Geniaal filmpje waar ik en sjm nog een parodie op hebben gemaaktquote:
Je gaat SAMEN met je broertje naar PCD en je gelooft nog steeds dat hij denkt dat je hetero bent?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah please bitch... ik heb toch een foto geplaatst. geloof je het nog niet?
ik heb wel een t-shirt waarop staat HAVE U SEEN MIKE HUNT ik zal em aantrekken... maar ja mijn broertje is erbij en die weet niiet dat ik homo ben, dus ik hoop dat je me niet tegen komt... haha
tuurlijk. we gaan omdat het lekkere wijven zijn. (en ik ga natuurlijk ook voor BEEP, BUTTONS, STICK WITH U)quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je gaat SAMEN met je broertje naar PCD en je gelooft nog steeds dat hij denkt dat je hetero bent?
Deal. Die komt er. Maar dan wordt het wel iets toepasselijks, zoals bij CDP.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:14 schreef wonderer het volgende:
Nou, een ander liedje mag ook. Maar ik wil mijn aan mij persoonlijk opgedragen playbackfilmpje
ZIEN!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:27 schreef MisterO het volgende:
Geniaal filmpje waar ik en sjm nog een parodie op hebben gemaakt![]()
OMG die gast is echt niet goed bij zun hoofd. Moest wel lachen om het filmpje.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
Sorry, ik had er overheen gelezen. Wilde al zeggen dat ik al gereageerd had..
[..]
Deal. Die komt er. Maar dan wordt het wel iets toepasselijks, zoals bij CDP.
Anders had je natuurlijk wel een kaartje voor mij gehaaldquote:
Nee, moet nog aan beginnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deal.
Mike, heb jij mijn boek al uit, lazy bitch?
zit je buiten?quote:
Nee gewoon in mn kamer, alleen staat de verwarming uit, omdat ik zo wilde gaan slapen, maar ik ben nog niet uit mn chagerijnig zijn bui heen, dus blijf ik nog ff.quote:
waarom ben je chagijning?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee gewoon in mn kamer, alleen staat de verwarming uit, omdat ik zo wilde gaan slapen, maar ik ben nog niet uit mn chagerijnig zijn bui heen, dus blijf ik nog ff.
Waarom ik chagerijnig ben is een lang verhaal die ik jou en de rest liever bespaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom ben je chagijning?
Moet je niet vroeg op? ik zit ook op andere topics en iedereen gaat naar z'n nest omdat ze moeten werken o.i.d.
heb je kerstvakantie? zit je nog op school?
trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom ik chagerijnig ben is een lang verhaal die ik jou en de rest liever bespaar![]()
En ik heb lekker kerstvakantie ja, dus pas volgende week weer keihard aan de slag, nog 1 maandje commerciele economiemaar ik ga slapen, ff alle gekut vergeten, trusten
![]()
Deel twee vordert langzaam, maar ik heb goede hoop voor januari, dan gaat iemand me slaan als ik niet elke dag 750 woorden schrijf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, moet nog aan beginnen
Heb net the Queen of Mean uit. (Leona Helmsly story) tering wat een bitch.......alexis is er niets bij..hahah
heb nu vrije tijd dus kan aan je boek beginnen..... heb nog wel feestjes and stuff maar goed het zal me lukken
en hoest met deel 2? Is deel 1 een open eind? moet ik ook deel 2 daarvoor lezen?
Daar ben ik mijn Parijzenaar/Berlijn-jongen gaan rondleidenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh en ik was zaterdag i/d darkroom v/d Exit.
Ik vind jou ook liever hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is geen hetze. Ik deel gewoon mijn mening over iemand. En die is negatief. Daar heb ik toch recht op? Doet hij ook over mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |