Als er geen enkele pil meer een HMH binnenkwam zou de sfeer 100% anders zijn.quote:
Ik word er iig niet agressief van, maar ligt er ook aan hoeveel je van dat spul neemt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
precies..
was het jezelf stoerder/sterker voelen en daardoor mogelijk aggressief gedrag niet een kenmerk van Speed gebruik? ik ben geen expert
@ remcore -> wijsneus
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als er geen enkele pil meer een HMH binnenkwam zou de sfeer 100% anders zijn.
Of het per sé minder zou zijn is discutabel. Maar ik heb liever wappies dan bezopen apen.
Idd, ik heb nog nooit drugs gebruikt maar bezopen boeren zijn gewoon een stuk irritanter dan mensen die een pilletje op hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef 16meter het volgende:
Maar ik heb liever wappies dan bezopen apen.
Waar heb je de rest van de avond doorgebracht dan? IPV linksvooraan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Dalton_ het volgende:
Ik heb me goed vermaakt! Alleen onder Technoboy even wezen eten.
Nog 2x even linksvooraan rondgekeken op zoek naar de Klep, maar zoals eerder gezegd, was die dus even niet te spotten vanwege zijn prachtige haardos.
Verder een vette avond met vermoeiende treinreizen![]()
Op naar XQ
En ElDani nog bedankt! Lekker begin van het jaar zo!
ondanks dat ik een bier-drinker ben, ben ik het met deze uitspraak eens...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, ik heb nog nooit drugs gebruikt maar bezopen boeren zijn gewoon een stuk irritanter dan mensen die een pilletje op hebben.
altijd gevaarlijke dingenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ohja, nog ff mn oorlogsverhaal delen, ik kreeg dit ding in mn gezicht om 12.30, mooie schaafwond op me voorhoofd aan over gehouden.
klote dingenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ohja, nog ff mn oorlogsverhaal delen, ik kreeg dit ding in mn gezicht om 12.30, mooie schaafwond op me voorhoofd aan over gehouden.
Ook die mensen vermaken zich vaak uitstekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef poiuytr het volgende:
Zelf wel een hekel aan die mensen die alles door elkaar heen gebruiken en er dan als een zombie door de zaal heen lopen en niks meer weten.
Tot wanneer kan dit nog? 31 december was het toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef Da_Ripper het volgende:
- Heb nog steeds de intentie om de jaarmixen te beoordelen![]()
1 post per 54 seconden, dat gaat snelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef Da_Ripper het volgende:
- het snelste topic, met een levensduur van 4,5 uur, was natuurlijk:
[Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:12 schreef poiuytr het volgende:
Wat is die Edit van rate reducer toch lekker zeg, stukken beter dan het origineel!
Naja ieder zijn smaak he.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
ab-so-luut niet
het origineel klapt zo hard met die kick die er zo in komt....heb me er op pf ook al dood aangeergerd...die remixen van her voice,infinity,rate reducer...allemaal niet beter dan het origineel...als ze het origineel zouden draaien ging de zaal zeker weten meer los..echt jammer..
Indeed. Her voice is niet te remixenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
ab-so-luut niet
het origineel klapt zo hard met die kick die er zo in komt....heb me er op pf ook al dood aangeergerd...die remixen van her voice,infinity,rate reducer...allemaal niet beter dan het origineel...als ze het origineel zouden draaien ging de zaal zeker weten meer los..echt jammer..
Eens mbt Rate Reducer en Infinity, ik vind die remix van Her Voice erg vetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
ab-so-luut niet
enne zit niet echt een deadline op de jaarmix-reviews imhoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
op alle vlakken met Sethje Just_Shut_Up eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |