quote:Extreem dichte mist rond Jaarwisseling
Wanneer u vannacht de weg op gaat houdt u dan rekening met plaatselijk extreem dichte mist met slechts enkele meters zicht.
De mist in combinatie met het afgestoken vuurwerk zorgt voor deze zeer uitzonderlijke verkeerssituatie. Bij deze omstandigheden moet u zich afvragen of u wel de weg op wilt gaan. Neem in ieder geval slaapspullen mee zodat u eventueel ter plaatse kunt overnachten.
Het viel me op dat er gestrooid werd. Ik ben vandaag niet buiten de deur geweest. Te brakquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef Againzender het volgende:
Ik krijg berichten dat het in onder andere Twente spekglad is door ijzel. Iemand die daar wat over weet?
Zag het op weerwoord ja. Ook niet zo gek met regen en een temperatuur van onder het vriespunt. Hier nu ook trouwens. Regen bij een temperatuur van -0,2*C. En vooral op bijvoorbeeld bruggen ed, zullen er wel wat aangevroren weggedeelten zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef Againzender het volgende:
Ik krijg berichten dat het in onder andere Twente spekglad is door ijzel. Iemand die daar wat over weet?
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=91824&cat=1quote:In Twente zijn donderdagavond binnen een uur 25 ongelukken gebeurd door gladheid.
Onder meer op de N36, A35 en de A1 zijn auto’s in de slip geraakt en op elkaar gebotst. Het gaat met name om materiële schade. De politie waarschuwt automobilisten die nog de weg op moeten voorzichtig te zijn. In de regio IJsselland zijn nog geen problemen met gladheid, maar een politiewoordvoerder sluit niet uit dat het ook daar in de loop van donderdagavond nog glad kan worden.
Er zijn nog wel modellen die nog een aanzienlijke kans zien tot verlenging van deze winter (t/m zaterdag 10-1).. Maar eigenlijk is het tot woensdag allemaal vrij zeker qua temperatuurverloop, en daarna kan het alle kanten op. De enige vraag is hoe de neerslagsituatie zich zondag en de opvolgende nacht ontwikkelt... Er wordt uitgebreid over sneeuw gepraat, maar met een beetje pech is het gewoon allemaal regen zondagmiddag. Of er valt 's nachts een dekje en dan worden we maandag wakker in een witte wereld. We'll see!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef appelsientje het volgende:
hmmm ik zie dat het na woensdag warmer gaat worden
brrrquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:43 schreef DemonRage het volgende:
Het gaat weer hard naar beneden!
Het KNMI meldt voor Eindhoven -7.4°C en Twenthe -9,4°C op het moment van posten.
terwijl het nog maar net onder nul is volgens het KNMI.. watjuh!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, reken maar van yes. Ik kom net teruggefietst. Het is fucking koud!
tjongejonge, een beetje vorst, zijn we dan niets meer gewend hier?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, reken maar van yes. Ik kom net teruggefietst. Het is fucking koud!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
terwijl het nog maar net onder nul is volgens het KNMI.. watjuh!
* Profielen checktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:47 schreef Againzender het volgende:
tjongejonge, een beetje vorst, zijn we dan niets meer gewend hier?
En blijft het dan minstens een week -10?quote:Op zondag 4 januari 2009 08:12 schreef MissHobje het volgende:
Ach er komt weer een -8 a -10 aan geloof ik
Wanneer komen die ijsmeesters van de 11 steden bijeen?quote:Op zondag 4 januari 2009 08:12 schreef MissHobje het volgende:
Ach er komt weer een -8 a -10 aan geloof ik
Ik zit veel oostelijker dan jij zitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
* Profielen checkt
Hier in het oosten is het 'iets' kouder
Nou dat dan weer niet vrees ik....quote:Op zondag 4 januari 2009 08:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En blijft het dan minstens een week -10?
Is gelukkig van tijdelijke duur, vanavond gaat het weer afkoelen, en morgen een ijsdagquote:
hier ook... alles is zeiknat buitenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef ACT-F het volgende:
Vannacht kan hier geschaatst worden op de wegen. Het is hier overal nat en het gaat goed vriezen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |