Correct.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:13 schreef afcajos het volgende:
Je had zeker niet heel veel gedronken of wel?als jij teveel op had dat het niet verstandig was 15km te fietsen had je die mossel zeker weten gekraakt
Beetje respect he, hij had anders wel de fipo 2008.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan moet het inderdaad wel een heel gewillig sletje zijn, als ze zich zelfs met mensen als jij inlaat.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
2. Alleen geslapen en niet met gewillig meisje.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Respect voor jou BigKahuna!
![]()
Ooh en ik verwacht pics van je vriendin in mn PM box!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ik die van je oma!Indd waarom post je em dan alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Tsja, ik moet toch wat hequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd waarom post je em dan alsnog
Haha damn, die achterliggende gedachte alleen alquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Goed gedaan TS
Ik doe nu ook zoiets ik heb nu 2 maandjes een chicken nu ga ik gewoon niet vreemd want alles komt hier toch uit (heerenveen klein boerengat
) Zometeen als et uit is willen al die chicks mij gast omdat ik "betrouwbaar" ben enzo
Heldquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga een pic zoeken van het betreffende sletje waar ik was. Om dit topic op te fleuren.
Haha nou zo betrouwbaar ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:57 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Haha damn, die achterliggende gedachte alleen al![]()
Doe je goed, dames houden van betrouwbare boyz.
Heeft ze ook van die getuite lippenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga een pic zoeken van het betreffende sletje waar ik was. Om dit topic op te fleuren.
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha nou zo betrouwbaar ben ik ook niet hoor![]()
Maar als je et doet moet je et goed doen dat er echt niemand achterkomt![]()
Alleen tot nu toe gaat et nog wel goed hoor
Haha weetje wat ook altijd goed doetquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja precies.
Het gaat erom dat hun denken dat je een royale held bent.
Dat ondanks alles, je de verleiding kan weerstaan.
* En dan bij de sletjes gewoon losgaan mits je single bent.
Damnn dat is wel een groot offer manquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:04 schreef BigKahuna het volgende:
Rechts uiteraard, anders was er van twijfel ook geen sprake geweest.
Haha, ja dat is precies wat ik doe.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha weetje wat ook altijd goed doet![]()
Als je met je chick ergens loopt en je ziet nog een mooi meisje![]()
Dan moet je die gewoon negeren![]()
Want ze letten er dan altijd op of je naar haar kijkt of niet
Zelfde, doe rustig aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Haha, ja dat is precies wat ik doe.
Zeker toen ik nog een vriendin had, keek ik eerder naar haar dan die oh-zo-neukbare-sletjes.
Zorgt voor respect en vertrouwen.
Ik ben weg !
Fijne jaarwisseling BS / BK / allen.
LATER
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |