Paar honderd hooguit schat ik zo in.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
Komen er nog veel utrecht supporters op de vroege zondagmorgen naar Enschede ?
oke.. aardig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Paar honderd hooguit schat ik zo in.
Succes ermee, denk dat wij ook wel een kans maken aangezien we aardig kunnen counteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
oke.. aardig.
wij moeten nog revanche van de 3-0 nederlaag eerder dit seizoen.
Van Sichem floot een hele slechte wedstrijd, onbegrijpelijk dat er alleen geel gegeven is aan Utrecht...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef zatoichi het volgende:
Trouwens ben wel benieuwd of er nog een onderzoek komt naar Arnoutovic (die haalde van Dijk toch neer?) Zou wel terecht zijn, al waren de beelden niet echt duidelijk. Op zich slim gespeeld natuurlijk, want uiteindelijk is Utrecht hierdoor misschien agressiever gaan spelen wat Utrecht drie gele kaarten heeft opgeleverd tegen nul voor twente...
Och, ik denk dat ie best bruikbaar was geweest als aanspeelpunt, nog niet zo heel lang geleden dolde ie zowat in zijn eentje Jong FCU. (0-6 tegen Jong Ajax, 2 goals en 3 assists van Sno)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef DiMacho het volgende:
Gadverdamme, Utrecht klopt tevergeefs aan bij Ajax voor Sno
Als dat echt was doorgegaan had ik mn kaar topgegeten en niet meer naar Utrecht gegaan. Echt de meest waardeloze speler ooit! Kots!!!
Weet ik niet, vroeg het me ook al af. Ik denk bij UCS ;-)quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar komen die geruchten vandaan dat Van Dop wil opstappen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |