ne de tekst ging achter het comedy central logo langsquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef RacerDKB het volgende:
Misschien was je TV gehackt.
Heet jij soms Benny?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef MaxMark het volgende:
Ik zag em dus ook, kon nog net snel PrintScreen drukken:
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:06 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
zal wel smsjes sturen naar een nr zijn ofzo
wat is het nr.
Goed puntquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:10 schreef Gamer_V het volgende:
Kan je alles op een zender laten verschijnen, zet je zo iets neer.
btw hoe kijk jij tv op je monitor?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef MaxMark het volgende:
Ik zag em dus ook, kon nog net snel PrintScreen drukken:
[ afbeelding ]
ziet er meer uit dat die het aan de router/switch/hub heeft aangesloten, is 192.1.blablaquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een handige huisgenoot hebben die een Dreambox op mijn PC heeft aangesloten.
damn dat is gaaf zeg. ik ga er eens wat meer over opzoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een handige huisgenoot hebben die een Dreambox op mijn PC heeft aangesloten.
Ja, dr komen nog wat meer stappen bij kijken inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ziet er meer uit dat die het aan de router/switch/hub heeft aangesloten, is 192.1.blabla
Wie mailt dit topic naar mtvquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik gok dat de stageloper nachtdienst heeft en met z'n vriendjes zit te MSN-en...
"Huhuh, kijk mij dan een bericht neerzetten op TV...Niemand die het ziet, huhuh"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |