abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66124361
Zo dan, de nieuwe hoofdtrainer voor komend seizoen is bekend.
quote:
Ton du Chatinier is ook volgend seizoen hoofdtrainer van FC Utrecht. Dat heeft Jan Willem van Dop, voorzitter van FC Utrecht, maandagmiddag bekend gemaakt.
Du Chatinier trad in oktober in dienst bij FC Utrecht, aanvankelijk als assistent van Willem van Hanegem en sinds diens vertrek in december als interim-hoofdtrainer.

Omdat Du Chatinier nog niet in het bezit is van het hoogste trainersdiploma (naar verwachting behaalt hij die licentie in april/mei), kreeg FC Utrecht formeel tot 14 februari de tijd om een gediplomeerd hoofdtrainer aan te stellen.

“We verwachten deze week een brief van de KNVB met het verzoek ons plan van aanpak in deze zaak te presenteren”, zei Van Dop maandagmiddag. “Dat plan ligt klaar en een belangrijk onderdeel daarvan is, dat Du Chatinier ook volgend seizoen hoofdtrainer van FC Utrecht is. Nu er een nieuwe situatie is ontstaan en Ton blijft, zullen we dan ook een beroep op de KNVB doen om dit lopende seizoen met Ton te mogen afmaken”, aldus de voorzitter van FC Utrecht.

“Mocht de licentiecommissie toch niet akkoord gaan met het plan van aanpak, dan rest ons niets anders dan voor die paar maanden een trainer met de vereiste papieren en studiepunten aan te trekken. Maar daarop zit volgens mij niemand te wachten.”
fcutrecht.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66124621
Hehe dat zat er dik in en is de enige juiste move, je wil niet extra onrust dor een nieuwe trainer, Ton doet het goed dus hij blijft volgend jaar. De KNVB kan nu wel heel moeilijk gaan doen, maar dan halen we gewoon iemand met de juiste papieren en die meldt zich maar ziek voor de komende maanden....
pi_66130412
quote:
Foeke Booy terug bij FC Utrecht
16-02-2009
Foeke Booy, één van de meest succesvolle coaches uit de geschiedenis van FC Utrecht, komt terug naar de Domstad. Booy zal volgend jaar in de functie van Technisch Directeur actief zijn bij de club. De huidige coach Ton du Chatinier zal ook volgend seizoen op de bank zitten. De verdere samenstelling van de technische ploeg is onbekend.

Door Du Chatinier nu al te benoemen hoopt FC Utrecht dat de coach dit seizoen nog mag afmaken. Technisch gezien heeft Du Chatinier hiervoor niet de benodigde papieren omdat hij de cursus Coach Betaald Voetbal niet heeft afgerond. Hij hoopt dit in april te kunnen doen. Volgens de regels van de CBV zou Du Chatinier op 17 februari moeten stoppen met zijn tijdelijke trainersfunctie.
Bron: RTV Utrecht
Foeke als TD, eerlijk gezegd vind ik dat een minder goed idee, die blonk nou niet echt uit in goede aankopen toch ?

En oh ja, als assistent van Ton werden op RTVU de volgende kandidaten genoemd : Henk Fraser, Marcel Bout, Luc Nijholt of Jan Wouters.

[ Bericht 6% gewijzigd door PBateman1978 op 16-02-2009 19:34:09 ]
pi_66135154
Foeke terug!

Vind het wel leuk, maar waarom zou die? Zo slecht is ie toch niet af bij Sparta? Of zou dit al bekokstoofd zijn toen ie niet op zijn plek zat in dat warme landje?

Overigens ben ik dik tevreden met Ton. Doet zijn werk goed en er is eindelijk een beetje rust. Hopen dat de KNJB meewerkt, maar dat zal wel weer niet. Anders op papier iemand voor een paar tientjes 'hoofdtrainer' laten zijn, dat moet toch makkelijk en snel te regelen zijn?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:26:47 #230
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_66150902
Ik denk niet dat de KNVB dispensatie gaat verlenen, al was het alleen al vanwege het gezichtsverlies. Ik heb het vermoeden dat het uiteindelijk een stroman gaat worden tot en met het einde van het seizoen.
pi_66150981
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk niet dat de KNVB dispensatie gaat verlenen, al was het alleen al vanwege het gezichtsverlies. Ik heb het vermoeden dat het uiteindelijk een stroman gaat worden tot en met het einde van het seizoen.
Ach, dan maar een stroman.
pi_66160175
FF terugkomen op de verdedigers van Utrecht, kunnen we Pieters niet terug halen; die gast speelt geen enkele wedstrijd meer bij PSV....
pi_66160236
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef zatoichi het volgende:
FF terugkomen op de verdedigers van Utrecht, kunnen we Pieters niet terug halen; die gast speelt geen enkele wedstrijd meer bij PSV....
Als vervanger van Schut links in het centrum zou het geweldig zijn.
pi_66160295
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef zatoichi het volgende:
Een fatsoenlijke spits heeft een hogere prioriteit vind ik, al zou Pieters centraal niet misstaan (Nese doet het prima op links)

Ik zou zeggen Luuk de Jong/Sahar (Graafschap) of dat talent van Agovv voor volgend seizoen in de spits.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66160579
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef Twerk het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke spits heeft een hogere prioriteit vind ik, al zou Pieters centraal niet misstaan (Nese doet het prima op links)

Ik zou zeggen Luuk de Jong/Sahar (Graafschap) of dat talent van Agovv voor volgend seizoen in de spits.
Je hebt een aanspeelpunt nodig, een grote sterke spits die een bal vast kan houden, de Jong, Sahar en Mertens (die bedoel je toch ?) zijn geen aanspeelpunten.
pi_66160796
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je hebt een aanspeelpunt nodig, een grote sterke spits die een bal vast kan houden, de Jong, Sahar en Mertens (die bedoel je toch ?) zijn geen aanspeelpunten.
Is wat voor te zeggen, maar ik vind het ook wel fijn als een spits er zo nu en dan 1 inschiet.. In Utrecht is zo iemand al jaren niet meer gesignaleerd.. Ik had Powell in de winterstop ook niet zo gek gevonden.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66160833
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:05 schreef Twerk het volgende:

[..]

Is wat voor te zeggen, maar ik vind het ook wel fijn als een spits er zo nu en dan 1 inschiet.. In Utrecht is zo iemand al jaren niet meer gesignaleerd.. Ik had Powell in de winterstop ook niet zo gek gevonden.
Vorig jaar nog hadden we er eentje met 16 goals.

En Powel ? Ben juist enorm blij dat die niet gekomen is, middelmaat, daar hebben we niets aan.
pi_66160941
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vorig jaar nog hadden we er eentje met 16 goals.

En Powel ? Ben juist enorm blij dat die niet gekomen is, middelmaat, daar hebben we niets aan.
Tja, toevallig heeft Van der Gun een opleving, maar anders maak je echt nauwelijks goals.. Het zegt toch al genoeg dat je spelers als Loval moet opstellen uit armoede..
pi_66161139
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Twerk het volgende:

[..]

Tja, toevallig heeft Van der Gun een opleving, maar anders maak je echt nauwelijks goals.. Het zegt toch al genoeg dat je spelers als Loval moet opstellen uit armoede..
Ach, voor mijn part scoren we 1 keer per wedstrijd, we staan 7e.
pi_66161297
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ach, voor mijn part scoren we 1 keer per wedstrijd, we staan 7e.
Natuurlijk, dat is ook prima.. Maar laat het duidelijk zijn dat er spitsen moeten komen volgend seizoen (zeker omdat Van der Gun er niet meer is dan)
pi_66161523
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef Twerk het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat is ook prima.. Maar laat het duidelijk zijn dat er spitsen moeten komen volgend seizoen (zeker omdat Van der Gun er niet meer is dan)
Wie zegt dat vd Gun niet bijtekent dan ?
pi_66161671
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wie zegt dat vd Gun niet bijtekent dan ?
Het zou voor Fcu heel mooi zijn als hij dat zou doen, maar ik denk dat we eerlijk moeten zijn en concluderen dat de kans dat hij weggaat wel erg groot is.
pi_66364927
Wat een stilte hier nu we met de neus op de feiten zijn gedrukt.... Het spel was niet anders dan anders, alleen komen we er met NEC dus totaal niet uit.

Goed Vorm was in slechte doen, maar dat was Babos net zo goed....
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 23 februari 2009 @ 09:33:26 #244
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66364948
a.s zondag ajax
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_66364999
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:32 schreef zatoichi het volgende:
Wat een stilte hier nu we met de neus op de feiten zijn gedrukt.... Het spel was niet anders dan anders, alleen komen we er met NEC dus totaal niet uit.

Goed Vorm was in slechte doen, maar dat was Babos net zo goed....
Het spel was wel anders, er werd heel erg slecht gespeeld vond ik, door beide ploegen trouwens.

Babos had zomaar de schlemiel kunnen zijn na dat schot van George, maar helaas was onze keeper eens een keer de lul.

Met het programma van de komende tijd ben ik bang dat we uit het linkerrijtje gaan vallen, hopelijk heb ik het mis.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 23 februari 2009 @ 09:38:20 #246
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66365055
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het spel was wel anders, er werd heel erg slecht gespeeld vond ik, door beide ploegen trouwens.

Babos had zomaar de schlemiel kunnen zijn na dat schot van George, maar helaas was onze keeper eens een keer de lul.

Met het programma van de komende tijd ben ik bang dat we uit het linkerrijtje gaan vallen, hopelijk heb ik het mis.
TEGEN AJAX GAAN WE WINNEN JA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_66365139
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:38 schreef Paul het volgende:

[..]

TEGEN AJAX GAAN WE WINNEN JA
Ok Paul, als jij ‘t zegt.

Trouwens nog even over gisteren, wat is Silberbauer een geweldenaar zeg, verbaast me niks als ie komende zomer wordt verkocht.
pi_66365178
Ja Silberbauer is goed, net als Nesu, speelde ook weer prima.

Tja Schut in de spits vond ik een vreemd gezicht, maar op dat moment stonden we al 2-0 achter.... Ik denk dat Caluwé niet gewisseld had moeten worden, maar ja dat is allemaal achteraf gelul.

Zowel NEC als Utrecht speelde slecht, als Babos de bal had doorgelaten was het 2-0 voor Utrecht geweest. 0-0 was een terechte uitslag geweest...
pi_66365191
Ow en trouwens voor de NEC supporters toen ze terug zongen "En steek die vlag... maar in je reet..."
pi_66365356
Nesu was verdedigend ok, maar geen enkele pass van 'm kwam aan, echt geen een !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')