abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66015764
Klopt. En ik ben nog steeds niet bijster onder de indruk. Gaat naar mijn zin veel te veel liggen. Werkt wel beter dan toen overigens.

Ik vind Maguire een veel leukere speler, maar dat is mijn bescheiden mening.
pi_66015832
Silberbauer teveel liggen ?

Maguire is een leuke speler, maar Silberbauer is op dit moment toch wel een klasse beter hoor, die verzet zo ontzettend veel werk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66015915
Hij werkt hard, maar bij elk tikje ligt ie. Moet je maar is opletten.

Tis een prima speler, maar ik vind het geen topper persoonlijk. Zelfde geval met Ali B. Prima voor Utreg, werkt hard, maar zal nooit een favo van mij worden.
pi_66015982
Als ik op Silberbauer let zie ik vooral hoe slim ie speelt.
pi_66016058
Dat mag. Dat is jouw mening

Ga je zo ook nog beweren dat Czjammer een aanwinst is?
pi_66016883
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat mag. Dat is jouw mening

Ga je zo ook nog beweren dat Czjammer een aanwinst is?
De laatste weken vind ik van wel ja, maar ik zou 'm niet definitief overnemen, zal teveel kosten ben ik bang.
pi_66019137
Het is zo'n einzelganger vind ik. Als je kijkt hoe weinig hij loopt... George staat tenminste nog vrij rechtsvoor, hij blijft constant achter hangen en dan moet Cornelisse vanaf de achterlijn naar voren om een bal voor te zetten.

Het lijkt wel offie alles alleen voor zichzelf doet, of ben ik de enige die dat vind?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:21:33 #208
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66043775
het gaat op zich wel lekker he
pi_66044524
Ging goed

Maar wat een treurig publiek daar weer.. Zat zoals vanouds in een willem 3-1 vak maar mensen gingen al na 60 minuten naar huis. Er werd door hun ploeg dan ook als een dweil gespeeld, maar goed.

Terecht gewonnen en nu strak met 5 punten verschil op de 7e plek. Prima uitgangspunt voor NEC en aapjax thuis!
pi_66045184
Net resultaat in Tilburg..

Van der Gun was wel weer ok, verder matig voetbal. Van beide kanten.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66048650
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Klopt. En ik ben nog steeds niet bijster onder de indruk. Gaat naar mijn zin veel te veel liggen. Werkt wel beter dan toen overigens.

Ik vind Maguire een veel leukere speler, maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik kan dit niet begrijpen... iedereen met een beetje hersens en voetbalverstand ziet te Silberbauer 1 van de belangrijkste spelers is in dit utreg! Helemaal nu we weer wat meer strijd leveren op het veld, zie je dat Silberbauer ook megaveel loopt en vuil werk opknapt, slimme overtredingen enz... Die kerel heeft ook een geweldig loopvermogen, goed schot. Ik vind dit echt een topper en zal mij niet verbazen als die naar de suptop van engeland gaat!
pi_66050069
Waarom lijkt Dickoh trouwens helemaal uit de gratie bij jullie? Vormcrisis/blessures of zijn Schut en Keller simpelweg beter? Was naar mijn idee toch één van jullie betere spelers vorig seizoen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66052482
Schut en Keller is een goed team. Dickoh is het laatste jaar heel onzeker en maakt veel fouten.
pi_66053013
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:29 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

Ik kan dit niet begrijpen... iedereen met een beetje hersens en voetbalverstand ziet te Silberbauer 1 van de belangrijkste spelers is in dit utreg! Helemaal nu we weer wat meer strijd leveren op het veld, zie je dat Silberbauer ook megaveel loopt en vuil werk opknapt, slimme overtredingen enz... Die kerel heeft ook een geweldig loopvermogen, goed schot. Ik vind dit echt een topper en zal mij niet verbazen als die naar de suptop van engeland gaat!
Tsjah, misschien kijk ik anders naar hem dan jij. Ik heb hem diverse malen zien gaan liggen voor jan joker en heb daar misschien een snelle (of te snelle) conclusie uit getrokken. Dat het een goede jongen is die kan voetballen zal ik niet ontkennen. Maar het is gewoon niet mijn type speler vermoed ik
pi_66063250
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Schut en Keller is een goed team. Dickoh is het laatste jaar heel onzeker en maakt veel fouten.
Precies het leek op een gegeven moment wel alsof iedere tegengoal een fout van Dickoh was...
pi_66063952
...Maar om nou te zeggen dat Schut zo lekker bezig is.
Shake'm U Won't Break'm
pi_66089494
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
...Maar om nou te zeggen dat Schut zo lekker bezig is.
Schut is echt slecht bezig. Bij Ado al heel wat missers, we dachten nog dat hij de avond daarvoor behoorlijk doorgehaald had... Maar nu tegen Willen II was het weer bar slecht. Krijg het gevoel dat hij toch op zijn retour is...
pi_66090075
Is sowieso een wonder dat Schut nog teruggekomen is tot waar hij nu staat, want twee seizoenen geleden leek hij regelrecht op afkeuring af te stevenen.

Maar wie zou er naast Keller moeten spelen vinden jullie? Dickoh?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66109402
Zeker dat Dickoh moet spelen. Hij moet nu toch wel door zijn dipje heen zijn. Hij is echt de man voor die plek. Verder staat alles wel goed. Misschien in de aanval nog Uiterloo of Wolters ipv George/Loval.
pi_66109917
Dickoh is in potentie beter dan Schut, maar mentaal zit het gewoon niet goed bij 'm.

Het risico op grove fouten door concentratiegebrek is bij hem te groot, dus wat mij betreft maken Schut en Keller het seizoen af achterin.

Dickoh kun je net zo goed proberen te slijten, dan schuiven vd Kooy en Wormgoor op in de pikorde, vooral vd Kooy moet toch wel aan kunnen haken bij het niveau van het eerste, vond m in de paar wedstrijden die ie heeft meegespeeld niet onder doen voor de rest iig.
pi_66110890
In mijn ogen is het ook een kwestie van Dichoh afserveren. Hij speelde pas weer is bij een invalsbeurt en dat beviel me erg slecht.

Schut is ook in een dipje, met het verschil dat hij er wel voor gaat. Hij speelde begin dit seizoen prima, en nu wat minder. Ik denk dat hij wel weer terugkomt binnen afzienbare tijd op een acceptabel niveau. Vorig jaar heb ik hem diverse keren naar de hel gewenst, maar ook toen heeft hij zich kunnen herpakken (en ok, eerlijk is eerlijk, hij kwam net van een grote blessure terug). Ik denk (en hoop vooral) dat het wel goedkomt.

Keller is overigens ook vooruit aan het gaan in mijn ogen, steeds minder rare overtredingen. Zonder die overtredingen is het een prima verdediger.
pi_66110912
Ik heb zelf het gevoel dat de fouten van Dickoh ons meer tegendoelpunten hebben opgeleverd dan de fouten van Schut. Al moet ik zeggen dat de fouten an sich niet veel van elkaar verschillen; slordig uitverdedigen, slechte passes waardoor één op één situaties ontstaan, man laten lopen dat soort dingen...
pi_66113958
2e gedeelte uit een column van Mario vd/ Ende op elfvoetbal :
quote:
Vakmanschap
Met deze ambtelijke en bureaucratische molens heeft Ton du Chatinier momenteel ook te maken. Ik kijk dan ook met belangstelling uit naar de manier waarop de KNVB 'de zaak Du Chatinier' deze week gaat oplossen. De Utrechtse interim-hoofdtrainer laat nu al weken zien over puur vakmanschap te beschikken, iets dat bij de amateurs al velen hadden vastgesteld. Hij nam het roer bij FC Utrecht over toen de club door allerlei ontslagperikelen in zwaar weer terecht was gekomen. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, lijkt hij zijn club vervolgens rechtstreeks de play-offs in te loodsen. En dat zonder de vereiste papieren!

De interim-coach is namelijk nog niet in het bezit van het hoogste trainersdiploma -- dat ontvangt hij pas in april -- en kreeg vanuit Zeist een dispensatie dat deze week afloopt. De formele Bonds- radertjes draaien dezer dagen dus op volle toeren, want er moet een besluit worden genomen.

In plaats van Du Chatiniers -- inmiddels onomstreden -- kwaliteiten centraal te stellen (door de dispensatie tot het einde van het seizoen te verlengen), verwacht ik dat er wel één of ander reglementartikel uit één van de bureauladen tevoorschijn getoverd zal worden, om hem voorlopig het werk te verbieden. Dat hij, vanaf zijn aantreden, wekelijks zijn team op het juiste spoor zet, telt dan niet. Of misschien is dat de controleurs in Zeist ontgaan.

Wellicht kan er even een telefoontje naar AC Milan worden gepleegd. Daar liep de interim coach -- samen met Patrick Kluivert -- onlangs stage. De no-nonsense en ongecompliceerde aanpak van Du Chatinier sprak zelfs de ervaren Milan coach Carlo Ancelotti enorm aan. Het personeel noemde hem op Minanello binnen een paar uurtjes "Calvo diretto", wat zoiets als "De directe Kale" betekent. Want het maakt de Utrechter niet uit met wie hij contact heeft, met AC Milan voorzitter Berlusconi of met AFC voorzitter Machiel van der Woude. Onder de noemer van "Ach, die hebben toch allebei ook maar één vader en moeder gehad", behandelt hij iedereen gelijk.

En of je nu AC Milan of FC Utrecht traint (of Spakenburg, AFC, Argon en Elinkwijk, topamateurteams die Du Chatinier altijd beter maakte en dat voor hem zo karakteristieke voetbal liet spelen) alle ploegen beginnen toch écht met slechts elf spelers aan een wedstrijd. 'Doe maar gewoon, dat is gek genoeg', is zijn handelsmerk.

Maar in werkelijkheid is het dat niet. Achter zijn 'eigenlijk heel normale' gedrag, zit wel degelijk een visie. Zijn jarenlange voetbalervaring heeft hem tot een onverstoorbare, kalme, evenwichtige en relativerende ("van trainerskroonprins naar Chocoprins is maar een kleine stap") persoonlijkheid gevormd. Met z'n enthousiasme en overtuiging zorgt hij er voor dat z'n spelers voor hem door het vuur willen gaan.

Musketiers
De robuuste voorstopper van weleer weet dus duidelijk wat-ie wil. Du Chatinier lijkt me ook geen type dat zich iets laat zeggen; écht zo’n type dat in de voetballerij altijd komt bovendrijven.

Als kind gepokt en gemazeld in de Utrechtse volkswijk Lombok, waar alleen de sterksten overleefden. Iemand die als jeugdvoetballer bij Velox -- en later FC Utrecht -- een opleiding kreeg, die in geen cursusboek te vinden is. Gewoon omdat hij deel uit maakte van trainer Han Bergers' selectie, die destijds bestond uit spelers als Wim van Hanegem, Joop Wilbret, Gerard van der Lem, Hans van Breukelen, Leo van Veen, Ben Rietveld en Koos van Tamelen. Een groep voetballers waar scheidsrechters die hen in die tijd moesten fluiten, nog wel eens gillend (en badend in het angstzweet) wakker van schrikken.

Dat team raasde destijds, als een soort Drie Musketiers-eenheid ('één voor allen, allen voor één') over de Nederlandse velden, hier en daar wat sporen achterlatend. Dat was jammer voor de tegenpartij, maar dat hoorde er in die tijd nu eenmaal bij. FC Utrecht had een groep spelers die (en dat is heel anders dan vandaag de dag) zowel binnen en buiten het veld voor elkaar opkwam. Typetjes die niet te beroerd waren om met z'n allen teamgenoot en wijkagent Ton de Kruijk even te komen assisteren, als deze hulp nodig had om in de Utrechtse binnenstad 'wat probleempjes' op te lossen.

Kortom: Du Chatinier heeft in z’n eentje meer voetbalervaring dan het gehele Zeister apparaat bij elkaar. En dan is het vreemd dat juist dit soort bureaucraten over de toekomst van een voetbaldier en vakman als Ton Du Chatinier moet beslissen. Zou het geen goed idee zijn om -- voorafgaand aan de midweekse zitting -- z'n oud ploeggenoten weer eens een keertje op te trommelen?
pi_66115025
Leuk stukkie over Ton du C.

Vind dat hij het ook goed doet. Utregter en is iig een type waarvan ik vind dat het bij FCU hoort! Niet zeiken, mouwen opstropen en er opknallen en indien mogelijk ook nog lekker voetballen.

Maar ik heb ook gehoord dat ze in spakenburg niet rouwig waren om zjin vertrek, maar ik weet verder niet wat daarvan waar is...
pi_66115120
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Dickoh is in potentie beter dan Schut, maar mentaal zit het gewoon niet goed bij 'm.

Het risico op grove fouten door concentratiegebrek is bij hem te groot, dus wat mij betreft maken Schut en Keller het seizoen af achterin.

Dickoh kun je net zo goed proberen te slijten, dan schuiven vd Kooy en Wormgoor op in de pikorde, vooral vd Kooy moet toch wel aan kunnen haken bij het niveau van het eerste, vond m in de paar wedstrijden die ie heeft meegespeeld niet onder doen voor de rest iig.
Dickoh word steeds minder, in het begin vond ik het echt een topper en had het mij niet verbaasd als hij toen z.s.m. naar een topclub was gegaan.

Keller doet het buitengewoon goed, had niet verwacht dat hij zich zo zou ontwikkelen. Is gewoon erg stabiel!

van de kooy kan ik me eigenlijk niet veel van herinneren... Ik verwacht juist veel van Wormgoor! We zullen zien... Als ik aan van de kooy denk, dan krijg ik gelijk zo'n bassie van de brink en leen van steensel beeld voor me. Net te klein voor het tafellaken, te groot voor servet... of hoe is dat spreekwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')