quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:30 schreef MoltiSanti het volgende:Als eerst:

@ lambiekje.
Waarom ga je niet gewoon weg? Mensen hoeven je toch niet te geloven?
Daar vind ik het en te belangerijk issue voor. En moet gewoon wereldkundig gemaakt worden. Dan maar geregeld in herhaling vallen.
Kijk na mijn inspanning heb ik nu toch weer 2 te pakken die zich willen verdiepen.
quote:
Ik heb naar aanleiding van je posts, een paar uur aan Youtube filmpjes bekeken, en er van uitgaande dat dat waar is. (Het was trouwens vrij makkelijk te verklaren dat HIV geen AIDS veroorzaakt) Hoe kan het dan, dat zoiets overduidelijks niet door ALLE wetenschappers wordt overgenomen?
Dank voor de moeite. Hopelijk geeft het wat inzichten hoe het reilt en zeilt binnen de farmaceutica. Want dit met AIDS is natuurlijk niet het enige.
Geld prevaleert. men is bang voor hun broodwinning en daarmee hun gezin verspeeld. Er zijn maar weinig die echt een ruggegraat hebben en gewoon NEE zegt tegen geld en kiest voor de mens en niet voor destructie en vernietiging. Wat Duesberg doet is bewonderings waardig. Het is gewoon bespottelijk dat een gerenomeerd persoon een op de andere dag omdat je een dissidente mening hebt ontheft uit je functie. Want daar komt het op neer. Terwijl hij samen met Gallo (fraudulente uitvinder) bezig was naar het kankervirus wat er dus gewoonweg niet is. Het is Gallo naar het hoofd gestegen dat hij in zijn carriere nog niets bereikt heeft. Ik kan niet begrijpen dat gehele wereld vertrouwd op plagiaat en een ongeïsoleerde virus waarop het geheel AIDS verhaal berust.
Dat artsen met geen enkele gezonde kritische blik willen wagen op het geheel dat het berust op fraude en bedrog zegt in mijn ogen al genoeg. Men wil helemaal niet dat de mens gezond is. Dat kost hun bakken met geld. Het erge is was het alleen maar geld,wat men afhandig maakt. Het is niet een doelbewust inferieur product dat je na 10 keer gebruiken in de prullenbak gooit en dat is het verwerpelijke. Kijk elke branche heb je wel wat zaken wat niet door de beugel kan maar dit met AIDS dat is gewoon onethisch, genocidaal en misdadig. En dan geldt het ik doe me werk gaat gewoon echt niet meer op. Hier staat te veel op het spel. Eigenlijk geheel afrika om het bot te zeggen.
Ik en andere dissidenten wil er op wijzen dat je baas bent in eigen lichaam en daar geen medicijnen voor nodig is in nagenoeg alle gevallen. Vervolgens wordt je vervloekt voor iets wat ik denk van verdiep je nu eens echt voor dat je blaat. Het komt anders zo oneindig dom over. Het zo immens gemakkelijk andere na te praten en zelf nul komma nul onderzoeken. Want ik geloof er niets van dat mensen die hier met hand en tand bigpharma verdedigd dat ze zich ook maar enig letter hebben verdiept. En diegene die hier actief zijn en werkzaam zijn binnen de medische wereld, die zouden zich helemaal kapot moeten schamen.
Het is zo dubbel. Waarom is het onmogelijk om te stellen dat een ziekte verzonnen is en dat je van de medicijnen juist de ziekte krijgt (wat voor de medicijnen gewoonweg niet bestond) aan de kaak te stellen. Het is een dogma en er mag met geen enkel woord over gepraat worden. Waarom?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.