Noem mij 2 foto's van Shewie waar ie wel goed op staatquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef finsdefis het volgende:
Maar ja zo staan wel meer voetballers fucking lelijk op bepaalde foto's.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Noem mij 2 foto's van Shewie waar ie wel goed op staat
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:46 schreef DarkShine het volgende:
Met afstand... Vincent Lachambre (wel een toffe gozer overigens!)
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[ afbeelding ]
Onee, dat is geen voetballer maar een tafeltennisser...
Eerst dacht ik dat de foto uitgerekt was, maar toen zag ik aan de bakstenen dat de foto gewoon kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat de foto uitgerekt was, maar toen zag ik aan de bakstenen dat de foto gewoon klopt![]()
Mooie bakstenen trouwens![]()
Een tafeltenniser met een spierziektje.. Het is wat.quote:
Wat voor ziekte heeft hij? Ik denk dat je nog beter een kunstbeen kunt hebben dan wat hij heeftquote:
Of je leest wat ik quote, pannenkoek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Twerk het volgende:
[..]
Een tafeltenniser met een spierziektje.. Het is wat.
En wtf heeft dat hier te zoeken?
Geen idee, maar prettig ziet het er niet uit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat voor ziekte heeft hij? Ik denk dat je nog beter een kunstbeen kunt hebben dan wat hij heeft.
Dat deed ik. Ik reageerde op het feit dat je nog een schepje boven de onnozelheid opdeed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je leest wat ik quote, pannenkoek.
Ehm, okay?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:24 schreef Moody het volgende:
Oh, een ziekte. Dan is het niet meer grappig.....
Toch?
Is inderdaad na 10 operaties van zijn " inteelt-status" afquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:43 schreef pamayias het volgende:
Eigelijk niet meer maar toch:
Huntelaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr
[ link | afbeelding ]
Is dat de gefotoshopte versie vanquote:
Een topic openen en dan deze gast lelijk noemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Superfast het volgende:
Ik nomineer vast deze lelijkerd:
[ afbeelding ]
Game on
quote:Soms kan een misverstand grote gevolgen hebben. Zo ook een uitspraak van Heracles Almelo-speler Karim Bridji. In de vorige editie van dit blad deed hij enkele opmerkelijke uitspraken in de rubriek Open & Bloot. Zo noemen zijn teamgenoten hem bommenlegger en op de vraag wie de lelijkste voetballer is, zei Bridji het volgende: “Haha, daar had ik het toevallig net over met Rick Kruys van FC Utrecht. Hij vindt zijn teamgenoten Giuseppe Rossini en Hans Somers angstaanjagend.” Daarna zei hij lachend: “Schrijf dat maar op.”
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Blokquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat voor ziekte heeft hij? Ik denk dat je nog beter een kunstbeen kunt hebben dan wat hij heeft.
Moet jij weten k vind um lelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een topic openen en dan deze gast lelijk noemen
Die is best![]()
Zeker vergeleken bij een Den Ouden of Lucius
Pics?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:34 schreef Superfast het volgende:
[..]
Moet jij weten k vind um lelijk![]()
En dan nog heb je de vriendin van Den Ouden welles gezien??
K heb ff gekeken maar kan via google zo snel niks vindenquote:
ja, net zoals elke profvoetballer, maar of je blij moet zijn met zo'n hersenloze golddigger...?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:06 schreef Fides het volgende:
Die Buttner en Kluin zullen alleen wel "chickies" regelen waar de menig Fokkert zich hier op fapt. Incluis mijzelf.
+ Aisattiquote:
Ja, en?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig konden die lelijkerds van nac winnen
Leuk, mensen met een ziekte bashen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[ afbeelding ]
Rooneyquote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef Isegrim het volgende:
Veel Britse spelers zijn ook zo lelijk als de nacht. Hoe heet die ene ook weer met dat ronde hoofd en rossige haar...?
Wayne Rooneyquote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef Isegrim het volgende:
Veel Britse spelers zijn ook zo lelijk als de nacht. Hoe heet die ene ook weer met dat ronde hoofd en rossige haar...?
Oh wacht, dus je mag wel zeggen dat iemand lelijk is en daar grappen over maken.. Maar als het door een ziekte komt is het meteen bashen?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuk, mensen met een ziekte bashen.
Suarez isquote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Suarez, met gemak.
In het echt nog lelijker. Maar voetballen kan ie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |