zetten ze tegen die tijd zelf maar nieuwe verse koffiequote:Op dinsdag 30 december 2008 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tegen die tijd dat ze wakker zijn en gezien de huidige temperaturen is het koud.
Ik was al lang wakker. Ik werd om 8.30 al pijn gedaan op de pijnbank van de fysioquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tegen die tijd dat ze wakker zijn en gezien de huidige temperaturen is het koud.
heeft hij je ook zo hard onder handen genomen dat je hem hebt terug geslagen zoals een collega van mijj wel eens gedaan heeftquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was al lang wakker. Ik werd om 8.30 al pijn gedaan op de pijnbank van de fysio
Waarom zit je eigenlijk nog in de kast?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah please bitch... ik heb toch een foto geplaatst. geloof je het nog niet?
ik heb wel een t-shirt waarop staat HAVE U SEEN MIKE HUNT ik zal em aantrekken... maar ja mijn broertje is erbij en die weet niiet dat ik homo ben, dus ik hoop dat je me niet tegen komt... haha
Nuno is een acroniem voor NUON, je zult zien, op een gegegeven moment gaar hij ons herenspoelen zodat we alleen energie gaan afnemen van NUONquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Stroekie het volgende:
en ik heb tot op heden nog geen reden om aan te nemen dat Nuno een faker zou zijn
Zij. En nee, dat vind ik wel een beetje barbaarsquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij je ook zo hard onder handen genomen dat je hem hebt terug geslagen zoals een collega van mijj wel eens gedaan heeft
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rs-van-wiskunde.html
Wat een wereldschokkend nieuws dat Mariah niets van Wiskunde snapt
Anagramquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef hierissieweer het volgende:
Nuno is een acroniem voor NUON, je zult zien, op een gegegeven moment gaar hij ons herenspoelen zodat we alleen energie gaan afnemen van NUON
SJNEUWIS!quote:
19 found. Displaying all:quote:
hoezo ben ik clueless? enlighten me. (nah, een beetje gespeeld).quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent ECHT fucking clueless of niet?
Ik zit me nu al 3x slap te lachen deze ochtend om een opmerking van je, en da's niet te danken aan d humor die er bedoeld inzit
Ik moest lachen om "OMG, er zit een dildo op je hoofd" ofzo.quote:
doe eens een fotoquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb vanochtend ZULKE heftige schoenen gekocht. Blauw metallic krokodillen laarsjes van de Sascha. Waar draag je dat bij? Geen idee.. Niet bij mijn bomber in ieder geval.
.
Bv de opmerking dat de link die gepost was naar de homepage van gay.nl ging en je hebt moeten zoeken naar Omrie. Kijk nou eens ff heeeeeel goed naar die link, snuggere.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo ben ik clueless? enlighten me. (nah, een beetje gespeeld).
Nou, ben blij dat ik een lach op je toet heb weten te maken, ga nu maar ass up liggen.
Welke opmerking bedoel je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |