ok, toen hing ik nog op de straat rondquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor, ik sliep om 1.45 denk ik
aaahquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik niet!
Ooo het ging vandaag zo goed he!
Tot ik naar de toilet moest![]()
hoelang zit je er normaal mee ?quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma; de laptop nog even aangooien of niet...?
Ehm... Ja dat is een goede.quote:
ik zal er maar geen kusje opgeven maar je wel beterschap wensenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ja dat is een goede.
Afgelopen zaterdag begon het écht. Vanaf maandag smeer ik een zalfje
quote:
Ik was er..quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef Crazy-M het volgende:
Wie is er trouwens bij WIllemsplein geweest?
en alle tilburgers: GEFELICITEERD![]()
Dit jaar bestaan we zoveel jaar
hoe was het er eigenlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:26 schreef vioo het volgende:
[..]
Ik was er..
ben nog steeds aan het ontdooien
dus niet zo boeiendquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef vioo het volgende:
eerst burgemeester praatje, daarna een soort van mini opera/straat theater met steltlopers met vage pakken.. (duurde lang!!!) daarna nog beelden op t stadhuis geprojecteerd en tot slot natuurlijk vuurwerk!
oh ja vergeet ik het glaasje champagne en het mini tompouce-je bijna!!
lekker nederlandsquote:
mja sneeuw ging over in ijzel... moest net iemand wegbrengen en het was snotjeglad!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij zijn het meer kleine hagelstenen, je hoorde het echt tikken waneer het de grond raakte.
Glad is het wel trouwens...
sneeuw is leuk maar alleen als er veel ligt, zodat je er wat mee kuntquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:44 schreef theKiD het volgende:
Eindelijk iemand die het me eens is qua sneeuw![]()
Sneeuw is niet tof! Zo'n schijtbeetje als hier altijd ligt iig..
je start toch altijd met de koppeling in? althans dat doe ik wel...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
vergeten dat de auto in de versnelling stond met glad weer ...
Start auto, schiet in 1 keer naar voren
Kon nog optijd de rem en handrem aantrekken anders stond ik tegen de auto van de buren
Ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je start toch altijd met de koppeling in? althans dat doe ik wel...
jah ik normaal dus ook altijd ....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je start toch altijd met de koppeling in? althans dat doe ik wel...
dat was al bijna een goed begin van 2009quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
vergeten dat de auto in de versnelling stond met glad weer ...
Start auto, schiet in 1 keer naar voren
Kon nog optijd de rem en handrem aantrekken anders stond ik tegen de auto van de buren
Hehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik normaal dus ook altijd ....
maar goed vraag maar niks, gister werd ik wakker gehouden door ee ngrommende kussen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:06 schreef krioro het volgende:
Waren er hier mensen die verstand hebben van internet en zo?
wat nu was staat in ander topicquote:
Ah, tof! Ik heb een (mogelijk domme) vraag: Blocked access to port... Weet jij daar wat van misschien?quote:
Ja, ik had het al gezien haha.quote:
was niet leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |