Alice in Chains is idd moeilijk te missen, maar lang niet zo moeilijk als Nirvana.quote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach Alice in Chains was anders moeilijk te missen hoorNet als Nirvana
kan je hier nog heel wat discussie over voeren wat nou wel of geen grunge isquote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ken het nummer wel, had alleen geen idee dat dat nou 'grunge' heet.
Ja daarom, ik ben daar nooit zo thuis in en al helemaal niet aangezien iedereen wat anders vindt.quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je hier nog heel wat discussie over voeren wat nou wel of geen grunge is
En dat vinden we toch een partij jammer!quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb Akon volledig kapotgeknipt. Zat geen heel refrein of couplet meer in.
Goed bezigquote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zitten er soweso coupletten in dat nummerquote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Held.quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wees blij.quote:Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die plaat maar 1x eerder gehoord op TMF.
Je bent de de sarcasme tags vergetenquote:Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vinden we toch een partij jammer!
Had je het nummer niet in kunnen starten en daarna stoppen en zeggen , het nummer wil niet helaasquote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Chapeau, chapeau!quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Helemaal kapotgespeeld op TMF hoorquote:Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die plaat maar 1x eerder gehoord op TMF.
Niet , je plaatst een linkje naar de foto, vaak met tiny urlquote:Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
hoe zet ik foto's op twitter
Die plaat kon er alleen maar op vooruit gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
ja hoequote:Op maandag 29 december 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet , je plaatst een linkje naar de foto, vaak met tiny url
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |