Waar staat dat apparaat ?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:02 schreef JH87 het volgende:
En R.I.P. voor m'n tv. Na een jaar van coma's en kleurenontploffingen op m'n scherm geeft het beeld nu alleen nog wat licht. Na 19 jaren laat de tv me dan eindelijk in de steek.
M'n ouders hebben nog een oudje staan voor me maar ik heb pas eind januari tijd 'm op te halen.![]()
*gaat kijken*quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef 2cv het volgende:
In een ander topic las ik iets over sneeuw in Groningen. In hoeverre klopt dat ?
Het is niet echt sneeuw, maar meer dat alles bevroren is denk ik. Het is echt zo'n dunne ijslaag-achtig iets. Voor zover ik dat van acht-hoog kan beoordelen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:06 schreef 2cv het volgende:
In een ander topic las ik iets over sneeuw in Groningen. In hoeverre klopt dat ?
[..]
Waar staat dat apparaat ?
Oh, ik ga vandaag ook nog, welke verdieping zit jij altijd? Kan ik zwaaien.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:20 schreef JH87 het volgende:
Ik heb er zeker zin in, maar begin onderhand wel een beetje ongerust te worden wat ik na januari moet doen als ik niet al m'n tentamens haal.
En nu ga ik de UB in. Daaaaaaag Groningen.
Ik heb ook geen tijd om Top Gear afleveringen te kopiëren, dus dat komt goed uit. Dat even snel zwaaien was vrij letterlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:26 schreef JH87 het volgende:
2e.:) En ik heb geen Top Gear afleveringen bij me. Afgelopen weekend was zelfs een Vietnam-special.
quote:Zoekactie naar vermiste schaatser
Uitgegeven: 31 december 2008 11:50
Laatst gewijzigd: 31 december 2008 11:50
RYPTSJERK - Reddingswerkers zoeken woensdag verder naar een vermiste schaatser in de Friese Ryptsjerksterpolder. Het gaat om een 58-jarige man uit Woerden, aldus de politie woensdag.
Dinsdagavond is ook al gezocht, maar ondanks de inzet van een traumahelikopter is de man niet gevonden.
De man uit Woerden is 's ochtends naar de Ryptjerksterpolder vertrokken om een dagje te schaatsen op het landijs.
Familie heeft aan het einde van de dag alarm geslagen, nadat zij geen contact met hem kreeg.
Helikopter
De politie heeft direct de hulp ingeroepen van een helikopter, die de omgeving met schijnwerpers afzocht. De auto van de schaatser is door agenten aangetroffen, maar van de man zelf ontbreekt tot nu toe elk spoor.
''Het is goed mogelijk dat de man door het ijs is gezakt'', aldus de politie. De Ryptsjerksterpolder is een uitgestrekt gebied van verscheidene weilanden dat grenst aan de elfstedenroute.
Mobiele eenheid
De politie heeft de mobiele eenheid ingeschakeld om woensdagmiddag ondersteuning bij de zoektocht te verlenen, ook omdat de zoekactie niet gemakkelijker wordt door de dichte mist.
jups, met oliebollen, warme chocolademelk en rum...quote:Op woensdag 31 december 2008 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oliebollenskate. De nieuwjaarsduik voor skaters?
Dat klinkt wel gezellig.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef teigan het volgende:
[..]
jups, met oliebollen, warme chocolademelk en rum...
Ja dat zijn wijquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gezellig.![]()
![]()
Is het met dezelfde club die je altijd ziet, soms met muziek in de karavaan enzo?
precies, en hopelijk is de muziek vanmiddag ook weer aanwezig..quote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gezellig.![]()
![]()
Is het met dezelfde club die je altijd ziet, soms met muziek in de karavaan enzo?
Er zwaaien wel meer mensen, dan weten we nog niet wie jij bent.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zwaai wel even als ik jullie zie rijden.
Blijf ik toch nog een beetje anoniem.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:10 schreef maok het volgende:
[..]
Er zwaaien wel meer mensen, dan weten we nog niet wie jij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |