pics?quote:Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
Gisterenavond was ik te gast op een feest ter ere van de 17e verjaardag van een vriendin.
Ze lag inderdaad bij mij.quote:
Waar woon je nou dan in Almere?quote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Mijn verhaal is erger.
Ik ging een kleine twee maanden geleden 's nachts met m'n dronken kop terug van Utrecht Centraal naar Almere Parkwijk. Ik nam de laatste trein (0:28), zodat ik niet te vroeg weg hoefde te gaan. Ik kwam dus op Almere Parkwijk aan (ja, ik woon in Almere, maar dat is niet de klacht), ik loop naar de deur, druk op "openen", gingen de deuren niet open. Ik snel naar een andere deur lopen, ging óók niet open!
Trein rijdt verder naar Almere Buiten, ik daar proberen om de deuren te openen en gelukkig gingen ze open. Alleen stond ik vervolgens rond 1:30 in de vrieskou buiten. Ik snel haasten naar het andere perron, was de laatste trein nét weg. Ik snel naar de bussen rennen, er stond namelijk een draaiende bus, alleen ging die bus niet naar Parkwijk. En er zouden ook geen bussen meer komen.
Stond ik dus in de vrieskou, 's nachts, zonder openbaar vervoer of fiets, in fuckin' Almere Buiten. Om 1:30.
Toen ben ik terug gaan lopen.
Vijf minuten lopen vanaf Almere Parkwijk station.quote:
Ik in muziekwijkquote:Op maandag 29 december 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vijf minuten lopen vanaf Almere Parkwijk station.
Ik vind het daar altijd zo gezellig, itt Stadquote:
Haat maar als je niks weet. Ik ben een gentleman met respect voor de dames waar ik om geef jeweetzelf.quote:Op maandag 29 december 2008 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Principes? Principes? Je faalt kankerhard. -19812872 Respect/pimpin'/baas.
Dat is idd wel kut. Hoe lang moest je lopen? Ik wens me niet in Almere te begeven en zodoende ken ik de stad niet.quote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Mijn verhaal is erger.
Ik ging een kleine twee maanden geleden 's nachts met m'n dronken kop terug van Utrecht Centraal naar Almere Parkwijk. Ik nam de laatste trein (0:28), zodat ik niet te vroeg weg hoefde te gaan. Ik kwam dus op Almere Parkwijk aan (ja, ik woon in Almere, maar dat is niet de klacht), ik loop naar de deur, druk op "openen", gingen de deuren niet open. Ik snel naar een andere deur lopen, ging óók niet open!
Trein rijdt verder naar Almere Buiten, ik daar proberen om de deuren te openen en gelukkig gingen ze open. Alleen stond ik vervolgens rond 1:30 in de vrieskou buiten. Ik snel haasten naar het andere perron, was de laatste trein nét weg. Ik snel naar de bussen rennen, er stond namelijk een draaiende bus, alleen ging die bus niet naar Parkwijk. En er zouden ook geen bussen meer komen.
Stond ik dus in de vrieskou, 's nachts, zonder openbaar vervoer of fiets, in fuckin' Almere Buiten. Om 1:30.
Nee. En als het wel zo is kan ik het meisje waar dit topic overgaat dan alsnog gebruiken. Ik doe niet altijd de juiste dingen als het om het behandelen van meisjes gaat, maar wel bij degenen waar ik om geef. Haten = verlaten.quote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
En over een week verlaat je vriendin je en sla je jezelf voor je kop.
Je bent van de ouwe stempelquote:Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Haat maar als je niks weet. Ik ben een gentleman met respect voor de dames waar ik om geef jeweetzelf.
Edoch slechts een jonge knul.quote:Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent van de ouwe stempel.
Al heb je dan wel een beetje je eigen ruitjes ingegooid bij het dismissen van die chick.quote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef BigKahuna het volgende:
Daar komt bij dat dit mij bij de sletjes nog populairder maakt, aangezien zij zien hoe goed ik mijn dame behandel.
Nee. Ze wil me alleen maar nog meer omdat ze ziet hoe goed ik bezig ben voor mijn vriendin.quote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al heb je dan wel een beetje je eigen ruitjes ingegooid bij het dismissen van die chick.
Ik play mijn vriendin niet. Playen doe je met sletjes.quote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef MASD het volgende:
Doe als goedmaker het verhaal hoe je je vriendin hebt geplayed.
Aha, true pimpin'. Weldoordachte strategie. Geoefende tactiek. Dat wordt 'm.quote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee. Ze wil me alleen maar nog meer omdat ze ziet hoe goed ik bezig ben voor mijn vriendin.
En sowieso, boeiend, voor haar 10 anderen.
Je weet zelf. Roekeloosheid kan je dood worden. Je moet er nu even wat voor laten, maar dit krijg je driedubbel en dwars terug.quote:Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aha, true pimpin'. Weldoordachte strategie. Geoefende tactiek. Dat wordt 'm.
Juistquote:Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Haat maar als je niks weet. Ik ben een gentleman met respect voor de dames waar ik om geef jeweetzelf.
Luister, stuk tuig. Je denkt wellicht dat je een baas bent omdat je de goedkope, alleen door overdadig make-up gebruik nog enigszins aantrekkelijke, ordinaire sletjes kan krijgen. Ik kan je vertellen, iedereen kan dat. Een echte man kenmerkt zich door het onderscheid tussen sletjes en dames te kunnen maken. Dames behandel je goed en daar geef ik een voorbeeld van. Bek dicht dus, sukkel. Ik doe namelijk alles behalve falen, ik profileer mezelf als heer. Dit is voor mij op welke manier dan ook positief. Dit sletje wil me namelijk nu alleen maar nog meer.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 @ 20:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik doe namelijk alles behalve falen, ik profileer mezelf als heer.
En dan toch klagen dat je alleen hebt geslapen.quote:Op maandag 29 december 2008 @ 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
2. Alleen geslapen en niet met gewillig meisje.
Het is op 't moment zelf natuurlijk even minder fijn, maar het is het natuurlijk wel waard.quote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
En dan toch klagen dat je alleen hebt geslapen.
gelukkig zijn er nog echte mannen zoals BKquote:Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
Nu heb ik dit verhaal een beetje geprobeerd kleur te geven door de situatie volledig en gedetailleerd te beschrijven, maar de klacht waar dit topic eigenlijk om gaat is de volgende, nummer 4: Buschauffeurs die doorrijden terwijl je duidelijk laat blijken dat je mee wil rijden!
Tuig is het.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Luister, stuk tuig. Je denkt wellicht dat je een baas bent omdat je de goedkope, alleen door overdadig make-up gebruik nog enigszins aantrekkelijke, ordinaire sletjes kan krijgen. Ik kan je vertellen, iedereen kan dat. Een echte man kenmerkt zich door het onderscheid tussen sletjes en dames te kunnen maken. Dames behandel je goed en daar geef ik een voorbeeld van. Bek dicht dus, sukkel. Ik doe namelijk alles behalve falen, ik profileer mezelf als heer. Dit is voor mij op welke manier dan ook positief. Dit sletje wil me namelijk nu alleen maar nog meer.
Ik weet niet hoe jij het aanpakt maar ik hoef niet te happen op alles wat ik voor me krijg. Ik ben geen hond die alles pakt wat hij pakken kan.
Dankje. Altijd fijn om waardering te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef DurumDoner het volgende:
Vond je opening wel zeer fraai, mag best gezegd worden;
"Luister, stuk tuig"
Zeer pakkend, trok wel gelijk me aandacht.
Dan moet het inderdaad wel een heel gewillig sletje zijn, als ze zich zelfs met mensen als jij inlaat.quote:
Taxi...?quote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Mijn verhaal is erger.
Correct.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:13 schreef afcajos het volgende:
Je had zeker niet heel veel gedronken of wel?als jij teveel op had dat het niet verstandig was 15km te fietsen had je die mossel zeker weten gekraakt
Beetje respect he, hij had anders wel de fipo 2008.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan moet het inderdaad wel een heel gewillig sletje zijn, als ze zich zelfs met mensen als jij inlaat.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
2. Alleen geslapen en niet met gewillig meisje.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Respect voor jou BigKahuna!
![]()
Ooh en ik verwacht pics van je vriendin in mn PM box!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ik die van je oma!Indd waarom post je em dan alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Tsja, ik moet toch wat hequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd waarom post je em dan alsnog
Haha damn, die achterliggende gedachte alleen alquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Goed gedaan TS
Ik doe nu ook zoiets ik heb nu 2 maandjes een chicken nu ga ik gewoon niet vreemd want alles komt hier toch uit (heerenveen klein boerengat
) Zometeen als et uit is willen al die chicks mij gast omdat ik "betrouwbaar" ben enzo
Heldquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga een pic zoeken van het betreffende sletje waar ik was. Om dit topic op te fleuren.
Haha nou zo betrouwbaar ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:57 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Haha damn, die achterliggende gedachte alleen al![]()
Doe je goed, dames houden van betrouwbare boyz.
Heeft ze ook van die getuite lippenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga een pic zoeken van het betreffende sletje waar ik was. Om dit topic op te fleuren.
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha nou zo betrouwbaar ben ik ook niet hoor![]()
Maar als je et doet moet je et goed doen dat er echt niemand achterkomt![]()
Alleen tot nu toe gaat et nog wel goed hoor
Haha weetje wat ook altijd goed doetquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja precies.
Het gaat erom dat hun denken dat je een royale held bent.
Dat ondanks alles, je de verleiding kan weerstaan.
* En dan bij de sletjes gewoon losgaan mits je single bent.
Damnn dat is wel een groot offer manquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:04 schreef BigKahuna het volgende:
Rechts uiteraard, anders was er van twijfel ook geen sprake geweest.
Haha, ja dat is precies wat ik doe.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha weetje wat ook altijd goed doet![]()
Als je met je chick ergens loopt en je ziet nog een mooi meisje![]()
Dan moet je die gewoon negeren![]()
Want ze letten er dan altijd op of je naar haar kijkt of niet
Zelfde, doe rustig aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Haha, ja dat is precies wat ik doe.
Zeker toen ik nog een vriendin had, keek ik eerder naar haar dan die oh-zo-neukbare-sletjes.
Zorgt voor respect en vertrouwen.
Ik ben weg !
Fijne jaarwisseling BS / BK / allen.
LATER
Mwoah, ze is te min voor je.quote:
WAAR?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:13 schreef BigKahuna het volgende:
De berichten van sletjes over hoe graag ze zo'n jongen als ik als vriendje zouden willen stromen binnen, de teller staat op 7
Ooh, dus mijn duif is veilig overgekomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Msn, telefoon, postduif. De gebruikelijke communicatiemiddelen.
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, dus mijn duif is veilig overgekomen?
Grr.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je maar aan mij denkt terwijl je 'm wild met je tanden in stukken scheurt!
I likequote:
Ok.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef Emimich het volgende:
Swaffelen was het woord van het jaar, BigKahuna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |