Jammer dat er geen universiteit staat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wel dichtbij Friesland, dus ik ben blij dat ik hier zit.
Dan schat je nogal ruim.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, wat zal het zijn? Twintig kilometer?
Yup.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:53 schreef MaxMark het volgende:
Oh, dr bestaat ook nog echt een AmeriKa in Nederland
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:03 schreef MaxMark het volgende:
Maar dat heet Nieuw Amerika?
Goeie tip. Ik zie geen subliminal messages, maar wel Simpsons.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:04 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, kijk op Comedy Central...D'r zit steeds iemand berichten boven door het beeld te laten gaan
Oh? Ben wle eens in Moskou geweest, dat ligt niet ver van het 3-provinciën punt vandaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie tip. Ik zie geen subliminal messages, maar wel Simpsons.![]()
Nieuw-Amerika is trouwens Fries.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh? Ben wle eens in Moskou geweest, dat ligt niet ver van het 3-provinciën punt vandaan.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
google is een zoekmachine, geen bron
net zoiets als zeggen "ik las het in de bibliotheek!"
de site heet niet google btwquote:Google Local — Nieuw Amerika map Welcome to the Nieuw Amerika google satellite map!
This place is situated in Friesland, Netherlands
Maakt het niet minder Fries.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
daar ben ik wel eens geweest, en ik kan je verzekeren dat nieuw-amerika geen plaatsnaamborden heeft.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:11 schreef RealZeus het volgende:
Komt die meet voor het 300e topic nog eigenlijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |