Pics? Filmpjes?quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Dit nummer heb ik een paar jaar terug in een karaokebar gezongen (in zwaar aangeschoten toestand uiteraard), inclusief Liam's houding. Imho kickte ik aars.
Zijn daar beelden van?quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Dit nummer heb ik een paar jaar terug in een karaokebar gezongen (in zwaar aangeschoten toestand uiteraard), inclusief Liam's houding. Imho kickte ik aars.
quote:
Godzijdank niet, dit is van voordat iedereen een camera in z'n mobieltje hadquote:
Dus zo klinkt grunge?quote:Op maandag 29 december 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:
![]()
![]()
Would?
![]()
![]()
![]()
Dirt blijft mijn favoriete grunge album...
quote:Op maandag 29 december 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
Would?
![]()
![]()
![]()
Dirt blijft mijn favoriete grunge album...
Volgens mij heb jij dan ook een stuk in je opvoeding gemistquote:
Noortje. was net geboren toen de grunge doorbrak.quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dan ook een stuk in je opvoeding gemist![]()
[koffiebekertje]Vroeger[/koffiebekertje] dus.quote:Op maandag 29 december 2008 20:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Godzijdank niet, dit is van voordat iedereen een camera in z'n mobieltje had
Ik ken het nummer wel, had alleen geen idee dat dat nou 'grunge' heet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dan ook een stuk in je opvoeding gemist![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Noortje. was net geboren toen de grunge doorbrak.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ken het nummer wel, had alleen geen idee dat dat nou 'grunge' heet.
Nirvana is ook grunge?quote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach Alice in Chains was anders moeilijk te missen hoorNet als Nirvana
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Noortje. het volgende:
Of is dat dan ook een gebrek aan m'n opvoeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |