abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65432566
Wat een loser
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:59:54 #102
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65570126
Komen er nog veel utrecht supporters op de vroege zondagmorgen naar Enschede ?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65570147
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
Komen er nog veel utrecht supporters op de vroege zondagmorgen naar Enschede ?
Paar honderd hooguit schat ik zo in.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:04:28 #104
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65570283
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Paar honderd hooguit schat ik zo in.
oke.. aardig.

wij moeten nog revanche van de 3-0 nederlaag eerder dit seizoen.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65570370
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

oke.. aardig.

wij moeten nog revanche van de 3-0 nederlaag eerder dit seizoen.
Succes ermee, denk dat wij ook wel een kans maken aangezien we aardig kunnen counteren.

We gaan het zien zondag.
pi_65577722
Utrecht heeft de piste Ruben Wilson nog niet compleet verlaten trouwens. Een eerste bod heeft hij zelf afgeslagen, was maar voor zes maanden en dat zag ie niet zitten in verband met het opgeven van zijn werk. Maar Utrecht denkt nu na over een mogelijk langere verbintenis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65624377
Knap gewonnen punt. Hebben 1 kans gehad ofzo, en voor de rest beetje kloten op het middenveld en ingraven. Maar het was effectief. Twente was de betere ploeg, maar amper uitgespeelde kansen. Twente had op een gegeven moment wel een minuut of 5 a 10 de duidelijke overhand en wat kansen.

Al met al kunnen we tevreden zijn denk ik. Hopelijk woensdag en zondag paar punten pakken en dan staan we mooi links voorlopig.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:46:26 #108
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_65624448
Precies ... punt uit bij Twente is goed en de komende twee matches punten pakken
pi_65635195
Kan me niet voorstellen dat we 6 punten gaan halen de komende 2 wedstrijden, dat zou na dit gewonnen punt on-utrechts zijn.
pi_65636130
Ik ga spugen op de de graafschap bussen in ieder geval
pi_65640685
vast 2-3 waarvan twee doelpunten van sahar

Maar vooralsnog blij met de punt; als willem 2 nu drie punten pakt en utrecht niets staan we nog steeds 9de.
pi_65641096
Trouwens ben wel benieuwd of er nog een onderzoek komt naar Arnoutovic (die haalde van Dijk toch neer?) Zou wel terecht zijn, al waren de beelden niet echt duidelijk. Op zich slim gespeeld natuurlijk, want uiteindelijk is Utrecht hierdoor misschien agressiever gaan spelen wat Utrecht drie gele kaarten heeft opgeleverd tegen nul voor twente...
pi_65646642
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef zatoichi het volgende:
Trouwens ben wel benieuwd of er nog een onderzoek komt naar Arnoutovic (die haalde van Dijk toch neer?) Zou wel terecht zijn, al waren de beelden niet echt duidelijk. Op zich slim gespeeld natuurlijk, want uiteindelijk is Utrecht hierdoor misschien agressiever gaan spelen wat Utrecht drie gele kaarten heeft opgeleverd tegen nul voor twente...
Van Sichem floot een hele slechte wedstrijd, onbegrijpelijk dat er alleen geel gegeven is aan Utrecht...
pi_65690355
Gadverdamme, Utrecht klopt tevergeefs aan bij Ajax voor Sno

Als dat echt was doorgegaan had ik mn kaar topgegeten en niet meer naar Utrecht gegaan. Echt de meest waardeloze speler ooit! Kots!!!
pi_65690605
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef DiMacho het volgende:
Gadverdamme, Utrecht klopt tevergeefs aan bij Ajax voor Sno

Als dat echt was doorgegaan had ik mn kaar topgegeten en niet meer naar Utrecht gegaan. Echt de meest waardeloze speler ooit! Kots!!!
Och, ik denk dat ie best bruikbaar was geweest als aanspeelpunt, nog niet zo heel lang geleden dolde ie zowat in zijn eentje Jong FCU. (0-6 tegen Jong Ajax, 2 goals en 3 assists van Sno)

Maar nu gewoon op naar plek 8 met de huidige selectie, moet ook prima kunnen.
pi_65725518
Waar komen die geruchten vandaan dat Van Dop wil opstappen ?
pi_65726049
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar komen die geruchten vandaan dat Van Dop wil opstappen ?
Weet ik niet, vroeg het me ook al af. Ik denk bij UCS ;-)

vind het overigens wel frappant dat velen nu lopen te piepen over dat Van Dop moet blijven, terwijl ze hem een paar maand geleden nog continue de weet-ik-wat toe wensten...

Ik heb geen echt duidelijke mening, vind dat het bestuurlijk bij FCU niet goed zit/zat. Maar dat is des utregs en zolang Van Dop aan de meeste dingen echt geen ruk kan doen, behalve dat hij eindverantwoordelijk is/was... heeft hij bij mij het voordeel van de twijfel. Maar ik zou niet weten wie er beter voorzitter kan zijn eigenlijk. Hij heeft redelijk wat ontzag en contacten binnen de voetbal-bestuurs-wereld. Maar ja, ik zou ook niet fransie z'n loopjongen willen zijn....
pi_65732398
Jan Willem van Dop: er klopt niets van de geruchten

04-02-2009
UTRECHT - Jan Willem van Dop stapt niet op als voorzitter van FC Utrecht. Hij spreekt de geruchten over zijn vertrek tegen. Tientallen supporters van FC Utrecht betuigden dinsdagavond hun steun aan Van Dop. Ze vinden hem een goede voorzitter en willen niet dat hij vertrekt. Daarom gooiden ze een brief met handtekeningen door zijn brievenbus. Maar volgens Van Dop klopt er dus niets van de geruchten.

Bron: RTV Utrecht
pi_65740499
Zo ik ben er klaar voor. Het licht in het stadion gaat net aan, ik drink nog ff een bakkie en dan gaan we zo is richting stadion.. Wel 1 minuut lopen
pi_65748729
Je hebt een leuke avond gehad zou ik zo zeggen
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_65749346
Ik heb een uitermate geschikte avond gehad
  woensdag 4 februari 2009 @ 23:24:05 #122
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_65751139
vd gun
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 4 februari 2009 @ 23:27:33 #123
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65751249
Ahjoh we zijn straks 7e
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65757817
Dat trieste gefluit toen George erin kwam moet eens ophouden...
pi_65757876
Ik vond het wel een mooie reactie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')