abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65793838
Nieuwe shirts komend seizoen !

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_65795782
Van Marwijk laat Vorm thuis en neemt Timmer en Stekelenburg mee, niet meer serieus te nemen nu...
pi_65795996
Mooie shirts!

timmer mee Opper-loser

Stekelenburg kan ik wel begrijpen overigens. En ik had het zelfs nog begrepen als Stekelenburg en Vermeer waren gegaan. Maar timmer, sorry hoor.

Zal wel een afspraakje zijn tussen timmer en van marwijk.....
pi_65796193
Stekelenburg is zeker op dit moment minder dan Vorm...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:46:46 #155
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_65796547
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekelenburg is zeker op dit moment minder dan Vorm...
Dat is waar, maar Van Marwijk had vantevoren al aangegeven dat Stekelenburg zijn nummer 1 is, dus de selectie valt goed te begrijpen. Wat ik niet begrijp is de selectie van Timmer.. zeker nu het een vriendschappelijke interland betreft, zou ik Vorm juist weer wat ervaring laten opdoen. Bovendien staat Timmer nu ook weer niet de sterren van de hemel te keepen....
pi_65796926
Mja, ik zou als bondscoach de beste keeper opstellen, en niet geheel objectief waarschijnlijk vind ik Michel toch echt de nr. 1 op dit moment...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:01:17 #157
26251 Eilanden
pi_65796991
Mooi uitshirt by the way, weet nog niet of ik het thuisshirt zo mooi vind met die Dom erg nadrukkelijk aanwezig
pi_65797206
Van mij had PHANOS wel wat lager gemogen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 6 februari 2009 @ 13:09:34 #159
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65797252
Uitshirt kleur vind ik niet zo mooi
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65805553
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Mja, ik zou als bondscoach de beste keeper opstellen, en niet geheel objectief waarschijnlijk vind ik Michel toch echt de nr. 1 op dit moment...
Ach houden wij een lekker fitte keeper...

Kwam hem vanmiddag tegen in de stad btw; samen met Affelay
  zondag 8 februari 2009 @ 14:50:29 #161
26251 Eilanden
pi_65849139
Volgens mij ging ie voor de bal
Shake'm U Won't Break'm
pi_65849632
Hij raakt Caluwé, dus penalty.

Rood vond ik persoonlijk wat overdreven.

Verder een slechte wedstrijd maar wel drie punten, en alweer 6 wedstrijden ongeslagen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 februari 2009 @ 15:23:34 #164
80791 crew  Paul
pi_65849938
Van Hanegem wie was dat ookalweer?
pi_65850304
Leuke wedstrijd. Agressie en klote voetbal afgewisseld, prachtig!

Scheids had 1e helft totaal niet in de klauw, daarna ging het wel. Prachtig om te zien hoe van Dijk het 2e doelpunt vierde (hij viel op zijn knieën, of was het niet van Dijk en ben ik blind? ).

Toppie weer, op naar Willem 3-1 !
pi_65857272
Hij viel echt op zn knieën! hihi! Wat een feest, die tweede helft dan. Conclusie: Die Belgische scheidsrechters lekker in België houden.... wat een kutscheids! Fluit zeker damesvoetbal daar?!?!

Ondanks mijn griep, blij dat ik ben gegaan!
  zondag 8 februari 2009 @ 20:42:59 #167
26251 Eilanden
pi_65860866
Op TV nu ook de actie gezien en rood is m.i. terecht .. het was gewoon een smerige charge op lieshoogte

De FC trouwens ook geluk gehad.. Cornelisse en Loval hadden er natuurlijk ook af moeten vliegen
pi_65871523
Loval had eerder gewisseld moeten worden; nu hadden we mazzel, maar die liep echt naar een tweede geel te solliciteren als ie al niet direct rood had moeten krijgen.... Soms speelt ie goed, andere dagen heeft hij totaal zijn dag niet.

Slimme wissels verder; met George en Ali erin kregen we een lekker dynamische voorkant; vooral Boussabon vind ik op een leuke manier spelen; lekker jagen en creatief zoeken naar mogelijkheden.
pi_65871694
Waren er gisteren nou nog rellen in de stad? Ik zat in de poort een biertje te drinken en heb wel 10 ME busjes op de oude gracht vanuit het centrum richting de catharijnesingel zien gaan.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 09:09:57 #170
80791 crew  Paul
pi_65871929
quote:
Op maandag 9 februari 2009 08:35 schreef zatoichi het volgende:
Loval had eerder gewisseld moeten worden; nu hadden we mazzel, maar die liep echt naar een tweede geel te solliciteren als ie al niet direct rood had moeten krijgen.... Soms speelt ie goed, andere dagen heeft hij totaal zijn dag niet.

Slimme wissels verder; met George en Ali erin kregen we een lekker dynamische voorkant; vooral Boussabon vind ik op een leuke manier spelen; lekker jagen en creatief zoeken naar mogelijkheden.
Ton du Chatinier moet gewoon trainer blijven
pi_65872758
Ik had gister gewoon mijn auto geparkeerd bij Galgenwaard met FC Twente shirtje aan het raam. Compleet vergeten weg te halen.

Maar auto is nog heel. Tnx! (Y)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 09:55:15 #172
80791 crew  Paul
pi_65872770
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik had gister gewoon mijn auto geparkeerd bij Galgenwaard met FC Twente shirtje aan het raam. Compleet vergeten weg te halen.

Maar auto is nog heel. Tnx! (Y)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 09:55:49 #173
80791 crew  Paul
pi_65872783
Daarom zou ik dus nooit een FCU shirt in mijn auto hangen
Je hebt altijd van die debielen erbij zitten die dan ff een krasje maken ofzoiets
pi_65875561
Ton du Chatinier zal nu bij het kijken van de stand wel een grote plasser hebben.
pi_65875577
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef Mrakz0r het volgende:
Ton du Chatinier zal nu bij het kijken van de stand wel een grote plasser hebben.
Wij allemaal wel, een enorme zelfs.
pi_65875626
Dat zei hij ook letterlijk op de persconferentie. Ik ging stuk!
pi_65875670
Ton heeft een gouden pik.
pi_65885243
quote:
Silberbauer steeds belangrijker voor FC Utrecht
Hij is inmiddels nauwelijks meer weg te denken uit het basiselftal van FC Utrecht. Met zijn loopvermogen en power toont Michael Silberbauer al geruime tijd aan dat hij een belangrijke versterking is geweest voor de Domstedelingen aan het begin van het seizoen.
Tegen ADO Den Haag (3-1 winst, red.) was Silberbauer wederom onvermoeibaar. De 27-jarige Deen heeft het vermogen om voor het doel van de tegenstander te komen en af en toe zelfs te scoren, maar is tegelijkertijd nooit te beroerd om het vuile werk op te knappen en een lange sprint te ondernemen om een aanval van de tegenstander onschadelijk te maken.

Zijn uitverkiezing tot man van de wedstrijd afgelopen zondag was een duidelijk signaal dat het goed gaat met Silberbauer. De Deen was uiteraard zeer verheugd over deze onderscheiding en het resultaat tegen ADO. "We startten goed, maar dat veranderde na de 0-1", keek de middenvelder met Goal.com terug op de wedstrijd. "Toen hadden we het even moeilijk, maar we bleven het proberen en uiteindelijk betaalde zich dat uit."

Utrecht is momenteel bezig aan een goede serie. Al zes wedstrijden werd er niet verloren door de ploeg van interim-trainer Ton du Chatinier. Silberbauer gaat zelfs verder: "Eigenlijk gaat het al elf wedstrijden goed. In die periode hebben we alleen van AZ verloren. Thuis zijn we altijd goed en ik ben dan ook blij dat we de serie vandaag hebben weten vast te houden."

Met de goede resultaten wordt het uitzicht op Europees voetbal ook steeds beter. "Dat was ook ons doel aan het begin van het seizoen", aldus Silberbauer. "Het is daarom ook mooi dat we nu zo goed staan."

Inmiddels speelt Silberbauer alweer zo'n driekwart jaar in Nederland. De Deen voelt zich steeds lekkerder bij Utrecht. "Het gaat elke week beter en beter. Voetballend gezien heb ik me nu wel aangepast. Andere dingen, zoals het leren van de taal, gaan wat lastiger. Maar ik volg Nederlandse lessen en ook in dat opzicht ga ik vooruit", stelt Silberbauer de Utrecht-fans gerust.
goal.com

Eigenlijk gewoon de beste aankoop afgelopen zomer !
pi_65887004
Vergeet Nesu ook niet. Die doet ook een hoop opknappen. Niet altijd het mooiste voetbal en inzicht maar werkt wel altijd voor 200%.
pi_65904271
Ik had er gister een ah-plaatje van Silberbauer tussenzitten.
pi_65911228
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:28 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik had er gister een ah-plaatje van Silberbauer tussenzitten.
Ik moet alleen nog Nesu :p ! heb ze op mn werk opgeplakt... leuk voor de Ajaxieden om te zien wat echte voetballers zijn
pi_65911357
Logo van Ajax hadden wij op de bunnikside bij een van onze vrienden op zijn rug geplakt; kreeg een aantal opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd en snapte er helemaal niets van.
pi_65912384
Onze Ton:

En Utrecht! :

Het logo van Ajax heb ik op schop hoogte gedaan. Kan ik er af en toe tegen aankicken als er iemand op mn werk irritant is

Maar nu weer over de reality van de dag. Het blijft naar stil over de vereiste papieren voor Utrecht/trainer. Gaat er nog iemand voor de 17e komen of stellen we het nog een maand uit?
pi_65978567
quote:
'Feyenoord denkt aan Vorm als opvolger Timmer'
Door Olga (Nuongirl) op donderdag 12 februari 2009 10:26
Bron: Vi - Submitter: INViCTuS

De Telegraaf en het Algemeen Dagblad melden dat Michel Vorm wordt genoemd als opvolger van Henk Timmer bij Feyenoord.

Nadat hij vorig seizoen kampte met een knieblessure, is Vorm nu wel in goeden doen. Hij stond alle 22 competitiewedstrijden bij FC Utrecht in het doel. Bovendien wist hij in tien wedstrijden de nul te houden, iets wat alleen AZ-keeper Sergio Romero deze competitie vaker deed.

De doelman van FC Utrecht leek af te koersen op een contractverlenging, maar club en speler zijn het nog niet eens geworden over de hoogte van de transfersom die in het contract van de doelman moet worden opgenomen. Het huidige contract van Vorm in Utrecht loopt tot medio 2010.
Hmm zou jammer zijn als ie weggaat, maar hij wordt hoe langer hoe moeilijk vast te houden. Aan de andere kant hebben wij nog enigzins uitzicht op europees voetbal; voor Feyenoord wordt dat al latiger...
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:14:00 #185
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65978906
hoe gaat feyenoord dat in vredesnaam betalen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65984003
Waar halen al die berichten toch hun info vandaan, hij ligt toch echt vast tot 2011.

Verder denk ik dat ie gewoon bij gaat tekenen, en pas in 2011 vertrekt, naar Ajax, PSV, Feyenoord of het buitenland.
pi_65985155
Ik vind dat hij sowieso moet tekenen, ook als ie naar feyenooit gaat. Hij heeft bij ons zijn kans gekregen (en gegrepen!) en daarom moet ie voor de hoofdprijs weg in mijn ogen.

Ik ben voorstander van hem laten tekenen en dan dus laten gaan. Zelf Vermeer proberen te halen vervolgens en dan gaan we niet heel hard achteruit.
pi_65985184
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind dat hij sowieso moet tekenen, ook als ie naar feyenooit gaat. Hij heeft bij ons zijn kans gekregen (en gegrepen!) en daarom moet ie voor de hoofdprijs weg in mijn ogen.

Ik ben voorstander van hem laten tekenen en dan dus laten gaan. Zelf Vermeer proberen te halen vervolgens en dan gaan we niet heel hard achteruit.
Vermeer halen ?

Geld stoppen in veldspelers, André Krul op doel.
pi_65985294
Rot toch op met Krul man..

Vermeer kon begin dit seizoen gratis weg, we hadden toen moeten inhaken. Nu zal ie wel wat kosten. Maar een goede sluitpost is een vereiste. Hoewel we een redelijke verdediging hebben is het toch wel fijn dat Vorm er nog genoeg uithoudt (zie bv. bij Twente uit). Krul en die andere koekenbakker zijn er wat mij betreft nog niet klaar voor.
pi_65985324
De Ruiter zal er nooit klaar voor zijn, Krul vind ik een goede keeper, die mag zo het stokje overnemen van mij.
pi_65985369
De Ruiter, zo heette die Ik vind hem niets.

Krul er al klaar voor? Hoeveel wedstrijden op niveau heeft hij gekeept? Geen enkele gok ik?
pi_65985579
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef Tha_Duck het volgende:
De Ruiter, zo heette die Ik vind hem niets.

Krul er al klaar voor? Hoeveel wedstrijden op niveau heeft hij gekeept? Geen enkele gok ik?
Geen enkele nee, maar bij Jong FCU heb ik 'm best vaak echt goed zien keepen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 23:36:43 #193
26251 Eilanden
pi_66006444
De Ruiter is inderdaad niets en van Krul ben ik ook niet ondersteboven
pi_66010751
quote:
Vorm wil bij FC Utrecht blijven
Door ARD SCHOUTEN
UTRECHT - Doelman Michel Vorm wil bij FC Utrecht te blijven. Dat zegt de 25-jarige Nieuwegeiner als reactie op het nieuws dat Feyenoord in hem een mogelijke opvolger ziet van Henk Timmer.

Vorm is er trots op dat hij in beeld is bij Feyenoord, laat daar geen misverstand over bestaan, maar hij rekent zich niet rijk zolang hij zelf niks heeft vernomen van de Rotterdamse Stadionclub.

,,Natuurlijk is het mooi dat mijn naam in verband wordt gebracht met een club als Feyenoord. Het blijft wel een mooie club. Ik wacht het allemaal wel af. Hoewel de club sportief en financieel roerige tijden doormaakt is Feyenoord een club waar Vorm, volgens zijn zeggen over na wil denken, mocht de interesse concreet worden.

De doelman is nog altijd in gesprek met FC Utrecht om zijn contract, dat na dit seizoen nog één jaar doorloopt, met twee jaar extra te verlengen. ,,Maar we zijn er nog niet uit.

Vorm reageert nuchter op berichten dat zijn onderhandelingen met FC Utrecht moeizaam zouden verlopen. ,,Wat is moeizaam? Het duurt gewoon even. Als je met elkaar onderhandelt ga je met elkaar een traject in. Het ene moment gaat het wat sneller dan het andere. Dat lijkt me logisch. Maar de intentie om met elkaar door te gaan is er.

De clubleiding heeft Vorm deze week een nieuw voorstel gedaan. Dat is volgens FC-voorzitter Van Dop een reactie op het tegenbod dat Vorms zaakwaarnemer Weezenberg onlangs heeft gedaan. ,,Zo gaat dat met onderhandelingen. Het doel is om er uit te komen, maar investeringen moeten natuurlijk altijd verantwoord zijn. Wij hebben niets van Feyenoord gehoord, dus we praten gewoon verder met Michel om zijn contract, dat na dit seizoen nog een jaar doorloopt, open te breken. Dan praten we dus over een verlenging met drie jaar. Ik lees verhalen dat zoiets gebeurt tijdens een kort gesprek met een kopje koffie, maar het is natuurlijk veel serieuzer dan dat. Zulke onderhandelingen vergen tijd, en die moet je er ook voor nemen om alles goed te doen.

De gesprekken tussen FC Utrecht en Vorm worden niet beïnvloed door mogelijke interesse van Feyenoord, ook al omdat het niet duidelijk is of de Rotterdammers voldoende middelen hebben om eventueel met Vorm in zee te gaan. Dat Feyenoord bij Vorm uitkomt als potentiële vervanger voor Henk Timmer is niet verrassend. De Nieuwegeiner werd weliswaar niet geselecteerd voor de oefeninterland tegen Tunesië deze week, maar hij maakt een prima seizoen door.
quote:
Nieuwe aanbieding voor Van der Gun
UTRECHT - FC Utrecht heeft Cedric van der Gun een nieuw voorstel gedaan om zijn verblijf in Utrecht te verlengen. De 29-jarige Hagenaar, wiens contract na dit seizoen afloopt, heeft de nieuwe aanbieding in beraad.
Cedric van der Gun. FOTO PICS UNITED

Het aanbod is volgens FC Utrecht-preses Van Dop een reactie op het voorstel dat Van der Guns zaakwaarnemer Jansen deed op het eerste voorstel van FC Utrecht. Van der Gun en FC Utrecht onderhandelen al enige weken over een nieuw contract. De speler heeft aan de club gevraagd wat - qua aankopen - de plannen voor de toekomst zijn, omdat hij graag jaarlijks Europees wil spelen.
ad.nl
pi_66012453
Goede berichten!

Ben met name positief over vd Gun. Eerst wilde hij weg, maar nu blijkt dat er toch iets van clubliefde inzit. Hij zal zich ook beseffen dat hij de kansen heeft gekregen tijdens zijn blessures. En ik vind het heel reeël dat een speler als vd Gun graag Europees wil spelen. Netjes dat hij dat dan ook op de tafel gooit en uitspreekt in plaats van maar gewoon wegrent.

Vorm wordt gewoon verlengd, en hij gaat naar Feyenoord. Alleen gaan we er de hoofdprijs voor vangen. Athans, dat is wat ik denk (en hoop). Ik gun Vorm een stap naar boven, en ik gun ons een bak geld
pi_66012699
Vorm gaat niet na dit seizoen weg, ik geloof daar niet in, hij wil tot 2011 hier keepen, daarna weg.

En dan voor de hoofdprijs idd. (hopelijk...)
pi_66012889
Het zou prachtig zijn, maar ik weet niet of het reëel is

Als je dit team bij elkaar kan houden en op een aantal punten versterken dan speel je over een seizoen of 2,3 mee in de top van de eredivisie denk ik. Die potentie zit er zeker in.
pi_66012960
Waarom is het niet reëel ?

Hij zegt toch dat ie wil blijven ?
pi_66014152
Ja, hoe harder ze roepen dat ze blijven hoe eerder ze weg zijn
pi_66015336
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Rot toch op met Krul man..

tja, jij vond silberbauer een maand geleden ook nog een matige speler volgens mij.... weet het niet heel zeker hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')