Ja, dat dus.quote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik ging er in deze maar even heel brutaal van uit dat DML geen zin heeft om een nieuwe te openen.
Verder wilde ik nog posten toen het topic al dicht was:
Adelante heeft hier nog nooit iets kwetsends ofzo naar iemand gepost.
We zaten allemaal om een foto van Neen te leuren en zeuren en toevallig bekt Desperate Miss Lizzy als DML iets lekkerder dan Desperate Greys. Zo vatte ik het op in elk geval.
DML, kom. Adem in, adem uit. Trek het je niet zo aan
Ik snap dat je je klote voelt, maar ik vind het overdreven om Adelante hier nou de schuld van te geven.
ANTM begint weer jaquote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef Merel het volgende:
Even een tvp, afleveringetje PP kijken, dan ANTM en PR en dan ben ik weer terug
Foei!quote:
Adelante maakte een grapje dat DML in het verkeerde keelgat schoot (zie einde andere topic).quote:
Nou, eh, brood (of wat je maar wilt) dippen in de gesmolten kaas. Heel erg lekker, zegt iemand die niet van kaas op brood houdtquote:Op maandag 29 december 2008 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!
Dat lijkt me vies trouwens. Overkill aan kaas
. Hoe werkt het eigenlijk precies, zo'n kaasfondue?
.
MrAquote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Adelante heeft hier nog nooit iets kwetsends ofzo naar iemand gepost.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmja, ik ben er nog niet uit, hoor. Ik vind het kooikerhondje ook erg leuk.Sowieso vind ik het moeilijk om een ras van 'papier' te kiezen.
Wij hadden thuis een Friese Stabij (die wil ik zéker niet), mijn tante had een Duitse Herder (fantastisch, maar niet voor mij) en mijn oma een teckel (I don't think so). Met andere rassen heb ik geen ervaring.
Als je nog nooit hebt gekaasfonduet mag je ook niet oordelen, vieze vuile kaasfondueracist!quote:Op maandag 29 december 2008 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!
Dat lijkt me vies trouwens. Overkill aan kaas
. Hoe werkt het eigenlijk precies, zo'n kaasfondue?
.
Ik weet wel hoe kaas smaakt en ik weet dat ik van teveel kaas over m'n nek gaquote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je nog nooit hebt gekaasfonduet mag je ook niet oordelen, vieze vuile kaasfondueracist!
Kaasfondue is heeeeeeerlijk
Hahaha!quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je nog nooit hebt gekaasfonduet mag je ook niet oordelen, vieze vuile kaasfondueracist!
Kaasfondue is heeeeeeerlijk
kaasfondue smaakt anders dan kaas (lees mijn posts nou es!quote:Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe kaas smaakt en ik weet dat ik van teveel kaas over m'n nek ga.
Klinkt nogal logisch ja.quote:Op maandag 29 december 2008 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
kaasfondue smaakt anders dan kaas (lees mijn posts nou es!)
quote:Op maandag 29 december 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt nogal logisch ja.
Chocoladefondue smaakt ook totáál anders dan chocola.
Ik ben jaloersquote:
Hij hoeft toch niet op z'n woorden te letten enkel en alleen omdat jij nu een vervelende tijd doormaakt? Ik weet vrij zeker dat hij daar niet eens aan gedacht heeft. Bovendien lokte je zo'n opmerking zelf uit met je 'foto's! nu!'.quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Adelante, ik weet ook wel dat je het vast niet slecht bedoelde maar ik trek zoiets vandaag gewoon even niet.
Wat mij dan in het verkeerde keelgat schiet is dat ik niet mag posten dat ik mijn buik voor de rest van de avond wel even vol heb.
Het is nou niet bepaald het meest subtiele topic op fok waar iedereen gewoon ronduit zegt wat ie vindt en dan laat ik 1x merken dat ik hier geen zin in heb en dan ben ik de zeikstraal. Dat stoort mij.
En nu ben ik er wel klaar mee. Ik nam nog wel de moeite een nieuw topic met OP te openen![]()
En Vik je opmerking in het vorige topicHet boeit niet wat jij nodig vindt. Ik vond het een aardig gebaar van 'm.
Jij zei letterlijk dat Adelante nog wel even wist hij hij je nog iets rotter kon laten voelen. Dat vond ik gemeenquote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Adelante, ik weet ook wel dat je het vast niet slecht bedoelde maar ik trek zoiets vandaag gewoon even niet.
Wat mij dan in het verkeerde keelgat schiet is dat ik niet mag posten dat ik mijn buik voor de rest van de avond wel even vol heb.
Het is nou niet bepaald het meest subtiele topic op fok waar iedereen gewoon ronduit zegt wat ie vindt en dan laat ik 1x merken dat ik hier geen zin in heb en dan ben ik de zeikstraal. Dat stoort mij.
En nu ben ik er wel klaar mee. Ik nam nog wel de moeite een nieuw topic met OP te openen![]()
En Vik je opmerking in het vorige topicHet boeit niet wat jij nodig vindt. Ik vond het een aardig gebaar van 'm.
Ohnee, het ís ranzig. Zum kotsen.quote:Op maandag 29 december 2008 19:31 schreef Greys het volgende:
Kaasfondue KLINKT best ranzig idd, maar het is zalig
Oh! Die teckelpups!*smelt*
Stond in het andere topic.quote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zei letterlijk dat Adelante nog wel even wist hij hij je nog iets rotter kon laten voelen. Dat vond ik gemeenOmdat dat echt zijn bedoeling niet was, daar steek ik mijn handen voor in het vuur.
Dat ik het topic opende was puur goed bedoeld, omdat je zei dat je weg was voor de rest van de avond
Iets over een opmerking van Vik en een aardig gebaar heb ik gemist dan zeker?
Even teruglezen gaat....
Heb je niet iets calorierijkers voor mijquote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye mengt zich niet in de discussie![]()
Kropje sla, anyone?
Very inspiring!quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he?
En inspirerend!
Co is een echt rolmodel!
Pannetje kaasfondue voor Vik!quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je niet iets calorierijkers voor mij.
Wat een schattepoepekindjesquote:Op maandag 29 december 2008 19:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Teckels zijn lief![]()
Maar idd schoothondformaat
Slank up yours #416 Vrede op aarde en zulksquote:Op maandag 29 december 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Vik, ik heb nu drie keer teruggekeken, maar dan missen er bij mij dus posts?
Ik zie heel die excuses van A niet en ook jouw so called rotopmerking niet? Welke tijdstippen? Dat moet ná het Desperate ML geweest zijn en daarna staat er bij mij alleen nog een post van mij, Merel en van DML zelf!
DML had zelf ook een nieuw topic geopend, wat nu gesloten is. Daar staat het.quote:Op maandag 29 december 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Vik, ik heb nu drie keer teruggekeken, maar dan missen er bij mij dus posts?
Ik zie heel die excuses van A niet en ook jouw so called rotopmerking niet? Welke tijdstippen? Dat moet ná het Desperate ML geweest zijn en daarna staat er bij mij alleen nog een post van mij, Merel en van DML zelf!
Begrijpend lezen is ook een vak is alles wat ik te zeggen heb op je post.quote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet op z'n woorden te letten enkel en alleen omdat jij nu een vervelende tijd doormaakt? Ik weet vrij zeker dat hij daar niet eens aan gedacht heeft. Bovendien lokte je zo'n opmerking zelf uit met je 'foto's! nu!'.
Als ik elke keer dat ik iets post moet nadenken of ik niet iemand voor het hoofd zal stoten met een bepaalde opmerking kan ik net zo goed stoppen met posten.
Maar de excuses waren aardig en op z'n plaats ja.
Nou dat is dus net wat ik in de door jouw gequote post probeer te zeggen. Ik weet wel beter maar het was de druppel en daardoor zei ik dingen niet bepaald subtiel maar tussen alle andere niet zo subtiele opmerkingen valt ie niet op zou ik denken. Dat het nu juist een discussie wordt als ik eens uit mijn slof schiet stoort me dan weer. Ik ben verder altijd aardig dus lijkt me dat ik ook een keer respijt mag krijgen dat ik er iets lelijks uit gooi.quote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zei letterlijk dat Adelante nog wel even wist hij hij je nog iets rotter kon laten voelen. Dat vond ik gemeenOmdat dat echt zijn bedoeling niet was, daar steek ik mijn handen voor in het vuur.
Dat ik het topic opende was puur goed bedoeld, omdat je zei dat je weg was voor de rest van de avond
Iets over een opmerking van Vik en een aardig gebaar heb ik gemist dan zeker?
Even teruglezen gaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |