Hoe het van juichen naar mineur ging.quote:
Ook al is 'ie niet mijn favoriete speler, dat uitfluiten is belachelijk.. laten we dat maar bij tegenstanders doen en niet bij eigen spelersquote:
Iedere jonge speler heeft een terugslag, dus ook George, verder is het iemand die het van zijn acties moet hebben, hem uitlfuiten zal zijn zelfvertrouwen weinig goed doen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoe het van juichen naar mineur ging.
En george moet zich niet aanstellen. Na heel lang moeilijk doen over een of ander flut contract met 100.000 zaakwaarnemers heeft ie daarna nog geen 2 goede ballen meer gegeven. Zijn inzet is zo'n beetje het hele seizoen ver onder de maat geweest. Toevallig dat ie 1 of 2 redelijke potjes gespeeld heeft sinds de winterstop.
Nee, ik begrijp het wel. Als hij zich laat zien zoals hij kan spelen dan is dat met 2 wedstrijden weg. Kijk maar naar Ali. Die werd ook toegezongen. Ik kan me nog herinneren dat ie de meest enge ziektes en fluitconcerten naar zijn hoofd kreeg. Maar die heeft laten zien dat hij wil werken, dus wordt het gewaardeerd.
Daar kan ik me nog een beetje iets bij voorstellen omdat ze zondag op bezoek komen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar als je het al over die aapjax hebt, want vind je dan van het 5-4-3-2-1........ ??? We speelden toch niet tegen ADO?
Volgend jaar lekker weer naar Veendam op en neer...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Die vond ik net zo zinloos. Overigens het "Ado gaat eraan" vind ik dan wel ok
Maar kan iemand is zeggen hoe dit verder gaat:
Oh wat is het toch fijn
om voor de Graafschap te zijn...
En de rest versta ik nooit
volgend jaar gaan ze weer...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Die vond ik net zo zinloos. Overigens het "Ado gaat eraan" vind ik dan wel ok
Maar kan iemand is zeggen hoe dit verder gaat:
Oh wat is het toch fijn
om voor de Graafschap te zijn...
En de rest versta ik nooit
Godver, ik was er heilig van overtuigd dat het een uitwedstrijd was....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog een beetje iets bij voorstellen omdat ze zondag op bezoek komen.
Half 1 zelfs dus s6 met je plannen omgooien!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Godver, ik was er heilig van overtuigd dat het een uitwedstrijd was....
De tering, ff mijn planning omgooien...
Dat lukt wel hoor, Utrecht is tenslotte belangrijk (en ik doe wel alsof ik een druk leven heb, maar in werkelijkheid uiteraarde helemaal nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:45 schreef Druppel het volgende:
[..]
Half 1 zelfs dus s6 met je plannen omgooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |