Wel onder het soort pakken dat ik draag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind je best wel stijlvol, maar nee je kan ze niet aan onder een pak
ja maar met pak bedoel ik dan ook donkergrijs of blauw Boss outfitquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wel onder het soort pakken dat ik draag.Ik draag nu een blauw wit gevlekt kostuum van Kenzo. Dat schijnt te kunnen, als creatieveling.
Hoezee!
Ieks, saai!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar met pak bedoel ik dan ook donkergrijs of blauw Boss outfit
omdat ie verbouwd isquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk nog in de kast?
kekke laarsjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:21 schreef Gellarboy het volgende:
En nu ga ik naar de Herengracht wandelen voor mijn sollictatiegesprek. Ik hoop dat ze van fake krokodillenleer houden..
niet per definitiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ieks, saai!!
Ik ben er bijna, signing off!.
Hoe kun JIJ nou om 14.59 iets posten op Fok?!quote:
Ja goed hè, hoe kriiiiiiijjjjjjg ik het uitgekiendquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kun JIJ nou om 14.59 iets posten op Fok?!
GA WERKEN DOOS!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja goed hè, hoe kriiiiiiijjjjjjg ik het uitgekiendEn dan ook precies om 14.59!
*trots is*
Doos? Waar is mijn doos gebleven?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GA WERKEN DOOS!
Of ik rapporteer je bij de baas!
quote:
Ik zie hem vanuit hier zitten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doos? Waar is mijn doos gebleven?
*zoekt*
O ja, dara hebben we anderen voor ja..... hypocriete collega's en zoquote:edit: en dat rapporteren, dat hoef je niet te doen, daar hebben we anderen voor. Allemaal dubbel werk, is niet efficient..
da's de mijne heul nie!quote:
och... met een paar opmerkingen heb je zo uitgevist wie het zijnquote:[..]
O ja, dara hebben we anderen voor ja..... hypocriete collega's en zo
met de reorganisatie ook direct weer je eigen kantoor moeten inleveren ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tegenwoordig weer tegenover Dreamer. Ik kan d'r zo schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |