Weer???quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, met je reet in de lucht zeker. Kijk je uit, straks scheur je weer uit.
Ow? Leg dat maar eens ff uit ipv zomaar dingen te gaan roepenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke... ik zie dat ook niet eigenlijk. Maar goed. Jij gaat er dan nog redelijk volwassen mee om. Ipv een MisterO of SJM...
Je hebt het.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
En post morgen of ik het huis heb!
Ik heb het beloofd he? Geen idee waarom want het is echt ZO'N STOM LIED!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:11 schreef wonderer het volgende:
GB, wanneer krijg ik mijn Celine Dion playbackfilmpje nou
uitscheuren is een groot woord.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weer???
Mike ben jij uitgescheurd geweest?
Sorry, 1 keer 300 euro was al aderlating genoeg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef MisterO het volgende:
Ow en GB, ik ga niet naar Britney, dat wordt mij te duurtenzij jij het voor me betaalt, dan ga ik natuurlijk mee!
38 en iets project manager achtigs. Of process manager, of it manager, of business solution manager.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en hoe oud ben jiij eigenlijk? en wat doe je voor werk?
ja xit nu toch aan de wijn en mooet zo nog uiteten hahah
Nou, een ander liedje mag ook. Maar ik wil mijn aan mij persoonlijk opgedragen playbackfilmpjequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb het beloofd he? Geen idee waarom want het is echt ZO'N STOM LIED!.
Ik zat even in de Kerstsfeer denk ik.
OMG jij gaat ook naar PCD? jij bent toch die gast die lijkt op een jongere versie van John Cusack?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef MisterO het volgende:
Ow en GB, ik ga niet naar Britney, dat wordt mij te duurtenzij jij het voor me betaalt, dan ga ik natuurlijk mee!
Maar Mike, jou zie ik dus bij de PCD
Sarcasme werkt zelfs nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, 1 keer 300 euro was al aderlating genoeg..
www.gay.nl/misterolequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG jij gaat ook naar PCD? jij bent toch die gast die lijkt op een jongere versie van John Cusack?
Stukken helderder nu. Gelukkig weet ik wel hoe je heet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:13 schreef Pjederdy het volgende:
38 en iets project manager achtigs. Of process manager, of it manager, of business solution manager.
Ja, ik heb een ezelsbruggetje!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:15 schreef MisterO het volgende:
ik ben wel blij dat je eind-e-lijk nuno en mij niet meer met elkaar vergelijkt
Alsof MisterO en Nuno zoveel op elkaar lijkt! kom op zeg, ik had je hoger ingeschat!quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, ik heb een ezelsbruggetje!.
Ik kreeg gay.nl home page. Moest je zoeken, maar kep je gezien lekker jong gastje ben je...hahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
www.gay.nl/misterole
en ik ga niet googlen, ben nu te lui en chagi.
Please bitchquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, ik heb een ezelsbruggetje!.
Het gaat ook niet om de nicknames, het gaat om de usericons. Heb ik al eens verteld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:19 schreef MisterO het volgende:
Alsof MisterO en Nuno zoveel op elkaar lijkt! kom op zeg, ik had je hoger ingeschat!
hahah please bitch... ik heb toch een foto geplaatst. geloof je het nog niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:23 schreef MisterO het volgende:
Je gaat me dus bewijzen bij PCD dat je echt bestaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |