abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65757953
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vond het wel een mooie reactie
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:24:47 #127
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_65759004
Hoop dat het zondag ook zo lekker gaat, zou mooi zijn.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_65759326
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe het van juichen naar mineur ging.

En george moet zich niet aanstellen. Na heel lang moeilijk doen over een of ander flut contract met 100.000 zaakwaarnemers heeft ie daarna nog geen 2 goede ballen meer gegeven. Zijn inzet is zo'n beetje het hele seizoen ver onder de maat geweest. Toevallig dat ie 1 of 2 redelijke potjes gespeeld heeft sinds de winterstop.

Nee, ik begrijp het wel. Als hij zich laat zien zoals hij kan spelen dan is dat met 2 wedstrijden weg. Kijk maar naar Ali. Die werd ook toegezongen. Ik kan me nog herinneren dat ie de meest enge ziektes en fluitconcerten naar zijn hoofd kreeg. Maar die heeft laten zien dat hij wil werken, dus wordt het gewaardeerd.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:35:49 #129
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_65759335
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vond het wel een mooie reactie
Ook al is 'ie niet mijn favoriete speler, dat uitfluiten is belachelijk.. laten we dat maar bij tegenstanders doen en niet bij eigen spelers
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:41:55 #130
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_65759500
Tja dat uitfluiten snap ik ook niet, je gaat toch geen eigen speler uit "zijn spel halen" (wat je ook van hem vindt), zodat je dan eigenlijk nog maar met 10 man staat te ballen?
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_65759746
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoe het van juichen naar mineur ging.

En george moet zich niet aanstellen. Na heel lang moeilijk doen over een of ander flut contract met 100.000 zaakwaarnemers heeft ie daarna nog geen 2 goede ballen meer gegeven. Zijn inzet is zo'n beetje het hele seizoen ver onder de maat geweest. Toevallig dat ie 1 of 2 redelijke potjes gespeeld heeft sinds de winterstop.

Nee, ik begrijp het wel. Als hij zich laat zien zoals hij kan spelen dan is dat met 2 wedstrijden weg. Kijk maar naar Ali. Die werd ook toegezongen. Ik kan me nog herinneren dat ie de meest enge ziektes en fluitconcerten naar zijn hoofd kreeg. Maar die heeft laten zien dat hij wil werken, dus wordt het gewaardeerd.
Iedere jonge speler heeft een terugslag, dus ook George, verder is het iemand die het van zijn acties moet hebben, hem uitlfuiten zal zijn zelfvertrouwen weinig goed doen...

Ik blijf het heel triest vinden dat gefluit.

en om nog meer te zeiken, het ''helemaal niets in a'dam'' enzo hoeft voor mij ook niet, thuis tegen de graafschap
pi_65760076
Nee ik ben ook niet zo'n fan van negatief supporteren; de orginaliteit is vaak ook ver te zoeken meestal (oh wat is het toch fijn...)
pi_65760178
Mhwoa ik vind provoceren richting de huidige tegenstander wel ok, maar waarom aandacht schenken aan ajax, thuis tegen de graafschap.
pi_65760751
Ik fluit ook niet mee, want persoonlijk vind ik dat niet kunnen. Maar de omslag was gewoon mooi die je voelde in het stadion, meer zeg ik er niet over. De stemming ging van euforie naar een dal.

Overigens kan het wel eens helpen om een speler op die manier wakker te schudden. George leefde veel te veel op een wolk (mede dankzij van hanegem). Het is goed dat hij daar nu doorheen valt en weer op de grond land. Want dat het een goede voetballer is, dat staat buiten discussie. Ik snapte overigens niet waarom hij niet in de basis begon, tegen de Graafschaf is snelheid erg belangrijk. Alle gevaarlijke momenten kwamen uit snelle acties. De Graafschap is geen ploeg die zich direct ingraaft en ook voor de winst gaat (wat hebben ze te verliezen) en dat bied openingen. Maar ik ben de trainer niet

Maar als je het al over die aapjax hebt, want vind je dan van het 5-4-3-2-1........ ??? We speelden toch niet tegen ADO?

Maar wat me wel positief opviel is de beleving in het stadion. Er werd weer eens gezongen en achter de ploeg gestaan. Dat was ook wel erg fijn. Zeker omdat het niet echt vol was doordat er mensen moesten werken of op wintersport zijn.
pi_65760843
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar als je het al over die aapjax hebt, want vind je dan van het 5-4-3-2-1........ ??? We speelden toch niet tegen ADO?
Daar kan ik me nog een beetje iets bij voorstellen omdat ze zondag op bezoek komen.
pi_65761051
Die vond ik net zo zinloos. Overigens het "Ado gaat eraan" vind ik dan wel ok

Maar kan iemand is zeggen hoe dit verder gaat:
Oh wat is het toch fijn
om voor de Graafschap te zijn...

En de rest versta ik nooit
pi_65761322
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Tha_Duck het volgende:

Oh wat is het toch fijn

Volgend jaar lekker weer naar Veendam op en neer...
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:44:53 #138
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_65761324
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Tha_Duck het volgende:

Oh wat is het toch fijn

volgend jaar gaan ze weer...
naar veendam op en neer ...
Berlioz
pi_65761407
Had ik het toch bijna goed.
pi_65761869
Ah, ik verstond altijd iets van: "dan gaan we nog een keer"

Maar ben wel blij dat ik er nu uit ben! Dank
pi_65762342
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Daar kan ik me nog een beetje iets bij voorstellen omdat ze zondag op bezoek komen.
Godver, ik was er heilig van overtuigd dat het een uitwedstrijd was....

De tering, ff mijn planning omgooien...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 februari 2009 @ 12:17:16 #142
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65762403
Ik ga met Zatoichi
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65762411
ik met jojoortje...
pi_65767259
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:14 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Godver, ik was er heilig van overtuigd dat het een uitwedstrijd was....

De tering, ff mijn planning omgooien...
Half 1 zelfs dus s6 met je plannen omgooien!
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 februari 2009 @ 14:47:48 #145
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65767345
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:17 schreef Tha_Duck het volgende:
ik met jojoortje...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65771176
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Paul het volgende:

[..]

Ze wil ook wel is op de kindertribune
pi_65781388
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:45 schreef Druppel het volgende:

[..]

Half 1 zelfs dus s6 met je plannen omgooien!
Dat lukt wel hoor, Utrecht is tenslotte belangrijk (en ik doe wel alsof ik een druk leven heb, maar in werkelijkheid uiteraarde helemaal niet

Trouwens interessante statistiek over ongeslagen ploegen in het jaar 2008/2009. Hiermee willen ze aantonen hoe goed AZ is, maar wij staan wel mooi op de 2de plek met 10 ongeslagen wedstrijden achter elkaar!
pi_65781515
En ook al 10 clean sheets dit seizoen.
pi_65781634
Ah dat bedoel ik; lezen is ook een vak
pi_65790640
Ik ben d'r ook bij Zondag. Ben wel geen Utrecht supporter, maar ga zondag wel voor Utrecht cheeren.

Ik zit ergens in een skybox.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')