erg aangenaam namelijk!
Linkje
Best jammer idd dat je die BBC programma's niet in NL kunt terug kijken. Alhoewel daar ook vast iets voor te vinden is.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had gezelschap. Dus nee. Simon Reeve zegt mij qua naam niks, maar ik zal de volgende keer opletten. Het linkje werkt niet in NL. Niet direct in ieder geval. Zal er binnenkort wat dieper in duiken.
Mijn eerste trip naar Latijns Amerika was onder meer naar de kust daar. Hebben toen rondgehangen in Puerto Angel... schitterend (en schokkend lang geledenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Vogue het volgende:
Mexico lijjkt in niets op Guatemala qua cultuur. Alleen Chiapas heeft er wat van weg. Als je de Pacific kust pakt (tip: Puerto Escondido!!!!! en omgeving, ik ben er verliefd op geworden)
Oh]http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Reeve_(UK_television_presenter)[/quote]Oh[/url] ja, Meet the Stans. Die serie zou ik nog wel eens willen zien, nu ik er zelf geweest ben.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:55 schreef Liejannuh het volgende:
Hij heeft verschillende dingen gedaan. Onder andere Meet de stans, en Places that don't exist.
[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Reeve_(UK_television_presenter)
Ja, Holidays in the Danger Zone heeft verschillende seizoenen. Het eerste seizoen was Axis of Evil, maar daarna zijn er ook andere seizoenen geweest.quote:Holidays in the axis of evil (bedoel je die?) werd gedaan door Ben Anderson.
http://en.wikipedia.org/wiki/Holidays_in_the_Danger_Zone
Veracruz is idd leuk, maar wel bloedheet in juni... 37 graden met maximale luchtvochtigheid is geen pretje.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:53 schreef Hik het volgende:
[..]
Mijn eerste trip naar Latijns Amerika was onder meer naar de kust daar. Hebben toen rondgehangen in Puerto Angel... schitterend (en schokkend lang geleden). Mescal drinken in Oaxaca (en leren hoe je Oaxaca uitspreekt
en van daar weer verder. Ik vond destijds ook Veracruz een leuke verrassing.
Ik ben nooit in Guatemala geweest (wel in Nicaragua, wat destijds nog een stuk armer was), maar het scheelt natuurlijk ook nogal wat wáár je komt in Mexico...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:13 schreef Lemans24 het volgende:
Er is zelfs een veel groter verschil tussen Mexcio en Guatemala dan tussen de VS en Mexico.
Jazeker. Chiapas is qua bevolking vergelijkbaar met Guatemala, maar de infrastructuur en de 'zin in het leven' zijn wat meer aanwezig dan in Guatemala. De Westelijke helft van Mexico (en dan met name D.F. en Jalisco) lopen lichtjaren voor.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:41 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Guatemala geweest (wel in Nicaragua, wat destijds nog een stuk armer was), maar het scheelt natuurlijk ook nogal wat wáár je komt in Mexico...
Uiteraard is het niet te vergelijken, maar 2 jaren achter elkaar Maya-cultuur vind ik persoonlijk te veel. Ik hou graag nog wat over voor later. Mexico gaat absoluut nog wel eens aan bod komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Vogue het volgende:
Mexico lijjkt in niets op Guatemala qua cultuur. Alleen Chiapas heeft er wat van weg. Als je de Pacific kust pakt (tip: Puerto Escondido!!!!! en omgeving, ik ben er verliefd op geworden) in combinatie met Oaxaca, Mexico City en steden als Guanajuato, Puebla en Taxco, en eventueel nog een uitstapje naar het noorden van het land (barranca del cobre) dan waan je je in een compleet ander gebied als in Guatemala.
Yucatan was de planning, dus vandaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:26 schreef Vogue het volgende:
Maya cultuur vind je in Yucatan en ChiapasAbsoluut niet in de plaatsen die hierboven beschreven zijn. Sterker nog, Costa Rica en Guatelama lijken meer op elkaar dan Mexico en Guatemala. Maargoed, veel plezier met het plannen van je reis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |